Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi sitä pitäisi kehittää erikseen kun voi kehittää samalla kertaa?Ei vitsit teitin poikien kanssa.. Mimmi apua kysyessään kertoi ettei saa jalkareeniä tehtyä läpi koska ote ei pidä. Hän ei kertonut haaveilevansa voimanostosta. Helpoin ja varmin ratkaisu on ottaa remmit silloin käyttöön. Sitä puristusvoimaa voi kehittää monella muullakin tapaa.
superman away->!
Niin ja sit on sellainen omituinen järjestely, että jos näpit ei pidä niin treenaa puristusvoimaa niihin käpäliin. Mutta ei kai me sellaisia? Mä aikoinani leikin liikaa bodaria ja vedin kaikki remmeillä, kun enhän mä tartte puristusvoimaa mihinkään, kunhan vaan näytän hyvältä. Ja treenitkin siinä olis kärsinyt kun ei näpit pidä. Ai, kuinka idiootti olinkaan. Oikein apinoiden apina ja nyt kärsin siitä. Nyt kun aloitin uudestaan ja pitäis vähän maasta vedellä, niin eihän se saamarin tanko meinaa käsissä pysyä. Muut voimat kasvaa nopeammin ja puristusvoima hitaammin, kun sitä ei ole koskaan ollutkaan. Ja remmejä en enää käytä. Sen sijaan aloin säännöllisesti treenaamaan puristusvoimaa osana treeniohjelmaa, hankin kolmet erilaiset gripperit kotiin, 150, 200 ja 250 paunaa ja onnistuin jo sulkemaan keskimmäisenkin noista kun vähän aikaa jumppailin. Kyllä sitä voimaa sinne saa kun sen eteen jaksaa tehdä jotain. Kohta ei ole käsistä kiinni hommat, eikä tarvitse miettiäkään remmejä.En itsekään remmejä suosi ennenkuin näpit pettää mutta onhan se nyt daijua jättää sarjat kesken sen takia että näpit ei pidä ja remmejä ei viitsitä käyttää.
Kahdella sadalla kannattaa kyllä kokeilla Adidaksen AdiPowereitakin jalkaan.
Adidas AdiPower - Painonnostoliitto
Terve!
Mulla on semmonen ongelma, että kun kyykkään syvälle niin lopussa alaselkä pyöristyy. Sama ongelma esiintyy tangon kanssa ja jos meen vaan normaalisti kyykkyyn. Mistä kiristää?
Mikä auttaa noihin säärien kipeytymisiin kyykätessä? Yksi voimapäivän suurista iloista on kaverini pommikyykky :evil:
Nyt kipeytynyt aika kovasti vasemman säären, suoraan värttinäluun yläpuolella olevan luun päällä oleva jänne/pikku lihas. Voiko noita venyttää / hieroa tehokkaasti? Jotain oon koittanu hieroa, mutta ei oikein auta. Sääriä ylipäätänsä pakottaa jonnin verran, mutta se kait on kestettävä ellei hidasta alaslaskua halua tehdä.
Putkirullailu oli itellä ihan hyvä noille. Varsinkin niin, että itse olin vatsallaan ja naisystävä laitto putkirullan pohkeiden päälle, istu siihen ja rullas. Ja itse saa rullailtua ulkosyrjät normaalisti. Kylmä auttoi kans vähäsen. Tennispallolla tms. voi kans yrittää itse murjoa niitä sellasella pienellä, pyöreällä liikkeellä.Ööh..värttinäluu on kyllä kyynärvarressa.Putkirullailu oli itellä ihan hyvä noille. Varsinkin niin, että itse olin vatsallaan ja naisystävä laitto putkirullan pohkeiden päälle, istu siihen ja rullas. Ja itse saa rullailtua ulkosyrjät normaalisti. Kylmä auttoi kans vähäsen. Tennispallolla tms. voi kans yrittää itse murjoa niitä sellasella pienellä, pyöreällä liikkeellä.
Morjesta! Takakyykkyä tullut tehtyä jonkin aikaa ja nyt olis tarkotus vaihtaa etukyykkyyn vähäksi aikaa ainakin. Viime viikolla koitin kerran etukyykkäillä ja eihän se ihan heti luonnistunut. Eli siis itselläni tuli solisluut ja kaulan/kurkun alue kipeäksi muutamaksi päivää ja mietinkin onko tuo normaalia vai oliko tanko yksinkertaisesti väärässä paikassa. Ja missä sen tangon oikeastaan kuuluu olla etukyykyssä? Onko merkitystä myöskään osoittavatko kyynärpäät eteen vai yläviistoon, tai ehkä jopa hieman sivuillekkin samalla?Viimeiseksi takakyykkyyn verraten onko myös etukyykyssä tarkoitus aloittaa liike lantiosta niinkuin takakyykyssä vai toimiiko suoraan polvista jousto paremmin?
Toinen kysymysaihe onkin sitten ehkä vähän tyhmempi ja en edes asiaa liiemmin ollut ajatellut ennen kuin kaverini kanssa käytiin keskustelua puristusvoimasta. Jos esimerkiksi otetaan maastaveto , niin pitääkö jengi täällä pakkiksella tankoa sormien uloimpien nivelien päällä ns. koukussa roikottaen vai puristavatko ihmiset tangon kokonaan kämmenpohjaa vasten? Ehkä vähän huonosti selitetty mutta toivottavasti joku saa selkoa mitä haen takaa :D