aikamies
kääpiöiden sukua
TämäSen jälkeen sitten paljon sarjoja ja toistoja niin teet vielä 7-kymppisenäkin tyylipuhtaan kyykyn vaikka sut revittäis keskellä yötä sängystä ylös ja iskettäis power-rackiin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TämäSen jälkeen sitten paljon sarjoja ja toistoja niin teet vielä 7-kymppisenäkin tyylipuhtaan kyykyn vaikka sut revittäis keskellä yötä sängystä ylös ja iskettäis power-rackiin.
Sä käytät ihan älyttömän paljon aikaa sun kyykyn analysointiin.
Mun ehdotus olisi, että palkkaat hyvän valmentajan joka kattoisi sun tekniikan kuntoon.
No niin käytän! Ylianalysoija kun olen.
Mutta joo, kynnys valmentajan palkkaamiseksi on suuri; teen tätä kuitenkin vain harrasteena omaksi iloksi.
Ja itseasiassa pidän tuosta kyykyn haasteellisuudesta, nautin tuosta opettelusta.
En koe sitä riippakivenä, päinvastoin.
Mutta katsotaan mitä tehdään.
Tuli vaan mieleen, että pyritkö sä vähän liikaa täydellisyyteen?
Joo. Funtsin tota lähinnä siitä näkökulmasta, onko jompikumpi tapa lähtökohtaisesti terveellisempi olkapäille/käsille.ei merkitystä, koska reidet ei oo ranteissa kiinni. mieltymys-, liikkuvuus- ja lajikysymys.
Soveltuvan takakyykkytyylin etsintä jatkuu. Toistaiseksi parhaalta on tuntunut vähän tuollainen kompromissityyli: high bar, lähdössä perse ensin taakse, ja siitä laskeudutaan syvyyteen. Tossa saa toki olla tarkkana, ettei päästä julletukseksi.
Kyykkääkö oikein kukaan noin? Tai kai tyylejä on yhtä monta kuin ihmistäkin. Olen 191cm pitkä, ja taitaa jalatkin olla pitkän puoleiset, jos tämä käy yhtään järkeen tuon tyylin kanssa.
High bar pystykyykkynä tuo polville turhan paljon painetta, kun taas low barissa (vasta pari kertaa kokeillut tekniikkaa, vaatii lisäkokeiluja) haaste on buttwink. Eli joka tapauksessa tuntuu siltä, että mun rakenteen kannalta olisi järkevää pyrkiä kyykkäämään sääret mahdollisimman pystyssä, samoin selkä.