Kaikki kyykkykysymykset

Meta title: 🔥 Kaikki kyykkykysymykset yksiin kansiin 🔥

Meta description: Räjäytä pohkeet ja pakarat uuteen leveliin! Tässä ketjussa puretaan jokainen kyykkyongelma, tekniikkapulma ja varustevinkki.

Kozlov, teetkö ristiotteella? Itse kun teen ristiotteella ni tuntuma on aivan toispuoleinen lihaksille. Esim jos vasen on vastaote, ni se ottaa enemmän. Itse pidän myötäotteena niin kauan kun voin ja sit vaihdan ku ei tunnu enää ote kestävä. Pitäis hankkia magnesumia. :)

Aika kova kyykkytulos verrattuna tohon maveen ja penkkiin... tosin jos noi on vanhoja tuloksia niin paha mennä sanomaan mitä ne on nyt?

Hehkutettu ollaan täällä jo pikkupoikaa, mutta täytyy liittyä joukkoon! Kivannäkönen kyykky! Ei tuo 130 varmaan ole lähelläkään sun todellista ennätystä sillä niin hyvin se sieltä tuli. Ilman varmistajia jne. Kaverit mukaan ja lisää rautaa tankoon !!!

Samankaltasista videoista tuosta oikeelta palstalta löytyy pätkä, jossa puolet isompi kaveri kävelee kyykkytangon alle kuin joku Myyrmäen Eminem, kaikki mahdolliset varusteet tietysti päällä. :D Rautaa tangossa 150 kg eli sama kuin oma elopaino.

http://www.youtube.com/watch?v=smIeet9CEq4

Hohoo, otsikossa lukee että täysin syvä kyykky, mutta kilometrin korkeahan se on.

Sikspäkillä sen sijaan ihan kyykyn näköinen kyykky. Mäkin kyllä suosittelisin leventämään asentoa aika reilusti.

Päivän parhaat naurut sai kyllä, kun luuli näkevänsä oikeasti syvän kyykyn. Kaikki varusteet päällä, varmistaja kiinni jo ennen kuin tanko niskassa ja kyykky puoleen väliin. Itse ainakin yritän tehdä kyykyn niin alas kuin mahdollista. Eli perseen ja lattian välissä on noin 10 senttiä.

Sikspäkillä taas nätti kyykky, paremmalla (=leveämmällä) asennolla varmaan tulostakin tulisi enemmän. Kovat on tulokset, itse kyykkäsin tuon ikäisenä niin vähän, ettei edes kehtaa sanoa.

Päivän parhaat naurut sai kyllä, kun luuli näkevänsä oikeasti syvän kyykyn. Kaikki varusteet päällä, varmistaja kiinni jo ennen kuin tanko niskassa ja kyykky puoleen väliin. Itse ainakin yritän tehdä kyykyn niin alas kuin mahdollista. Eli perseen ja lattian välissä on noin 10 senttiä.

Sikspäkillä taas nätti kyykky, paremmalla (=leveämmällä) asennolla varmaan tulostakin tulisi enemmän. Kovat on tulokset, itse kyykkäsin tuon ikäisenä niin vähän, ettei edes kehtaa sanoa.

Ei kannata mennä alle 90asteen ottaa nivelten päälle liikaa...ei oo omaa faktaa vaa on kirjasta nimeltä "ann goodsel hyvään kuntoon"...:david:

Aika kova kyykkytulos verrattuna tohon maveen ja penkkiin... tosin jos noi on vanhoja tuloksia niin paha mennä sanomaan mitä ne on nyt?
Veikkaisin että veto noussut 5-10kg ja penkki n. 5kg.
Hyvin sä vedät, komppaan edellistä, tulee sieltä enemmänkin ylös:)
140kg kokeilin ton jälkeen mutta en päässy ylös. Ja alaskin mentiin aika vauhdilla.. Mutta ehkä 135kg, ja toi 140kg leveämmällä asennolla. Täytyy varmaan kokeilla joku päivä.
Ei kannata mennä alle 90asteen ottaa nivelten päälle liikaa...ei oo omaa faktaa vaa on kirjasta nimeltä "ann goodsel hyvään kuntoon"...:david:
Tästä on keskusteltu moneenkin otteeseen, ja todettu on, että syväkyykyt ovat oikein tehtyinä se terveellisempi vaihtoehto nivelille.

Enkä jaksa ruveta mitään tappelua vääntämään, Oon vielä voimanostossa ihan alkuvaiheilla. Huomenna otan tuon 125-130kg raakapenkki videon niin kattoo kuka tulee ekana sanoo " oööööö, läskii". Ja aivan otan tuon ilman penkkipaitaa, ei voi ainakaan kukaan tulla vineemään siitä että olisin penkkissäkin himo surkea, Ja kuutospäkille onnea vielä kerran! tosi kova tulos tuon painoiselle hepulle ja noin pienellä treeni määrällä!

Ja czer, Mulla ei ollu tuossa kuin vyö, nuo on polvilämmittimet. Ne ei auta mitenkään nostoon.

Ok, pahoittelut koko typerästä kommentista. :D Tuo painojuttukin oli vain huono vitsi, ja 150kg kyykky on kova tulos, oli oma paino sitten mitä tahansa. Puhumattakaan siitä, että penkistä nostat 130kg, josta varmasti monen aivan turha ruveta vittuilemaan. :D

Samankaltasista videoista tuosta oikeelta palstalta löytyy pätkä, jossa puolet isompi kaveri kävelee kyykkytangon alle kuin joku Myyrmäen Eminem, kaikki mahdolliset varusteet tietysti päällä. :D Rautaa tangossa 150 kg eli sama kuin oma elopaino.

http://www.youtube.com/watch?v=smIeet9CEq4

Kysynpä vaan, että miten vitussa tämä kuuluu aiheeseen? Varmaan tuo hirveesti lisätsemppiä tollaset kommentit. Toi asiahan on puitu jo tuolla toisessa threadissa ja kuten ottopotto itsekin sanoi, niin hän on ihan alkuteillä voimanostossa. Ei vittu, kannattaa joskus miettiä, mitä suustaan päästää. :david:

Kysynpä vaan, että miten vitussa tämä kuuluu aiheeseen? Varmaan tuo hirveesti lisätsemppiä tollaset kommentit. Toi asiahan on puitu jo tuolla toisessa threadissa ja kuten ottopotto itsekin sanoi, niin hän on ihan alkuteillä voimanostossa. Ei vittu, kannattaa joskus miettiä, mitä suustaan päästää. :david:

Pyysin äijältä tuossa pari postia sitten jo anteeksi, että oliko tuo oma kommenttisi nyt tarpeellinen?

Back
Ylös Bottom