Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä olen alkanut ajon jälkeen sivellä päähän Bepantholia. Kosteuttaa hyvin, viilentää ja korjaa pieniä ihovaurioitakin. Kannattaa kokeilla. Hinta on hieman kovempi, mutta aine on kyllä riittoisaakin.
Apteekki-kamaa ilmeisesti?Minä olen alkanut ajon jälkeen sivellä päähän Bepantholia...
- Terät ovat päällyspuoleltaan umpinaisia, joten sieltä ei pääse ajetut hiukset tulemaan läpi -> terä menee todella helposti tukkoon, eikä karvoja meinaa saada terän välistä pois, kun terien läpi ei pääse laskemaan vettä. Tästä johtuen vähänkin pidempi sänki on tuskaista ajaa. Itselläni 1x viikossa on jo kipurajalla. 2x viikossa jos jaksaa höylätä, niin homma hoituu helposti.
Näköjään tullut joku uusi terädesign sen jälkeen kun ostin nuo omani. Pitäisi pistää tilaukseen ja kokeilla, onko tuo uusi terä parempi, kun vanha. Lupaavat, että se on "superior" verrattuna vanhaan. Onhan nuo terät kyllä halpoja, kun noita uusia saa 20 20 eurolla. Giletet maksaa täällä päin 16 euroa / 4kpl.
Tuo onkin 1 syy, miksi tuolla headbladella tulee ajeltua.
Apteekki-kamaa ilmeisesti?
Eikö toi pään rasvaus mene suurimmalla osalla meistä mulkuista tonne "genitaalialueen haavaumat"-kohdan alle. :D Me included.Jep ja tais olla aika halpakin.
"Annostus ja käyttö: palovammat, vaippaihottumat, huonosti paranevat haavat (myös nännihaavat), rohtuneet huulet ja suupielien haavat, naarmut ja pykimät, genitaalialueen haavaumat."
...miksköhän ei ole kaljun rasvausta lisätty tuohon selosteeseen? :D
Onko kenelläkään kokemusta tuosta Braunin cruZer3:sta? Mietin, että mitenköhän tuo kone pelaisi kaljun kiillottamisessa? Mua huokuttelee tuon ostaminen partakoneeksi, vaikka mulla on hyvä hiustenleikkuukone. Ehkä tolla saisi vielä sen millin sängenkin kivasti pois....
Mä olen tän vuoden alkuksesästä asti ollut kalju ja hyvin hoitunut tuo ajelu Philipsin perus partakoneella.
Apteekki-kamaa ilmeisesti?