Lyhythihaisessa on helpompi liukua lukoista pois, eikä tule niin kuuma kuin pitkähihaisessa, mutta pitkähihainen on hygieenisempi.
Kiitos! Juuri tämänkaltaista kokemuksen mukana tullutta tietoa minä hain!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lyhythihaisessa on helpompi liukua lukoista pois, eikä tule niin kuuma kuin pitkähihaisessa, mutta pitkähihainen on hygieenisempi.
Painitossuja saa parhaiten kun käy paikallisen painiseuran paikkeilla kysymässä. Nettikauppojahan on valtavasti mistä niitä voi tilata, mutta jos tahtoo sovittaa kenkiä ensin, niin joskus niitä on jopa näkynyt prismoissa, budget sporteissa ja intersporteissa.Kyselinkin tätä jo jostain, mutta mistä veetusta junnujen 38koon painitossut? Varmaan joo "alan liikkeestä" mutta mistä?
Kysymys BJJ / Lukkopainijoille:
Missä vaiheessa harrastusta sinulta on ensimmäisen kerran lähtenyt taju kuristamisesta? Kokeillaanko tätä joissain piireissä ohjatusti vai tapahtuuko sparratessa jos on tapahtuakseen?
Kysymys BJJ / Lukkopainijoille:
Missä vaiheessa harrastusta sinulta on ensimmäisen kerran lähtenyt taju kuristamisesta? Kokeillaanko tätä joissain piireissä ohjatusti vai tapahtuuko sparratessa jos on tapahtuakseen?
Punttisalillako ne niitä lukkoja tekee?
Hei,
aikaisemmin täällä kyselinkin näistä Fartex sp5 ja sp6 säärisuojista potkunyrkkeilyyn. Ilmeisesti nämä nyt kuitenkin on tarkoitettu jonnekin superpro luokkaan johon itse,juuri aloittaneena todellakaan kuulu... Nyt olisinkin ostamassa näitä SP3-suojia jotka ilmeisesti ovat myös hyvät. Asun itse täällä jossain jumalan selän takana joten täällä ei todellakaan ole ainuttakaan kamppailu varusteita myyvää kauppaa. Nyt aloin miettimään näitä kokoaja, minkä kokoinen on hyvä suoja tälläiselle 177cm äijälle? Yritin googlettaakin jotain mittataulukoita mutta huonolla menestyksellä.... Löytyisikö täältä apua?
Esim. Royce Gracie ei aikoinaan suostunut taputtamaan kuristuksiin, vaan antoi vintin pimetä.
hmm en tienny mihin muuallekkaan laittaa...ou whata heck! niin kysyn täälä
elikkä hommasin ittelle vasta nyrkkeilysäkin ja olen sitä sitten takonu silloin tällöin nyt vaan huomasin että oikean käden ranteessa tuntuu kipua kun puristan nyrkkiä yhteen. Elikkä lyönnyt väärällä tekniikalla :D
elikkä miten voin estää tämmöset haaverit ? onko nyrkin ympärille käärityn siteen tarkoitus juuri vähentää tätä "ranteen loukkaantumisriskiä" ? mikä on se oikea nyrkkeily tapa ?
Koskas Royce on nukutettu? Löytyiskö linkkiä matsiin? Ainakaan vapariurallaan miestä ei ole kukaan laittanut taputtamaan.
Mistä tilaatkaan niin uskon että auttavat mielellään kun soitat sinne, mittaat sääresi pituuden ja kerrot sen myyjälle. Osaavat antaa oikean kokoisen suojan. Omakohtaisista kokemuksista ainakin Bluecornerille iso plussa, tilasin M-kokoiset suojat ja soittivat perään minkä pituinen olen ja vaihtoivat suojat L-kokoon.
Mitä tarkoittaa all-american wrestler ? Onko kyse kreikkalais-roomalaisesta painista vai jostain muusta lajista vai tarkoittaako tuo all-american jotain organisaatiota tai muuta vastaavaa?
Yliopistoottelijoiden parhaimmisto vapaapainissa, lähinnä käsittääkseni amerikan mestari painoluokassaan.