Eikä tarvi arvailla, että mikä se niistä karvoista on...Huppe sanoi:Parempihan se on vehkeelle antaa suuhoitakin (naispuolisen toimesta) kun ei karva ole tiellä...
EDIT: Miksei miestenkin :urjo:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikä tarvi arvailla, että mikä se niistä karvoista on...Huppe sanoi:Parempihan se on vehkeelle antaa suuhoitakin (naispuolisen toimesta) kun ei karva ole tiellä...
EDIT: Miksei miestenkin :urjo:
Paketissahan lukee että karvan pitää olla min 4-5 mm. Ainakin 10 mm karvat lähtee ja varmaan naisten hentoiset karvat komeesti. Kokeilkaapa mahasta tai rinnasta ottaa liuskoilla tekee aika makeeta..-Marchi- sanoi:Mä koitin ihan huvikseen tota veetin kylmävahaa, niin miksi se kema ei tehoa? Ei ole varmaan ainuttakaan karvaa lähtenyt sillä, vaikka olen jo varmaan 6 kertaa kokeillut. Ohjeiden mukaan olen sen tehnyt ja kaikki, mutta ei lähde. Onkohan karva sitten liian pientä sille, jos se on n. 2mm?
Artemis sanoi:Kehtaako mielestänne posliinivehkeillä käydä esim. yleisessä saunassa?
Möller sanoi:Joo kassit ja kyrvänjuuri vaan paljaaksi niin tytöt tykkää.
snadi sanoi:itse testasin veetin karvanpoistoa (vaahto karvoihin, 5min ventta ja ihqulla pinkillä kaapimella karvat pois) itse poisto toimi hyvin, mutta karvat tuli heti takasin. seuraavana päivänä oli jo sänki.. toimiiko toi oikeasti noin? vai olisiko pitänyt antaa vaikuttaa pitempään?
Tomi sanoi:Mä hiutaisen kesäisin 2-3 kk välein jalkakarvat poikki ja pinoon ihmissusiefektin välttämiseksi. Slarban varren ja shiny disco ballssit ajelen pari kertaa viikossa.
Konna sanoi:Mistähän muuten johtuu, että naiset eivät juurikaan kannusta tuohon slarban varren ja shiny disco balssit -ajeluun? Olisiko viidestä tyttöystävästä yksi sanonut, että kiva noin.
Konna sanoi:EDIT: Mistähän muuten johtuu, että naiset eivät juurikaan kannusta tuohon slarban varren ja shiny disco balssit -ajeluun? Olisiko viidestä tyttöystävästä yksi sanonut, että kiva noin.
kerpele! aattelin, että tolla olisi saanut hiukan "karvatonta aikaa", mutta ei sitten..Wendy sanoi:Tollaset karvanpoistoaineet toimii siten, että ne pehmentää karvat niin, että ne katkeavat kaavittaessa. Eli kyllä se sänki sieltä pukkaa esiin ihan yhtä lailla kuin terällä/koneella ajon jälkeen. Toki noissa paketeissa ja mainoksissa saatetaan hehkuttaa kasvun vähenemistä ja pehmeämpää sänkeä, mutta itse en ole ainakaan kyseisiä hyötyjä huomannut
snadi sanoi:täytyy käyttää vahaa, sen vaikutus kestänee muutaman viikon. eikö?
-Marchi- sanoi:Joo, minusta ne on kovimpia äijiä jotka vetää munansa ja kikkelinsä poslariksi.
Siis, se on niin lapsellinen selittää jotakin hyötyä, mitä karvoista olisi. Tosimiehet tietää, että naiset tykkää vähäkarvaisista, mutta mistäpäs wannabe-tosimiehet sitä tietäisi?
- Ei mistään, joten he antavat karvansa rehottaa ja pierujensa kaikua pitkin sohvia. Eivätkä saa sitä, mistä aina puhuvat.
Jos mä näkisin jonkun tutun poslarina, niin mä vaan sanoisin, et: miehentyö.