Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja siis ongelma oli, että en saa aloittaa vapaaottelua
Jos nyt kertoisit ensin ne tavoitteet. Thainyrkkeilyn oppimisen kannalta paras ratkaisu on luultavasti jättää puntti kokonaan pois.
No eipä siinä kauaa kestänyt...
Vie äiti katsomaan treenejä,tapaamaan muita vapaaottelijoita jolloin hän huomaa,että lajissa ny ei oo tarkotus murhata ketään...saattaa toimiaOkei tässä nyt vähän erilainen kysymys:
miten saan vanhemmat vakuutettua, että vapaaottelu ei ole pelkkää toisen hakkaamista, eikä "tappamista"(äidin suusta:D).
On nimittäin vapaaottelu kiinnostanu vähänaikaa, ja nyt kun tulee jimiltä vielä Ultimate fighter, niin on ruvennu kiinnostaa ihan perkuleesti.
Isälle koitin selittää, että ei sparraamisessa lyödä taysillä, otteluita on harvoin ja että ammattinyrkkeilyssä tulee paljon enemmän iskuja päähän, kuin vaparissa, mutta ei oo auttanu.
kiitos jo etukäteen
ainiin, ja ikää on mulla 15v, ja aikaisempaa kamppailu-urheilutaustaa on painista
EDIT: Ja siis ongelma oli, että en saa aloittaa vapaaottelua
Elikkäs, olen 24 vuotias (191 cm ,97 kg) ja punttia harrastanut noin 5 vuotta. Tarkoituksena olisi aloittaa brasilian tai Hokutoryu Ju-Jutsu. Ongelmana on vaan se, että vasen olkapääni on mennyt sijoiltaan kolme kertaa parin vuoden aikana ja on sen seurauksena löystynyt. Punttia se kestää hyvin. Onko vaaraa, että kyseisiä lajeja harrastaessa olkapää ei pysy paikoillaan?????
Kokemuksia on sekä IF:n että Pohjolan vakuutuksista... Sanotaanko nyt vaikka näin, että ensiksi mainittua en suosittele edes vittuillessani kenelekkään sekä omien että kuultujen kokemusten perusteella. Sen sijaan Pohjolan vakuutus on toiminut vallan mainiosti, ilman minkään moisia ongelmia. Ja voin sanoa, että sen toimivuutta on jonnin kerta testattu Aina oon yksityisellä käynyt ja saanut hoitopaikkani itse valita ja kaikki tämä vielä ilman omavastuuta. Kattaa siis kaikki tutkimukset, lääkärin palkkiot, mahdolliset operaatiot, lääkkeet ym.