Karvoista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kynis
  • Aloitettu Aloitettu
Huppe sanoi:
Parempihan se on vehkeelle antaa suuhoitakin (naispuolisen toimesta) kun ei karva ole tiellä...

EDIT: Miksei miestenkin :urjo:
Eikä tarvi arvailla, että mikä se niistä karvoista on... :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
-Marchi- sanoi:
Mä koitin ihan huvikseen tota veetin kylmävahaa, niin miksi se kema ei tehoa? Ei ole varmaan ainuttakaan karvaa lähtenyt sillä, vaikka olen jo varmaan 6 kertaa kokeillut. Ohjeiden mukaan olen sen tehnyt ja kaikki, mutta ei lähde. Onkohan karva sitten liian pientä sille, jos se on n. 2mm?
Paketissahan lukee että karvan pitää olla min 4-5 mm. Ainakin 10 mm karvat lähtee ja varmaan naisten hentoiset karvat komeesti. Kokeilkaapa mahasta tai rinnasta ottaa liuskoilla tekee aika makeeta..

Kehtaako mielestänne posliinivehkeillä käydä esim. yleisessä saunassa?

Artemis sanoi:
Kehtaako mielestänne posliinivehkeillä käydä esim. yleisessä saunassa?

Miksei kehtaisi? Tosi yleistähän tuo sheivaaminen nykyään on. Mielumminkin toisinpäin, kehtaako käydä yleisessä saunassa, jos ei ole sheivattu.

Karvat on vaan tiellä.

Njoo, mutta on se kumminkin kova pala vieläkin olla posliini miehenä. Monelle se on naisenakin jo tosi kova pala.
Aattelee vaikka jotain suvun miesten saunailtaa, sauna on täynnä raavaita, vanhoja ja karvaisia miehiä... ja sinä posliinina siellä kyyristelet muiden takana. On se vielä aika suuri ego kysymys toi.

No eikä se enemmän kanttia vaadi sitten vetää ne kassit sileiksi kuin antaa karvojen rehottaa? Eli se on kovin jätkä joka uskaltaa vetää posliiniksi. :D

Itse en kyllä näe että mikä siinä nyt niin kauheaa on jos borsliiniksi vetelee, karvojahan ne vain on.

Joo, minusta ne on kovimpia äijiä jotka vetää munansa ja kikkelinsä poslariksi.
Siis, se on niin lapsellinen selittää jotakin hyötyä, mitä karvoista olisi. Tosimiehet tietää, että naiset tykkää vähäkarvaisista, mutta mistäpäs wannabe-tosimiehet sitä tietäisi?
- Ei mistään, joten he antavat karvansa rehottaa ja pierujensa kaikua pitkin sohvia. Eivätkä saa sitä, mistä aina puhuvat.

Jos mä näkisin jonkun tutun poslarina, niin mä vaan sanoisin, et: miehentyö.

Niin, ellei tykkää sitten että kyrvän juuressä häärii joku svenssoni, niin BIC:in sheivereillä karvat kuriin.
(minusta Mach on yliarvostettu)

itse testasin veetin karvanpoistoa (vaahto karvoihin, 5min ventta ja ihqulla pinkillä kaapimella karvat pois) itse poisto toimi hyvin, mutta karvat tuli heti takasin. seuraavana päivänä oli jo sänki.. toimiiko toi oikeasti noin? vai olisiko pitänyt antaa vaikuttaa pitempään?

Möller sanoi:
Joo kassit ja kyrvänjuuri vaan paljaaksi niin tytöt tykkää. :rock:

Näin on, enkä mä jaksa uskoa että kovin moni (pakkislaisia lukuunottamatta) tuijottelee siellä yleisessä saunassa onko jollakin kassit sheivattu vai ei.

snadi sanoi:
itse testasin veetin karvanpoistoa (vaahto karvoihin, 5min ventta ja ihqulla pinkillä kaapimella karvat pois) itse poisto toimi hyvin, mutta karvat tuli heti takasin. seuraavana päivänä oli jo sänki.. toimiiko toi oikeasti noin? vai olisiko pitänyt antaa vaikuttaa pitempään?

Tollaset karvanpoistoaineet toimii siten, että ne pehmentää karvat niin, että ne katkeavat kaavittaessa. Eli kyllä se sänki sieltä pukkaa esiin ihan yhtä lailla kuin terällä/koneella ajon jälkeen. Toki noissa paketeissa ja mainoksissa saatetaan hehkuttaa kasvun vähenemistä ja pehmeämpää sänkeä, mutta itse en ole ainakaan kyseisiä hyötyjä huomannut :rolleyes:

Tomi sanoi:
Mä hiutaisen kesäisin 2-3 kk välein jalkakarvat poikki ja pinoon ihmissusiefektin välttämiseksi. Slarban varren ja shiny disco ballssit ajelen pari kertaa viikossa. :rock:

Henk.koht. kyllä vähän naurattaa ja iljettää, kun näkee miehiä, jotka ovat ajelleet säärikarvansa. Noita tuli vastaan Italiassa todella paljon.

