Joo, minusta kyseinen tekniikka pitäis kieltää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
In February 1995, it was estimated that "approximately 500 boxers have died in the ring or as a result of boxing since the Marquess of Queensberry Rules were introduced in 1884."[1] 22 boxers died in 1953 alone.
Täysin totta. Siksi olenkin enemmän nyrkkeilyn seuraaja.Frank Mirin kaden katkeaminen oli mun mielesta rankemman nakoinen eika kukaan vaatinut arm bar kieltoa. Mulla on sellainen fiilis etta MMA:sta on tulossa niin isojen massojen urheilua etta siella alkaa olla kukkahattufanejakin joilla nyrkilla naamaan matto kelpaa (koska se on "miehekasta") mutta murtumat ja nivelrikot ei kun ne nayttaa ilkealta. Ikaankuin se olisi raukkamainen tapa voittaa. Nama fanit eivat tunnu muistavan etta nyrkkeily on olemassa jos MMA tekniikat on liian ilkean nakoisia.
et ole ainut, lisäksi potku osui reiteen josta liukui polveen jota edesauttoi vastustajan kääntämä jalka.Tuntuu, että oon tyylin ainoa jonka mielestä Rountreen lopetus oli upea. Bukauskasin vahva etujalan tuki puoliksi sivuttain takasi herkullisen asetelman tuolle nimenomaiselle liikkeelle ja Khalil suoritti potkun täydellisesti riskejä kaihtamatta. Jos potku ois menny tolla voimalla ohi niin siinä ois ollu Modestasilla hyvä tila ja paikka kovaan vastaiskuun. Toi on kuitenkin eka kerta kun näen liki 15 vuoden aikana lopetuksen kyseisellä potkulla niin en näe mitään järkeä sen kieltämisessä. Rountreen mittakaavan potku helppo puolustettava ja Jonesin läpsyttely taas enemmän kontrollointia kuin vahingoittamista.
Dan Hardylla oli minusta ihan validi pointti tähän, eli kuinka moni vapaaottelija vammautuu vuodessa vaikka jo harjoituksissakin jalkalukkojen seurauksena vrt nämä potkut? Vastaus tietenkin ilmeinen, eli aivan helvetisti useampi. Silti jalkalukkoja ei olla kielletty tähän päivään mennessä eikä liioin ole meuhkattu niiden kieltämisen puolesta. Jotenkin kummeksun tätä kohua kun kyse on kuitenkin lajista jossa saa potkaista toista ihmistä päähän.
UFC:han laittaa vaikka Jake Paulin tittelimatsiin 0-0 recordilla jos katsotaan että se tuo uuden ppv ennätysmyynnin rahaa firmalle.Minä en kyllä ymmärrä yhtään tätä että valitetaan jonkun päässeen liian helpolla tittelimatsiin - siis sen jälkeen kun tämä on voittanut tittelin. Tämähän nimenomaan osoittaa UFC:n matchmakerien osanneen asiansa ja tunnistaneen ottelijan kyvyt rekordin takaa.
No höpö höpöUFC:han laittaa vaikka Jake Paulin tittelimatsiin 0-0 recordilla jos katsotaan että se tuo uuden ppv ennätysmyynnin rahaa firmalle.
Ei, ehkä Jake Paul vähän extreme esimerkki, mutta pointti vain että UFC:ssa rahallinen arvo (firmalle itselleen) melkein aina jyrää urheilulliset (MMA) meriitit. Brock Lesnar on tästä paras esimerkki.Saattaa ihan hyvin laittaakin, mutta voittaako Jake Paul Israel Adesayaa vapaaottelussa?