Ei äkkiseltään osunut silmään parilla haulla että miten pääsis eroon sokerista. Assburgertaamia en käytä.
Tunnen itseni bronyksi kun syön keski-iän kynnyksellä vielä vaikka millä mitalla karkkia ja muuta sokerista paskaa. Olen huomannut myös, että verensokerin heittely aiheuttaa tolkutonta vitutusta ja väsymystä mitkä ei kumpikaan hirveesti elämänlaatua nosta.
Onkelmana tässä minun skenaariossa on se, että olen päivittäin hommissa hiljaisissa tiloissa joissa ei ole käytössä mitään ruuanlaittovälineitä joten pitäs pärjätä sillä mitä kaupasta raakana saa. Tulee ostettua tietty rahkaa päivittäin, mutta samaan syssyyn tulee ostettua jotain roskasokeria "tuomaan helposti hiilaria että jaksaa". Onko muilla karjuilla ollut hankaluuksia sokereiden välttämisen (en minä sentään tuoreita hedelmiä pelkää) kanssa? Käytännön vinkkejä?
Toinen ropleemi onkin se että vedän kofeiinia jonku kahden kahvipannun edestä päivässä että pärjään ku yöunet hilluu jossain 4-6 tunnin välissä. On välillä nuppi vähän puurosen tuntunen.