Kaikki 15v vastatkaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sama Kangasallla vielä iso sali ja muutenkin nähnyt vaan jonkun viiden jannun penkkaavan edes 100kg+:lla ja nekin ollu kaikki jo "massamonsterin" näkösiä ja jokainen salin 15v rimpuilee penkis esim. 10kg:t päis. Tosin en esim vstaotteen tuloksia epäilekkään, koska videoita löytyy yms.

Sanon vaa että kyllä on ihme äijjiä täällä, kun ei ainakaan mun kaupungin saleilla tommosia tuloksia näy mitä täällä on! Vaikka tunnen todella monia salilla kävijöitä ja muita urheilijoita ja itsekin harrastan kilpuintii ja salilla käyntiä 6-10 kertaa viikos. Mun max penkki on jtn 75. Ikää on 16. Meian koulussakin on 700 13-16 vuotiasta oppilasta ja ehkä 1 nostaa 100kg penkist!

Pakkiksella voitais järjestää 15 vuotiaiden penakisa. Ois se hienoa olla kattomassa tapahtumaa jossa 14-15 vuotiaat koltiaiset nostaa sankoin joukoin satasen tuloksia :D

Ihme kateellista panettelua. Mitä merkitystä sillä on omiin treeneihin, jos joku nettinimimerkki sanoo nostavansa 100 kg penkistä ja olevansa 14-vuotta?

Täällä on aina tää sama sota päällä. "Ei toi voi nostaa noin paljon, varmasti kusettaa", kusettaa tai ei, mitä sitten? Ei mun treenit siitä yhtään huonone tai parane jos joku juniori sanoo netissä nostavansa nissan micran penkistä. Olishan se tietenkin jees jos vaikka otetaan sitten video niin eipähän jaksa nää ihmiset mussuttaa täällä, tai sit ne alkaa haukkuun tekniikkaa. :piis:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ai ai parhaimmassa jalkaliikkeessä vaan 55 :( Ja mun mielestä toi paskat polvet on vaan tekosyy :)

Minulla on lääkärin antama vapautus kaikesta koululiikunnasta. Polvessa sellanen 3cm luukuhmu. Alkaa polvessa tuntuun kipua kävellessä alkaen 100m matkalta ja kyykkyä (ilman painoo) en ollu voinu tehä kivuitta pariin vuoteen viime kuukausia lukuun ottamatta.:rolleyes:

jokainen tehköön omat johtopäätökset että onko turhaa ruikutusta vai sellasta itsesuojelua:rolleyes:

edit: se 55 kyykky ei siis tosiaankaan ole maksimi vaan "kovin" paino mitä oon uskaltanu kokeilla.

Minulla on lääkärin antama vapautus kaikesta koululiikunnasta. Polvessa sellanen 3cm luukuhmu. Alkaa polvessa tuntuun kipua kävellessä alkaen 100m matkalta ja kyykkyä (ilman painoo) en ollu voinu tehä kivuitta pariin vuoteen viime kuukausia lukuun ottamatta.:rolleyes:

jokainen tehköön omat johtopäätökset että onko turhaa ruikutusta vai sellasta itsesuojelua:rolleyes:

edit: se 55 kyykky ei siis tosiaankaan ole maksimi vaan "kovin" paino mitä oon uskaltanu kokeilla.

no jos asia on näin niin ei se sitten ole tekosyy :)

Jos tämä on osgood schlatter, mihin kuvaus viittaisi, niin jaan vähän omakohtaisia kokemuksia:

Minulla tuollaiset patit ilmesty polviin n. 12-13 vuotiaana. Ensimmäiset pari vuotta ne haittas kyllä kaikkea liikuntaa ja olivat myös aika kivuliaat. Sen jälkeen kivut vähenivät ja hävisivät kokonaan. Aloitin siinä 14 vuotiaana käymään salilla ja suunnilleen noihin aikoihin kivut myös hävisivät. Kyykky oli koko ajan mukana kuvioissa ja vahvisti hyvin polvia. Mitä syvempään teki, sen paremmalta tuntui. Maltillisilla painoilla liikkeelle ja sitten vain tuntemuksen mukaan nosti.

Suosittelen siis ainakin kokeilemaan kyykkäämistä. Tekniikka tietysti heti kuntoon, eikä mitään juosten kusemista. Jos tuntuu, että ei kestä, nii jätä pois vaan. Minusta tuntuu, että polvet vaivaisivat vieläkin, jos en olisi tuolloin kyykkyä alkanut tekemään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom