Kaikki 15v vastatkaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Nettituloksiin nyt pitää aina suhtautua tietynlaisella varauksella (nettilisä, tekniikka jne)

Siksi itteäni kiinnosta lähinnä kuvat ja tiettty kisoissa tehdyt tulokset.

Jaa. Osa varmasti liioitteleekin. Täytyy silti muistaa, että ihmiset aloittavat treenaamisen eri ikäisinä, eli se, että on heikko 15-vuotiaana, ei välttämättä tarkoita, etteikö potentiaalia olisi.

Itse en muistaakseni 15-vuotiaana, treeniä aloitellesani saanut penkiltä kuin 50 kiloa. Parin vuoden päästä meni jo yli 100 kiloa enemmän.

On kyl hirveitä tuloksia,siis varsinki kyykyt.

Ite oon nyt 16 ja tulokset:

penkki 112kg
MaVe 155kg (Torstaina kokeilen 160)
Kyykky 133kg

Ei nuilla kyllä paljoa juhlita, mut täytyy vaa treenaa lisää. niin ja painoa
nyt 70 ja oon 173cm pitkä.
Kyykyn ja MaVen tulokset olis varmasti paremmat, jos olisin heti alussa alkanu treenaa oikeen, enkä vaan ois tehny penkkiä ja hauista :david: :)
nyt kuitenki oon jo ½vuotta nuita vetäny..

Penkki 85, kyykky (ei syvä) 120kg, mave 130? en ole tuota mavea tehnyt vähään aikaan. Huonojahan nämä tulokset ovat esim. ZeiZeihin verrattuna :worship: mutta onneksi aina on huonompiakin kuin minä. :D Niin noi tulokset siis ykkösinä.

penkissä en oo vähään aikaan kokeillu maksimia mutta se on joku 85-90kg kyykky 145kg mavee en oo tehny pitkään aikaan kun selkä ei kestä rakennevikojen takia mutta se oli semmone 140 kun lopetin keväällä

15v stä on kyllä aikaa mutta treenipäiväkirjoista tarkistettuna 87.5kg penkki 13.1.90 eli pariviikkoa ennenkuin täytin 15.
Sit oikeestaan lopetinkin penkin teon ja rupesin kyykkäämään joka oli aika tarkkaan siitä vuodenpäästä 140kg ( ruma kuin mikä mutta olipahan syvä! )

Broidi sai just 2x2x60kg. Vinopenkistä 40kgx8 Se on 15.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ihmettelen sitä, että 15 vuotiaat jannut ottavat täällä hurjia tuloksia ja potenttiaalia olisi voittaa ihan oikeita kilpailuja. Miksi ette osallistu niihin, jopa suomenmestaruuksiin on täällä 15 vuotiailla mahdollisuuksia. Mukamas.
Vai onko nettiin pistettyyn tulokseen tullut kymmeniä kiloja lisää mitä luulen.

no kyllähän se 100kg kuulostaa paremmalta kun todellisuuden 60kg,ja muitahan sitä pystyy huijaamaan eikä itseään ;) no tää oli vaan esimerkki

ite en saanu 15v:nä kun 85kg penkistä ja 130kg maasta paino oli siinä 59kg

En mä ainakaan usko et kovin moni täällä suoranaisesti valehtelis tuloksiaan. Nuo "lisät" saattaa tulla esim. kyykyn vajaasta syvyydestä tai penkin pompusta niin kuin täällä olikin jo puhetta.

Kun alotin 15 vuotiaana sain penkistä 35kg, kyykystä 50kg, maasta 50kg. Mut varmaan 15-16 tienoilla sain penkistä sen 60kg :D olen heikko

Tänään oli tekemisen puutteessa suoritettava tälläinen :david: kokeilu penkissä, eli laitoin 50kg(minulle kohtalaisen yläkantin paino) painoksi ja nousi suhteellisen vaivatta.

Muuten en näitä maksimeita harrasta, sarjapainojen nousu on mulle aivan yhtä palkitsevaa ellei jopa palkitsevampaa kuin maksimiennätyksen viruttaminen paremmaksi.

Lisätäänpä loppuun vielä että vaikka näissä pieni osa "nettilisää" olisikin niin melkoisia rautoja te liikuttelette :eek:. ZeiZei, olet idolini :haart:

Mitenhän saisin penkkitulosta parannettua, kun täällä punttisalilla ei ole kunnollista penkkiä. Oon 2vk sitten koittanu penkkiä ja sain 40kg, ehkä 45kg nostettua. Tämä tietysti meinaa että olen heikko. Elikkä millasia liikkeitä, millasilla painoilla, millasilla sarjoilla saisin korotettua penkkitulostani ilman penkkiä?

Nigel sanoi:
Mitenhän saisin penkkitulosta parannettua, kun täällä punttisalilla ei ole kunnollista penkkiä. Oon 2vk sitten koittanu penkkiä ja sain 40kg, ehkä 45kg nostettua. Tämä tietysti meinaa että olen heikko. Elikkä millasia liikkeitä, millasilla painoilla, millasilla sarjoilla saisin korotettua penkkitulostani ilman penkkiä?
Jos on jonkinlainen harjoituspenkki niin penkkiä kässäreillä vaan.

Itse olen 16v. ja punttia on takana 1v ja penkkienkkani on 75, mavella teen 3*6 90kg ja kyykkään 3*8 75kg. En uskalla testata enkkaa kyykystä enkä mavesta.

:kippis1:

Back
Ylös Bottom