8. paina päätä taakse.
Tarkotat varmaan taakse silleen "hyväryhtisesti" (vähän ku kaksoisleukaa tekis) eikä ylöspäin kattomalla, eiks?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
8. paina päätä taakse.
Tarkotat varmaan taakse silleen "hyväryhtisesti" (vähän ku kaksoisleukaa tekis) eikä ylöspäin kattomalla, eiks?

Minusta toi ei ole liikkuvuusongelma, koska itse olen varmasti "top 5 pakkiksen pahimmat rautakanget"-listalla ja pääsen helposti syvälle kapealla asennolla ilman, että selkä pyöristyy.
Tuo riippuu aina vähän nostajan mittasuhteistakin. Esimerkiksi sinulla isona miehenä täyskyykky on suunnilleen reisi vaakatasossa, kun hoikka aloittelija on melkein perse lattiassa, kun takareidet osuvat pohkeisiin.
ne on muutenki hyvät värkit. ei tue käytännössä lainkaan, mutta se lämppäefekti on hyvin tehokas. kyykkyjen jälkeen ne tietenki kannattaa ottaa pois, ettei tulehdusta turhaan nostele. samasta syystä sauna treenin jälkeen ei oo se paras idea nivelille.
ei mun mielestä kuitenkaan mikään erityisen merkittävä. jos tuppaa olemaan nivelvaivoja tai taipumuksia, keskittysin kuitenki enempi jäihin treenin jälkeen ihan ennaltaehkäsymielessäki. tosi oon nähny miehii saunassa jääpussit polvissa, which is nice.
^^ Jep ei osaa oikein kunnolla mennä alas niin ylöstulo on sitten vähän tollasta julletusta. Täältäkin sama neuvo eli aloita se liike lonkista, älä polvista.
Mulla ainakin loppui noi naksumiset kokonaan silloin kun aloin käyttämään neopreenilämppäreitä. En missään nimessä kyykkäisi enää ilman.
Mistähän noita kannattaisi tilailla ja mihin hintaan?
Minulla on myös lättäjalat ja olen huomannut mavessa, että jalkaterien holvi "sortuu" ja jalat taipuvat lähemmäksi toisiaan. Onko tuolle jotain tehtävää vai onko hankittava erikoiskengät? Käytän mavessa vanhoja sisäpelikenkiä, joissa on suht ohut pohja.