Kaikki 15v vastatkaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eikös kulmasoudussa, kuten esim. alataljassa ole tarkoitus tehdä selällä se työ ja lopussa rutistaa? Tuossa menee kauniisti jalkojen kautta ja yläkeholla vetäen liike-energialla painot ylös. Kai sitä voisi itsekin tehdä tuolla tekniikalla ja saada se +40kg lisää painoa liikkeeseen.

Oletko Tamppo muuten nähnyt oman suorituksesi videolta?

Tämä on kyllä väsyneintä mitä ikinä.. Kuuluu ja kuuluu tehdä niin ja niin. Toki puhtaat suoritustekniikat on hyvästä ja niin edelleen, mutta oon vahvasti sitä mieltä että jos liikaa keskittyy suoritustekniikkaan, ei koskaan tule vahvaksi. Pakko se on joskus vaan laittaa ne isommat raudat tankoon, jos niitä joskus haluaa nostella. Tuskin videon kaveri teki soutua sillä mielellä että saa mahdollisimman hyvin väsytettyä kohdelihaksen. Herraisä sentään, miettikää, siinä tangossa oli 400 paunaa ja jätkät vinisee jostain supistelun puuttumisesta yläasennossa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Haha, ihan liike lähtee polvien alapuolelta ja päättyy lantioon kiinni..
Sitä en kiellä ettei jalat olisi vähän mukana. (meinaan ettei jalat oo ihan tikkuna koko suorituksen aikana, mutta kenellä ne olisivat !?)
Niinkun olen sanonut, jalkoja olen mukaan ottanut. Ja kyllä se selkä sieltä on lähtenyt kasvamaan.
Ja kyllä kuvia on otettu suorituksesta..

Mutta eiköhän lopeteta tää jauhanta oikeista tekniikoista jne ja keskitytään olennaiseen ?
:D

Tämä on kyllä väsyneintä mitä ikinä.. Kuuluu ja kuuluu tehdä niin ja niin. Toki puhtaat suoritustekniikat on hyvästä ja niin edelleen, mutta oon vahvasti sitä mieltä että jos liikaa keskittyy suoritustekniikkaan, ei koskaan tule vahvaksi. Pakko se on joskus vaan laittaa ne isommat raudat tankoon, jos niitä joskus haluaa nostella. Tuskin videon kaveri teki soutua sillä mielellä että saa mahdollisimman hyvin väsytettyä kohdelihaksen. Herraisä sentään, miettikää, siinä tangossa oli 400 paunaa ja jätkät vinisee jostain supistelun puuttumisesta yläasennossa.

Viittasinkiin Tamppoon, joka on 17-vuotias poika. Tuskin hän "joskus" tekee tuolla tekniikalla vaan koko aika.

Zone-sarja -42%
penkistä ja 15-vuotiaana`? Sillon toi on yks läppä

16- vuotias. 15-vuotiaana nosti 130kg ilman apuvälineitä ja puhtaasti. Nyt sillä on tosin ranne ruvennut paukkumaan niin käyttää siteitä. Alotti kasiluokalla ja silloin nousi 60kg et alotuspainokin oli melko suuri. Ennen harrasti jalkapallo nyt salibandya.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
16- vuotias. 15-vuotiaana nosti 130kg ilman apuvälineitä ja puhtaasti. Nyt sillä on tosin ranne ruvennut paukkumaan niin käyttää siteitä. Alotti kasiluokalla ja silloin nousi 60kg et alotuspainokin oli melko suuri. Ennen harrasti jalkapallo nyt salibandya.

Hahh, taitaa olla pientä koko eroa sitten muihin säbäpelaajiin verrattuna :D

Mulla on painoa 58 kiloa ja pituus 163 (?) Penkistä olen vetänyt 80 kiloo ja MaVe 130 kiloa. Etukyykky 85 ja 40 kilon lisäpainoilla leuka. :) Huomenna alkaa neljän viikon maksimikausi! :P

Edit. niin ja ikää on sitte tosiaan jo 16-v mut aatteli ny kuitenki laittaa tänne postia ku oon yläasteikäsen kokonen :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom