Karvoista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kynis
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by PattiPete
Tänään on etureiden yläosaan ilmestynyt pirusti punaisia pisteitä ja sänki kutittaa pirusti. Miten välttää tuo ihon ärsyyntyminen?

Mulla ainakin iho alkaa pukkaa tollasta, jos ei pese ihoa saippualla ennen ajoa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hohoo, vetelin tämän threadin innoittamana persvakokarvatkin ensimmäistä kertaa veke. Vittumaisen hankalaa kyllä...

Mutta kuitenkin hauskinta on se fiilis pari päivää toimenpiteen jälkeen, kun ei ole iso kainalo vielä tottunut karvattomuuteen, hieman kuin olisi märkä pieru koko ajan housuissa.
Noh, eipähän tarvitse enää pelätä dingelbergejä. Elo on taas yhtä juhlaa! :kippis1: ja loma jatkuu...

Originally posted by ang0
Noh, eipähän tarvitse enää pelätä dingelbergejä.
Hih, mikä on dingelberg?!

Pakko sanoo et perseen pyyhkimine o jotenki hankalaa ku o ajeltu sieltä. Mut siis nou tänks kainalo-, kivari- ja vakokarvoille...
:piis:

Hohoo, vetelin tämän threadin innoittamana persvakokarvatkin ensimmäistä kertaa veke. Vittumaisen hankalaa kyllä...

Kannattaa antaa emännän tehdä se. Heh heh, helpompaa on, mutta vain jos pystyy pitämään pokan eikä naura röhötä kokoajan ja päästele iloisia kakkaturahduksia aina vähän väliä.

Joo, kannatta kyllä pallit siistiä, on jotekin aina vapaampi olo. Ja sitten kun vielä otetaan varsikin puhtaaksi niin alkaa jo itekin syttyä...

(itseensä?) :confused:

Originally posted by lepex
Kannattaa antaa emännän tehdä se.
No perkele kun ei ole vakio sellaista kämpillä näkynyt muutamaan kuukauteen...

Voishan sitä tietysti satunnaisille tuttavuuksille yrittää pyllistää, työntää höylää käteen ja kysästä "viittitkö ajaa nuo perse-, väliliha- ja pallintauskarvat kun se on itse niin vaikeaa?" :D Saattais jäädä ne selkäänkiipeämiset kiipeämättä...

Nythän on paljon ollut puhetta noista trendikkäistä fuckbuddyistä. (vittu miten typerä sana) Meikä haluu ehdottomasti sellaisen shavingbuddyn, jonka kanssa vois aina ajella pyllykarvoja ilman sen kummempia sitoumuksia ja vaatimuksia.
ääääh... pitäs päästä vissiin päiväunille :david:

Hohoo, vetelin tämän threadin innoittamana...

En olis uskonut tähän threadiin vastaavani, mutta linkki puhukoot puolestaan: http://www.ehowa.com/tasteless/shaveyourass.html

Apparently, with no hair, the two pink twins can get vacuum sealed together, and the result was a frustrating fart that slid up and down between my cheeks like a lost gerbil.

Taidan olla melkein ainoo, mut en kyllä oo ikinä ajanu mitään muita karvoja, ku partaa ja hiuksia. Tekis mieli kokeilla. Oon ottanu vähän selvää asiasta ja pari kaveria oli sitä mieltä, että ku vahalla ottaa, nii siitä ei seuraa samanlaista efektiä, kuin sheivaamisesta eli karvotus ei palaa takas tuuheempana, pitempänä, jne. vaan siihen tilaan, mistä aikoinaan se poistettiinki. Onko puheilla perää? Mä nimittäin en halua buustata mun karvankasvua millään tavoin. Satun pitämään mun "lähes karvattomasta" rinnastani. Eipä se tosin varmasti kerrasta lähe rehottamaan.

Originally posted by Wuffel
Taidan olla melkein ainoo, mut en kyllä oo ikinä ajanu mitään muita karvoja, ku partaa ja hiuksia. Tekis mieli kokeilla. Oon ottanu vähän selvää asiasta ja pari kaveria oli sitä mieltä, että ku vahalla ottaa, nii siitä ei seuraa samanlaista efektiä, kuin sheivaamisesta eli karvotus ei palaa takas tuuheempana, pitempänä, jne. vaan siihen tilaan, mistä aikoinaan se poistettiinki. Onko puheilla perää? Mä nimittäin en halua buustata mun karvankasvua millään tavoin. Satun pitämään mun "lähes karvattomasta" rinnastani. Eipä se tosin varmasti kerrasta lähe rehottamaan.

Sheivaaminen ei lisää/nopeuta karvankasvua. Piste.

Originally posted by Tomi
Tuo sana on oikeasti "dingleberry" ja tarkoittaa suomeksi siis perskarvoista roikkuvaa ja kuivunutta wc-paperin (tai ties minkä) palaa. :urjo: Tunnetaan myös nimillä "reggae-pallo" ja rekkamiehen pastilli.

Ja sama dingelberry tunnetaan kansankielellä myös Laaporin marjana...

Originally posted by Suppo78

Ja sama dingelberry tunnetaan kansankielellä myös Laaporin marjana... [/B]

On olemassa myös käsite "työmiehen hymy"...

Originally posted by Tomi
Tuo sana on oikeasti "dingleberry" ja tarkoittaa suomeksi siis perskarvoista roikkuvaa ja kuivunutta wc-paperin (tai ties minkä) palaa.
Toisella kotimaisella (ruotti) tämä ilmiö tunnetaan "Kangelbär" nimellä :)

Nyt se sitten tapahtui. Siistin vähän alapään karvoitustani. Huomasin, että mulla on oikeastaan ihan kivannäköisen munat. Ihan kiva juttu, kannattaa kokeilla. Kaikki mukaan. Pieni ongelma on siinä, että tietyn mittaisina ne karvat alkaa kutittaa, joten kannattaa ilmeisesti pitää posliinina tai pitkänä.

Kynis sanoi:
Kuinka moni jyräyttää karvat pois kesäksi?

Tukka jyräytetään pois jos siltä tuntuu, muuten saa karvat olla. Kesäparta on erityisen uber kool...

:D

Kun katselin eilen tuota hifk-kärpät matsia niin huomasin erään yleisen piirteen. Kaljuja miehiä pilluparralla. Kymmenen vuotta sitten tuo jotenkin vielä säväytti, mutta nyt tämä look stereotypisoi lähinnä vartijoihin ja julleihin:)

Sitäpaitsi vastoin vanhaa legendaa, että naiset pitävät kaljuja miehiä seksikkäinä on tosiaankin...vain legendaa.

Penneck sanoi:
Sitäpaitsi vastoin vanhaa legendaa, että naiset pitävät kaljuja miehiä seksikkäinä on tosiaankin...vain legendaa.

No oon mä ainakin saanut piparia pää kaljuna. Naisethan tykkää kosketella paljaaksi ajettua päänahkaa.

:david:

protsku sanoi:
No oon mä ainakin saanut piparia pää kaljuna. Naisethan tykkää kosketella paljaaksi ajettua päänahkaa.

:david:

No eihän meitä mihinkään muottiin voida laittaa. Turha vetää herneitä sieraimiin, jos jokin tutkimus kertoo sellaisesta, mistä itse ei pidä. Ainoastaan heikolla itsetunnolla varustettu ihminen ottaa tuollaisista kierroksia. Sellainen sinä et kuitenkaan ole eli nou hätä :thumbs:

Penneck sanoi:
nou hätä

Kerrotko vielä pakkiksen lukijoille että missä tämä mainitsemasi tutkimus on julkaistu.

:rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom