Mulla heräs tossa juuri mieleen kysymys, mikä on varmaan jo kysytykkin, mutta:
Oon nyt vedelly maasta sen bauttiarallaa 30 kertaa, mitä treenivihosta katoin. Tekniikan pitäisi olla muuten halussa mutta enempi mua askarruttaa ote, millä vedän. Alkuun kaikki myötäotteella mutta kovat raskaat sarjat ristiotteella ja tietty tyhmänä oon tehny aina samoin päin. Pidemmän päälle toi ei oo hyvä juttu varmastikaan.
Oon pohtinu vetoremmien ostoa sillä jotenkin se tuntuis itelle paremmalta ratkaisulta, mutta kysyn nyt kuitenkin et jos pitäisi valita niin kumpi parempi: ristiote vaihdellen puolta vai remmit?
Jos vastaus on remmit, niin mitkähän mahtais olla semmoset kohtuu hintaiset ja hyvät, joilla pääsisi alkuun?
Oon nyt vedelly maasta sen bauttiarallaa 30 kertaa, mitä treenivihosta katoin. Tekniikan pitäisi olla muuten halussa mutta enempi mua askarruttaa ote, millä vedän. Alkuun kaikki myötäotteella mutta kovat raskaat sarjat ristiotteella ja tietty tyhmänä oon tehny aina samoin päin. Pidemmän päälle toi ei oo hyvä juttu varmastikaan.
Oon pohtinu vetoremmien ostoa sillä jotenkin se tuntuis itelle paremmalta ratkaisulta, mutta kysyn nyt kuitenkin et jos pitäisi valita niin kumpi parempi: ristiote vaihdellen puolta vai remmit?
Jos vastaus on remmit, niin mitkähän mahtais olla semmoset kohtuu hintaiset ja hyvät, joilla pääsisi alkuun?
Nivelside pari kertaa venähtänyt oikealta puolelta, kun on liukastellut märällä nurmikolla, mutta vasen puoli on vähintään yhtä kireä, vaikka se ei ole muistaakseni koskaan ottanut osumaa.
, mutta selvästi muita ongelmia taitaa olla, osaatko niiden kanssa neuvoa? Kun oikein pakottamalla pakotan työntämään polvia leveämmälle, niin taitaa loppua tuo jalan typerä liike. Tapahtuu mielestäni vain oikeassa jalassa. Tuli myös hieman nivelside taas kipeäksi kun pääsi salilta pois.
. sarjoja teen kyykyssä ja penkissä (ja mavessa) samoilla painoilla eli noin 52-60kg