Kamppailulajien tyhmien kysymysten kerho (Kysy mitä vaan, joku vastaa kuitenkin)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kuntonyrkkeilystä huvittaisi laajentaa harrastusta johonkin kamppailulajiin. Potkut kiinnostaa, painit ei ainakaan tässä vaiheessa niinkään, mitä muita lajeja voisi tulla kyseeseen kun potkunyrkkely? Missä lajeissa pyörii naisia sen verran että löytyisi sopivia treenikavereita? Treenaan mielelläni kyllä kovaa ja miesten kanssa mutta koska sitä on kuitenkin miehiä heikompi ja teknisestikin tumpelo, ei haluaisi tuntea että kukaan joutuu mun takia himmailemaan...

Lisäys: Pk-seudulla. :)

Pk-seutu on laaja käsite, eli missä tarkemmin? ;)
Mukavampi treenata jos sali on lähellä työpaikkaa tai kotia.

Okei, kiitos infosta. Syksyisin ja keväisin on varmaan jonkin verran enemmän treenejä viikossa kuin mitä näin kesäisin?

Nojuu, kesä vähän verottaa tota treeni-intoa :) Mahotonta sanoo näin lukumääräsesti, mut kyllä muulloin ku kesällä on lukumäärällisesti huomattavasti enemmän treenejä.

Pk-seutu on laaja käsite, eli missä tarkemmin? ;)
Mukavampi treenata jos sali on lähellä työpaikkaa tai kotia.

No totta. :) Työpaikka muuttunee syksyllä/vuodenvaihteessa mutta Helsingissä pitää ainakin nukkumassa käydä. Onneksi täällä näyttää olevan kivasti valinnanvaraa!

Moi

Jatketaan samassa aiheessa eli seurojen haussa.
Kouvolaan olisi muutto edessä syksyllä ja pitäisi löytää seuraa lukkopainiin, BJJ:n ja vapaaotteluun. Tuossa tärkeysjärjestyksessä. Onkos Kouvolassa laadukkaita seuroja?
Vai onko käytävä MMA-Utilla? Se olisi ainakin laadukas seura ilmeisesti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
onko kuulunu mitään että meinaako viel tänvuodenpuolella palata häkkii?

UFC 154

UFC 154 is expected to occur on November 17, 2012 at the Bell Centre in Montreal, Quebec, Canada.[178]

Announced Bouts
UFC Welterweight Championship bout: Georges St-Pierre (c) vs. Carlos Condit

En tiedä kuinka pitävää tietoa mutta tuollaisia huhuja on ollut ja noin lukee wikipeediassa tapahtuman kohdalla.

En löytänyt parempaa paikkaa kysyä tätä, niin kysynpä täältä. Mikä ihme mulla on, kun lyödessä kuuluu sellainen rahiseva ääni (keuhkoista mahdollisesti?). Ongelma ei ole millään tavalla vakava, mutta melko ärsyttävä. Kenelläkään muulla samaa ongelmaa, ja/tai mitään keinoa saada sitä loppumaan?

Itse voisin suositella noita BadBoyn hanskoja, hinta/laatusuhde. On näköjään "vanhoja" malleja suht edukkaasti. Miehen koosta riippuen 12oz-14oz.

http://www.ufs.fi/kamppailuvarusteet-nyrkkeilyhanskat-c-47_56.html

minä ole kuullut Bad boysta kuin pelkkää huonoa. Melkein uskaltaisin veikata että halvin hyvä hanska on Lonsdalen Safe Spar http://www.sportsdirect.com/lonsdale-safe-spar-gloves-753311 .

Tilaat Molopää tuolta kimpassa jonkun kanssa niin ei 20 euron postimaksu harmita niin kovasti.

Suositut

Back
Ylös Bottom