Karvoista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kynis
  • Aloitettu Aloitettu
Ajelua harrastetaan myös täällä! Koko kroppaa ei ole viime aikoina jaksanut, mutta strategiset alueet ainakin;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaikki pois ajan minäkin paitsi kulmakarvat ja parran. Eikö ole hyvä, että pariskunnalla on yhteinen harrastus säärikarvojen sheivaus. Kesällä ihan kiva, kun ei ylimääräiset "villahousut" hikoile koko ajan. Talvella en niin jaksa vaivautua ajamaan ainakaan usein.

Jeme kysyi pallikarvojen ajosta, ensin hiustenleikkuukoneella ja perään vasta mach 3. Haluuko joku lainaa hiustenleikkuukonetta? :lol2: Ei se höylä mihinkään viidakkoon pysty.

:offtopic:

Pakkis -paitaan verhottu, karvaton ja Ehrmanin rahkoja suurin määrin kuluttava henkilö = Pakkislainen

Näistähän saa jo hyvät tuntomerkit kasaan :D

Kainalot ja kaikki navasta alaspäin lähtee ihan ympäri vuoden..

Mikään ei ällötä miehessä enempää kun se uber karvainen alapää..
:worship: Kaikille niille miehille jotka jaksavat/uskaltavat asialle jotain tehdä.
Itte olen tullut siihen tulokseen että jos karhuntaljan päällä tahdon riehua sängyssä, niin sen taljan voi aina ostaa.. :D
Sääret ja käsivarret on sitten asia erikseen, niissä ihan mielellään näkee karvat kyllä.

Ja kuka väitti että se kalju ei tehoa? :kuola:

Aimotarmo sanoi:
Hah, toihan on lähes yhtä yleinen kombinaatio, kuin minun vaimonhyväksymiskriteerit: ;)
*klipklip*

Ööö...? Itse itseäni quotaten:

Gillyanne sanoi:
Karvat miehillä käsissä, jaloissa ja rinnassa on jees, muualta mieluiten pois. Kaikkialta muualta

Eli sheivausta, sheivausta! ;)

Pittbull_82 sanoi:
Ja kuka väitti että se kalju ei tehoa? :kuola:

Amen to that, sister! :kuola:

Karvoja, karvoja. Itse ajan parran ja hiuksetkin silloin tällöin. Muita karvojani en ole ajanut, enkä aja. Rintakarvat ovat maskuliinisuuden merkki. Katsokaapa vaikka Taavi Hösselhöffiä. :david:

ttopi sanoi:
:offtopic:

Pakkis -paitaan verhottu, karvaton ja Ehrmanin rahkoja suurin määrin kuluttava henkilö = Pakkislainen

Näistähän saa jo hyvät tuntomerkit kasaan :D

Pätee tänne... =D

Periaatteessa kaikki päästä alaspäin lähtee. Tyylillä kuitenkin. Vuodenajasta riippumatta. Eikä ole tullut naispuolisilta negatiivisia kommentteja.

Eräs vänrikki vain kerran totesi, että jättää saman suihkun kanssani väliin...

Kyllä sitä täälläkin epäsäännöllisesti harrastetaan! Tota sääri-juttua mä en oikein sulata vielä... Mullakin tulee selkään ja niitä on ainakin itse "pikkasen" hankalaa ajella, että pakko niiden on antaa vaan olla siellä :D Mielestäni ns "siistiminen" on jo aika :thumbs:

Karvat tai ei, Mä lähden salille :D

turilas sanoi:
normaali tapaan karvat vex kesät talvet,kassit kainalot ja rinta..päähän voi jättää 300g tukkaa

Kassit? Milläs kassien karvat ajelette? :)
Btw, kaikki järjen yläpuolelta alaspäin ajellaan, toki ei jalkoja kuitenkaan :D

gnut sanoi:
Otatteko karvat myös persevaosta pois? Miten tämä tapahtuu? Mach kolmosella vai jollain repimisjutuilla:confused: :)

edit: miten kehtaatte mennä suihkuun kun munat, kainalot ja perse on posliinina. ihan kuin pikkupoika??

edit2: siis yleiseen suihkuun :)

Niin, siis jos jotain kiinnostaa niin kumpi siinä se sairaampi osapuoli on, katsoja vai katsojan kohde? :D
Tuo repimisjuttu kuulostaa kivuliaalta :whip:

Black dog sanoi:
Ihme että porukka leikkaa täällä noin paljon karvoja, no varmaan saliharrastajilla on yleisempää toi että kaikki karvat pois.

Parempihan se on vehkeelle antaa suuhoitakin (naispuolisen toimesta) kun ei karva ole tiellä...

EDIT: Miksei miestenkin :urjo:

Huppe sanoi:
EDIT: Miksei miestenkin :urjo:
:urjo: :urjo: :urjo:

Kyllä täälläkin ajellaan tukka, koko alapää (ei sääret) ja parta luonnollisesti.
Kyllä on pakko sanoo tosta alapään karvojen ajelusta että ei ole naiset(oma muija, koska seurustelen... :D ) ainakaan moittineet kun kerran yllätin sen. Ja kyllä niitä siinä samalla kun suihkussa käy niin ohi mennen hiukan näyttää höylää niin hyvä on...
Joku kysyi tossa että miten ajelette kasseista niin minä ainakin vetelen höylällä eikä ole ikinä tullut mitään haavoja enkä ole ikinä käyttänyt mitään vaahtoa...

BigBoi sanoi:
Joku kysyi tossa että miten ajelette kasseista niin minä ainakin vetelen höylällä eikä ole ikinä tullut mitään haavoja enkä ole ikinä käyttänyt mitään vaahtoa...

Kuten todettua, Mach3 rok. Ei kuivana vaan samaa geeliä ensin pähkinöihin mitä vedellään myös naamarin ala ja yläosastoon. Kai siellä vielä jotain pientä on jäljellä, vaikka joskus kiireessä olenkin ventin onnistunut aikaiseksi saamaan :)

dogi sanoi:
Kuten todettua, Mach3 rok. Ei kuivana vaan samaa geeliä ensin pähkinöihin mitä vedellään myös naamarin ala ja yläosastoon.
Edit: samaa mieltä mach 3 (turbo) :worship:
Kyllä se ainakin mun mielestä riittää kun on terävä höylä ja virtaava vesi niin ei nypi eikä satu... :kippis1:

Mä koitin ihan huvikseen tota veetin kylmävahaa, niin miksi se kema ei tehoa? Ei ole varmaan ainuttakaan karvaa lähtenyt sillä, vaikka olen jo varmaan 6 kertaa kokeillut. Ohjeiden mukaan olen sen tehnyt ja kaikki, mutta ei lähde. Onkohan karva sitten liian pientä sille, jos se on n. 2mm?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom