Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
OK... sitten eiku tilaus listaan, jos vaikka toisivat tulosta vähäsen :DSalomaa sanoi:Potkaset ovat kyllä.
Mies847 sanoi:Itse itseäni lainaten, paljonkos luulette mulla kyykkymaksimin olevan? Muuten tuossa ekassa pitäs olla 7,6,5x120kg, kirjotusvirhe näköjään![]()
veijari sanoi:OK... sitten eiku tilaus listaan, jos vaikka toisivat tulosta vähäsen :D
OT: mites muuten käytetäänkö raw-kisoissa siteitä vaiko vain vyötä?
Gdane sanoi:jees.. 2kk voimanostoreenin aloittamisen jälkeen puhkesi välietappina 200kg vyö varusteena ja raw kisoissa. (tosin hylky tuli 2/1 mutta kevyt se oli silti)
Ja ei ku kohti 250kg:tä :whip:
teitkö menneenä viikonloppuna sen?Gdane sanoi:näitkö sinä sen kyykyn?
neutraali sanoi:teitkö menneenä viikonloppuna sen?
olin paikalla ja just videolta katoin tuon kyykynGdane sanoi:
neutraali sanoi:olin paikalla ja just videolta katoin tuon kyykyn, oli kyllä kevyt, oletko kauan muuten reenaillut noin yleisesti ottaen kun ihmettelin kisoissa kun olet aika vahvan näköinen mutta pena ei oikein kulkenut. kaverillekin sanoin että miten noin vahvan näköinen sälli ei saa enempää penkistä
, no harjoittelulla saat senkin kovaksi :thumbs: tuosta kyykystä vielä, ei tuo kyllä edes vajaalta näyttänyt,hyvä kyykky oli, on mennyt erillaisetkin kyykyt läpi, kumma ettei tuo mennyt.