Sanoisin, että pohkeessa pitää olla kokoa ja erottuvuutta, niin ei paljaaksi ajeltu sääri näytä liian neitimäiseltä. Jos se ei ole siis tavoite.

EDIT: Mistähän muuten johtuu, että naiset eivät juurikaan kannusta tuohon slarban varren ja shiny disco balssit -ajeluun? Olisiko viidestä tyttöystävästä yksi sanonut, että kiva noin.

Konna sanoi:
Mistähän muuten johtuu, että naiset eivät juurikaan kannusta tuohon slarban varren ja shiny disco balssit -ajeluun? Olisiko viidestä tyttöystävästä yksi sanonut, että kiva noin.

Noh jos tyttöystävät ovat olleet nuoria, tai eivät ole muutenkaan tienneet paremmasta (karvattomasta) lollipopista. Tai jos olivat senverran ujoja, etetivät kehdanneet vihjaista jne...

Konna sanoi:
EDIT: Mistähän muuten johtuu, että naiset eivät juurikaan kannusta tuohon slarban varren ja shiny disco balssit -ajeluun? Olisiko viidestä tyttöystävästä yksi sanonut, että kiva noin.

Eivät uskalla sanoa mitään tai ovat muuten vain pihalla.

Kyllä yleinen mielipide tuntuu nykyään olevan se, että naisetkin tykkäävät vähintäänkin siistitystä alapäästä, osa jopa karvattomista.

...Ja IMO miehellä ei ole mitään oikeutta vaatia naista siistimään itseään karvattomaksi tai lähellekkään sitä, jos mies itse ei vaivaudu yllätyssektorista huolehtimaan. Kohtele kumppaniasi niin kuin toivoisit hänenkin kohtelevan sinua, tms...

Wendy sanoi:
Tollaset karvanpoistoaineet toimii siten, että ne pehmentää karvat niin, että ne katkeavat kaavittaessa. Eli kyllä se sänki sieltä pukkaa esiin ihan yhtä lailla kuin terällä/koneella ajon jälkeen. Toki noissa paketeissa ja mainoksissa saatetaan hehkuttaa kasvun vähenemistä ja pehmeämpää sänkeä, mutta itse en ole ainakaan kyseisiä hyötyjä huomannut :rolleyes:
kerpele! aattelin, että tolla olisi saanut hiukan "karvatonta aikaa", mutta ei sitten..
täytyy käyttää vahaa, sen vaikutus kestänee muutaman viikon. eikö?

-Marchi- sanoi:
Joo, minusta ne on kovimpia äijiä jotka vetää munansa ja kikkelinsä poslariksi.
Siis, se on niin lapsellinen selittää jotakin hyötyä, mitä karvoista olisi. Tosimiehet tietää, että naiset tykkää vähäkarvaisista, mutta mistäpäs wannabe-tosimiehet sitä tietäisi?
- Ei mistään, joten he antavat karvansa rehottaa ja pierujensa kaikua pitkin sohvia. Eivätkä saa sitä, mistä aina puhuvat.

Jos mä näkisin jonkun tutun poslarina, niin mä vaan sanoisin, et: miehentyö.

:worship: Juuri näin!!! Ihan kuin mun suusta sanottuna. :rock:

Kaikki pois, paitsi kulmakarvat(niitäkin voi siistiä) ja hiukset(hiukset lähtee ainostaan kesäksi pois)

Huomenna olisi tarkoitus käydä ottamassa rusketus magic tan kopissa. Mietin vain tässä, että pitäisiköhän ajella nuo rintakarvat poies ennen sinne menoa..? Ajeleeko täällä kukaan höylällä rintakarvoja? Siihenhän tulee sänki sitten kuitenkin melko äkkiä, joten pitää varmaan ajaa se rinta sitten joka toinen päivä. Eihän se nyt iso urakka ole, mutta kun ei osaa tässä oikein päättää, että kannattaako siihen hommaan ruveta. Saattaisi kyllä sitten solariumistakin väri tarttua paremmin, kun ei ole karvat tiellä.

Onko se vähän tyhmän näköistä, jos on rinta sileä ja karvoja kuitenkin käsissä ja jaloissa..? Sorry jo etukäteen tyhmistä kysymyksistä.. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom