Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kivasti nostettu v. 2003 aloitettu viestiketju.Grotesk sanoi:Prässeissä on niiiiin paljon eroja, että ei niitä tuloksia juuri voi vertailla. Hackitulokset on enemmän suuntaa antavia, mutta niissäkin on eroja(niissä hackeissa siis). Kyllä jalkavoimia on paras vertailla kyykyssä, se on kaikille sama(tosin tietty on syviä ja oikeasti syviä kyykkyjä jne.).
Mikäli 200kg:n nosto on raw ja tarpeeksi syvä niin varmasti vetokin on 250kg+, mikäli välitykset ovat vähänkään normaalit.
arni sanoi:Mikäli 200kg:n nosto on raw ja tarpeeksi syvä niin varmasti vetokin on 250kg+, mikäli välitykset ovat vähänkään normaalit.
Aika hurjalta kuulostaa, että 200kg on tullut parin kuukauden jälkeen ylös. Ilmoittakaa tosissaan mahdolliset välineet ja oliko kyykky kisasyvyydestä.
neutraali sanoi:sanottakoon että ite olin tehnyt prässiä jo vaikka kuinka paljon kuin siirryin kyykkyyn, sitten kun kyykkäsin tavoite oli saada mahdollisimman nopeesti se 200 rikki. kyykky ei varmastikkaan ollut kisa syvä vaan ihan normaali sali kyykky. 200 kyykky on sama kuin 100 penkki eli nopeesti saavutettavissa.
neutraali sanoi:sanottakoon että ite olin tehnyt prässiä jo vaikka kuinka paljon kuin siirryin kyykkyyn, sitten kun kyykkäsin tavoite oli saada mahdollisimman nopeesti se 200 rikki. kyykky ei varmastikkaan ollut kisa syvä vaan ihan normaali sali kyykky. 200 kyykky on sama kuin 100 penkki eli nopeesti saavutettavissa.
KeskiNormaali sanoi:Sadisti: Ei välttämättä ns. maksullisilla saleilla kovia kyykkyjä näekään. Kun siirrytään "reeniluoliin" eli esim. jonkun voima-/painonnostoseuran saleille niin raudat kovenee yllättävän paljon (ehkä).
Itse huomasin eron penkkipunnerruksessa: aikaisemmalla salillani vain muutama iso bodari teki sarjaa satasella, siirryttyäni harjoittelemaan paikallisen voimanostoseuran salille niin jo pienempikin jannu heitti settiä markalla.
Vielä kun omatkin tulokset nousisivat. :whip:
teloin ja rin tin tin, tuskin niillä vajaillakaan ihan mitä vain saa 2kk kyykkäilyn jälkeen, eikä varmasti pomppu penkilläkään mitä tahansa saa(itse asiasssa uskon että pomputtaja saa kunnon tukevalla tekniikalla ilman pomppuja samanverran kuin pomputtamalla, mutta jos ikänsä on pomputtanut niin tekniikan korjaaminen vie aikansa ja rautoja on tiputettava aluksi varmasti paljon). 200 kilon kyykky on mielestäni silloin kova jos se tehdään "body" tyylillä eli jalat kapeella, se on aivan helvetin paljon raskaampi kuin leveällä asennolla. itse tein leveällä siis.hafanafa sanoi:Kyllä minä ainakin olen nähnyt paljonki sata kiloo penkkaavia mutta en kyllä montaa kertaa 200 kyykkääviä. Etkös sie just tolla kyykyllä sen selkäs joskus telonutkin
Stailivirhe sanoi:Reilu kaksi vuotta tuli treenailtua niin, ettei kyykkyä oppinut oikeen millään. Siihen asti sarjapainot oli 100-140kg. Viime vuonna sitten opin tekniikan ja vaikken pohjaan saakka kyykännyt niin parin kuukauden kyykkyreenin jälkeen tein 2x200 siteillä (tokassa toistossa joutu kaveri jo vähän avittaa).
neutraali sanoi:200 kilon kyykky on mielestäni silloin kova jos se tehdään "body" tyylillä eli jalat kapeella, se on aivan helvetin paljon raskaampi kuin leveällä asennolla. itse tein leveällä siis.
Eikös kisakyykky oo 90asteen kulmaan? Eikös normaali salikyykky ole pohjaan asti? vajaakyykkyhän on se, joka ei mene pohjaan.neutraali sanoi:sanottakoon että ite olin tehnyt prässiä jo vaikka kuinka paljon kuin siirryin kyykkyyn, sitten kun kyykkäsin tavoite oli saada mahdollisimman nopeesti se 200 rikki. kyykky ei varmastikkaan ollut kisa syvä vaan ihan normaali sali kyykky. 200 kyykky on sama kuin 100 penkki eli nopeesti saavutettavissa.