taivaskäsi
VIP
itse olen ottanut 3kromia tabua ja 3moni packia (jossa on myös tota kromia toi päivän saantisuositus) eli olen ottanut 6kertaista määrää tota kromia mitä toi päivän suositus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joku heitti joskus: "Aina kun kävelet karkkiosaston läpi ajattele: This is Sparta!" Ja tuo onkin paras vinkki jonka olen kuullut! :thumbs:
Totaalikieltäytyminen toimii mun kohdalla parhaiten, eli ei mitään viikottaisia karkkipäiviä. Ne kun tuuppaa sitten muuttumaan karkkiviikonlopuiksi ;) Paras setti on tosiaan se, että ei yksinkertaisesti osta niitä nameja kotiinsa. Meillä niitä on kylläkin pilvin pimein (suklaata, pullaa..) ku asun vielä vanhempien kans kotosalla. Mulla on selvästi herkempi taipumus lihoa niistä ku muilla perheenjäsenillä, niin on pakko sit taistella yksin niitä vastaan :D Oon sit päättäny, et jos ne herkut ite hyppäävät suuhun ni sit anti mennä. Ei oo paljo näkyny.
mulle coca-cola ollut pahin!uudenvuoden kunniaksi lupasin vähentää,nyt tänä vuonna kiskonut ainoastaan yhden tölkillisen mikä suuri ero siihen että sitä meni päivässä parhaimmillaan 1,5l!eikä tee oikeastaan edes mieli..pari ekaa päivää oli kamalaa nyt kun saisi saman tehtyä sipseille,suklaalle ja nameille,mutkun ne on niiiin hyviä!mutta yritetään
Ei limpparia kannata vähentää, pitää vaihtaa vain lighti tuotteisiin. Itsellä menee 10-15litraa joka viikko diietillä ja kaloreita ei käytännössä ollenkaan. nams.:kippis1::kippis1: Aina kun tekee karkkia mieli niin vetää litran tuopin jäähileistä kolaa tai muuta niin ei paljon jaksa sen jälkeen mässytellä.
Itekin päässy aika hyvin nyt karkeista ja suklaista eroon - lähinnä syön jos tarjotaan, (harvoin) kerralla kun suoraan lopettaa niin homma onnistuu parhaiten itsellä. Tosin jäätelön syöntiä en lopeta: iltapalaksi 0.5l lakritsijäätelöä,rahka ja prodedrinkki. Jäätelö vaan on oikeesti hyvää.
Millaista itse kebabliha ravintoarvoiltaan on? Kebab on meinaan henk. koht. heikkous, mutta jos ottaisi vain kebablihaa (ja vähän salaattia) sisältävän annoksen...Itellä kanssa heikko kohta toi kebab. Siinä vaan on paljon suolaa, huonolaatuista rasvaa ja suht paljon hiilareita jos ottaa jollain perunoilla. Karkkia voi kyllä syödä dieetilläkin vähän mässypäivänä, mutta toi kebab tuo ehkä liikaa ns. hyödyttömiä kaloreita
Uusi tutkimus oli just mistä luin että 56 % dieettilimuja juovista on taipumus ylipainoisuuteen. Ei oo kovin terveellistä vetää makeutusaineilla makeutettuja juomia päivästä ja vuodesta toiseen...
http://www.fineli.fi/food.php?foodid=29078&lang=fiMillaista itse kebabliha ravintoarvoiltaan on? Kebab on meinaan henk. koht. heikkous, mutta jos ottaisi vain kebablihaa (ja vähän salaattia) sisältävän annoksen...