Kaksi markkaa kyykystä!

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Unohtu sanoa että pelkällä vyöllä kyykkään itsekin joten miten meillä vois olla melkein sama maksimi vaikka sarjapainoissa on eroa?

Mies847 sanoi:
Itse itseäni lainaten, paljonkos luulette mulla kyykkymaksimin olevan? Muuten tuossa ekassa pitäs olla 7,6,5x120kg, kirjotusvirhe näköjään :)

Eiköhän se liiku siellä 160:n kieppeillä. :)

Meikällekin tuo 200 oli helppo nakki, joka tuli erittäin pienellä panostuksella. Oma vinkkini: kannattaa ehdottomasti panostaa kyykyn lisäksi prässiin ja vatsojen treenaamiseen, kyykyn vieminen alas helpottuu kummasti kun pakarat/alavatsat ovat kunnossa.

Gdane sanoi:
jees.. 2kk voimanostoreenin aloittamisen jälkeen puhkesi välietappina 200kg vyö varusteena ja raw kisoissa. (tosin hylky tuli 2/1 mutta kevyt se oli silti)
Ja ei ku kohti 250kg:tä :whip:
:worship: 2-1 hylky ainakin kertoo siitä että se on ollut todella lähellä hyväksymistä ja kun vielä kevyt oli, niin olisi vain rohkeasti pitänyt pudottaa alemmas.

Gdane sanoi:
olin paikalla ja just videolta katoin tuon kyykyn:), oli kyllä kevyt, oletko kauan muuten reenaillut noin yleisesti ottaen kun ihmettelin kisoissa kun olet aika vahvan näköinen mutta pena ei oikein kulkenut. kaverillekin sanoin että miten noin vahvan näköinen sälli ei saa enempää penkistä:) , no harjoittelulla saat senkin kovaksi :thumbs: tuosta kyykystä vielä, ei tuo kyllä edes vajaalta näyttänyt,hyvä kyykky oli, on mennyt erillaisetkin kyykyt läpi, kumma ettei tuo mennyt.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
neutraali sanoi:
olin paikalla ja just videolta katoin tuon kyykyn:), oli kyllä kevyt, oletko kauan muuten reenaillut noin yleisesti ottaen kun ihmettelin kisoissa kun olet aika vahvan näköinen mutta pena ei oikein kulkenut. kaverillekin sanoin että miten noin vahvan näköinen sälli ei saa enempää penkistä:) , no harjoittelulla saat senkin kovaksi :thumbs: tuosta kyykystä vielä, ei tuo kyllä edes vajaalta näyttänyt,hyvä kyykky oli, on mennyt erillaisetkin kyykyt läpi, kumma ettei tuo mennyt.

no en oo vahva enkä sen näkönen... vielä :evil:

Mutta vasta 2kk voimareeniä takana... penassa ei maksimi oikein ennättänyt vielä nousta.. kasi menee 120 tai 125 kilolla ja salilla ite pysäytettyna 4*1*140
Tuo tuomarin merkistä nosto ei vaan onnistunu ja olkapääki meni rikki :(

Muutenniin no reeniä tosissaan joskus vuosi pari sitten ja nyt puolikkan vuoden tauon jälkeen tosissaan oikeestaan viimevuoden marraskuusta.

Edit: kiitos kumminkin kehuista.. ja pahoittelut perisuomalaisesta suhtautumisesta niihin :nolo:

Nostetaan tämäkin.

200kg kyykyssä rikki vuonna 1992. Ikä 21-v Paino 100kg.Treeniä oli takana 3-vuotta systemaattisesti,voimapainotteista.

Ennätys tuli tehtyä vuonna 1995 , 250kg ikä 24-v ja paino 132kg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom