Kaikki 15v vastatkaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
No joo, jos multa kysytään nii kyllä menis sullekki se titteli :D Oot vissiin ihan tosissaan päättäny napata sen voimaleuanvedon suomenmestaruuden itelles joulukuussa? :)

No joo, jos multa kysytään nii kyllä menis sullekki se titteli :D Oot vissiin ihan tosissaan päättäny napata sen voimaleuanvedon suomenmestaruuden itelles joulukuussa? :)
Alle 17- ja alle 19-vuotiaitten Suomen ennätykset kyllä joo. (Jotka ois menny kyllä ilmanki tätä kuukausien hirmusta panostusta leuanvetoon) Mutta jos oon ainut kisaaja noissa sarjoissa, niin tuskin voijaan kauhiasti puhella Suomen mestaruuksista :D Enkä avoimessakaa sarjassa pärjää, kun siellä vedellään varmaan 160-190 kilon painoja (omapaino+lisäpainot). Joten mitähän tohon nyt pitäs vastata.. Oon päättäny tosissani pärjätä mahollisimman hyvin ja tehä ennätykset joita ei ihan heti rikota, mutta mitään SM-juttuja en oo sinänsä aatellu.

Postataampa nyt tännekin, kerran täytin tässä kuukausi sitten 15:

Vinopenkki 8x85kg
Smithkyykky 10x120kg
Maastaveto 5x150,5kg
Pystypunnerrus kp. 9x31kg
Jalkaprässi 12x280kg

Pösä_n kanssa liikutaan aika samoissa raudoissa...
jokseenkin, paljonko maximi penkki? toi vinopena kyl aika kova ja mave

Lueskelin jostain että paidalla nostelet? 115-120 raw? Hieno tulos noin nuorelta.
Paidalla nostamista olen kokeillut viimeisen vuoden aikana kolme kertaa, eli siis todella harvoin(gometalin treenipäivyrissäni tosin viimeinen päivitys on paitatreeni, varmaan siitä asian näin käsitit). Kyllä tässä ihan bodytyylillä treenaillaan, mutta kiitos kumminkin... =)

Zone-sarja -42%
Miekin päätin tulla häpeämään tuloksiani ja vähän samalla kysellä että mitä rautoja ne herrat nuissa voimanostokisoissa kolisuttaa? Vuoden oon siis reenannu ja mietin että oiskohan mitään järkeä lähteä jonnekkin oikeeseen valmennukseen kun omilla opeilla on menty tähän asti:(

Mitat on 180/88 ja ikkää on 15 vee

Penkki 110kg
Mave 170kg
Kyykystä en oo ihan varma mutta taitaa olla 4x130kg paras sarja

Miekin päätin tulla häpeämään tuloksiani ja vähän samalla kysellä että mitä rautoja ne herrat nuissa voimanostokisoissa kolisuttaa? Vuoden oon siis reenannu ja mietin että oiskohan mitään järkeä lähteä jonnekkin oikeeseen valmennukseen kun omilla opeilla on menty tähän asti:(

Penkki 110kg
Mave 170kg
mitäs häpeämistä noissa on? ihan kelpo tuloksia :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Penkki 110kg
Mave 170kg
oot samankokone ku mä ja suunnillee samat enkat mut oot 2 vuotta nuorempi joten on kyllä kovat tulokset

Itse olen 192/78. Alipainoinen siis aika reippaasti. Penkistä nousee 65kg, maasta 100kg 3-4x, 110kg 1x. Leukoja saan vaan 8 mutta siitä se lähtee :puntti:

Jotain 1-2 viikkoa vanhona tuloksia
Kulmasoutu 100kg x 30, 130kg x 8
Penkki 100kg x 10, 110kg x 5, kapealla 80kg x 16 (En oo ennen tehnyt)
Smith kyykky 200kg x 8

Mavea en oo ottanu moneen kuukauteen, kesällä otin suht hyvin +200kg

Jotain 1-2 viikkoa vanhona tuloksia
Kulmasoutu 100kg x 30, 130kg x 8
Penkki 100kg x 10, 110kg x 5, kapealla 80kg x 16 (En oo ennen tehnyt)
Smith kyykky 200kg x 8

Mavea en oo ottanu moneen kuukauteen, kesällä otin suht hyvin +200kg
Helvetin kovia tuloksia :) Paljonko treeniä takana? Etkä taida ihan mikään pieni kaveri olla?

Back
Ylös Bottom