Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jpm sanoi:Pikkuisen alakanttiin näyttää tuo mittari omalla kohdallani. Maksimit siis kokeiltuna, joka onkin mielestäni ainoa oikea vaihtoehto se selvittää. Noh, ihan hyviä viitteitä antaa kuitenkin, ei mahdottomasti valehtele ainakaan omalla kohdalla. Prosentti olisi reilu 200.
J.Jake sanoi:Tollaset laskurit on toisaalta aika turhia. Jos jotain painoa ei ole kyykätty niin sit sitä ei ole kyykätty,aivan sama mitä joku taulukko kertoo...
Joo taulukot on taulukoita ja yksilöt on yksilöitä, mutta tässä tapauksessa tämä informaatio on mulle juuri se mitä kaipaan, eli MIKÄ ON JENGIN TEOREETTINEN %, jotta pääsen kartalle näissä tuloksissani.J.Jake sanoi:Tollaset laskurit on toisaalta aika turhia. Jos jotain painoa ei ole kyykätty niin sit sitä ei ole kyykätty,aivan sama mitä joku taulukko kertoo...
Kartalle et pääse. Teoreettisen %:n kyllä.JFG sanoi:Joo taulukot on taulukoita ja yksilöt on yksilöitä, mutta tässä tapauksessa tämä informaatio on mulle juuri se mitä kaipaan, eli MIKÄ ON JENGIN TEOREETTINEN %, jotta pääsen kartalle näissä tuloksissani.
Kuukkeli sanoi:Kartalle et pääse. Teoreettisen %:n kyllä.
Penkissä pelittää mulla niin tarkkaan kuin vaan voiHabanlimppu sanoi:Laskuri pelittää mun kohalla aika tarkkaan.
160% :wall:
Eihän se ehken kaikkein mukavin tapahtuma ole. Siinä tarvii olla todella keskittynyt siihen suoritukseen, sillä pienikin virhe voi tehdä pahaa jälkeä. Itselläni oli 3 varsinaista varmistajaa ja yksi katsoi vielä takaa apuna, jos jotakin sattuisi.JFG sanoi:Miltä tuntuu tehdä ykkönen kyykyllä? Montako varmistajaa?