Kaikki 15v vastatkaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Juu tosiaa treeniä tai urheilutaustaa ei oo oikein ennestään ollut, wowia pelasin pari vuotta ja lihoin lihomistani kunnes aloin liikkuilemaa :D
En mä sitte tiedä, luontaisesti ollu voimaa jo natikasta asti muttei mitenkää erikoisesti

Mitkä oli lähtöpainot noissa liikkeissä? paljonko on tullu kehitystä kahen kuukauden aikana. Aika isot painot sulla jos oot tosiaan vaan 2 kuukautta reenannu. Tosin kyllähän tohon voimaan vaikuttaa myös hieman oma paino. Ja jollain on luonnostaan enemmän voimaa ku toisilla.

Mitkä oli lähtöpainot noissa liikkeissä? paljonko on tullu kehitystä kahen kuukauden aikana. Aika isot painot sulla jos oot tosiaan vaan 2 kuukautta reenannu. Tosin kyllähän tohon voimaan vaikuttaa myös hieman oma paino. Ja jollain on luonnostaan enemmän voimaa ku toisilla.
Mitähän ne mahto olla.. mave 80kg muutama toisto, penkki 60 muutama toisto ja kyykky 65kg pari toistoa siinäkin ?
Ei noita jaksa muistaa :o

kauan oot reenannu?

Treenasin 7. luokan kokonaan sit oli pitkä tauko ja viime kesän treenasin ja kuukaus vielä syksystki eli n. 3kk ja sit pelasin säbää 7 kertaa viikkoon nii aattelin ettei enää kannata päälle laittaa salia mut nyt on jääny säbä vähemmälle ja oon jo yli 2kk taas treenannu eli vaihtelevaa ollu, mutta nyt ei oo tota sählyä nii eiköhän sitä voi nyt jatkaa pidempäänki. :)

Itellä meni ennen salilla käynnin aloittelua 40kg penkistä ja mavea tai kyykkyä en kokeillu 1kk:n reenin jälkeen meni 50kg penkistä ja kyykystä 70kg. Tosin olen aika paljon kehityksestä jäljessä, kun astma oli aika paha ja sai vetää kortisonia muidenkin puolesta, niin on kasvu jäänyt vähemmälle.

Täytin täs pari päivää sit 15 ja olis kiinnostust tietää mitä
täällä muut 15v. jätkät vetelee penkistä, maasta tai vaikka takakyykkyä?
Itse mä harrastan kiekkoo (todella) aktiivisesti, joten ei aika kauheen paljo riitä punttiksellä käymiseen, paitsi mitä kotona sit niinä harvoina vapaapäivinä ehtii vähä treenaa. Miten on mitä muut tykkää just täyttäny 15v ja mitat on 171/62(Pelkkää lihasta)
penkistä nousee 3*65kg ja maksimit on n.70kg,takakyykkyä enkä, maastavetoa enkä muiden vastaavien maksimeita ole uskaltanut yrittää, vaikka kylläkin luulen et olis aika hyvät edellytykset siihen koska 3 kertaa viikos lätkän kans niit treenataan. Joten millasia rautoja muut tän kokoset jätkät vetelee? Entäs syökös pojat jotain lisäravinteita? Itse vedän joka päivä annoksen Proteiini juomaa.

itte syön normaalia ruokaa enkä mitään proteiinia mutta itte oon 175/62 penkistä 72.5Kg hauis 20Kg per käsi ja pahemmin ei oo tullu tehtyy mitää muuta

Normaalissa ruoassa on protskua kylläkin, että kyllä sä sitä proteiinia saat ja sitä kautta lihasta, kun pumppailet rautaa salilla :)

:D No mutta veikkaan, että hän tarkoitti näitä proteiinipitoisia juomia. Täytyy kyllä myöntää, että itsekin vähän repesin :P

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
itte syön normaalia ruokaa enkä mitään proteiinia mutta itte oon 175/62 penkistä 72.5Kg hauis 20Kg per käsi ja pahemmin ei oo tullu tehtyy mitää muuta
Tuli heti perus amis kroppa mieleen. :D
Habaa ja tissiä vaan reenattu. :puntti:

Edit. Ihan yhvin jos 20kg puntilla teet sarjaa..vai meinaakko jotain ykkös nostoa ?
Ite teen 12.5kg:llä tällä hetkellä sarjaa, kun 15Kg:eehen on aika iso harppaus..
Pituutta mulla sen 15cm vähemmän, mutta paino oikestaan sama ja penkki vähän parempi.

Edit2. Paitsi että olen yli 16v.

Ikä 16v
185cm, 77kg

maksimitulokset:
mave noin 160kg
penkki 90kg
kyykky 130-140kg?
leuanveto lisäpainolla 50kg

Kaikenlaista liikuntaa ja kilpaurheilua pienestä pitäen tullu treenattua. Punttitreeni tuli kuvioihin 2v sitten, josta säännöllistä viimeiset 6kk.

Aika kova penkki :) ollaanpas sitä jäljessä. Ite 16v, 183cm, 77kg.

Ja penkki 70kg :(

Noh mutta vasta noin 5kk takana punttisalia.

15,5v, 178cm, 74kg.
Kohta 5kk treeniä, jota ennen oli vedelty sekalaista penkki-haukka treeniä.

Penkki: 92,5kg
Maastaveto: 100kg x 7
Leuanveto: 74kg + 30kg x 5
Hauiskääntö 45¤: 12,5kg(per käsi) x 9

Hauiksen paksuus 37cm, forkku 30,5cm

~2kk reenin jälkeen
pena 8x70kg
takakyykky 8x85kg pari sarjaa
mave 5x100kg - 3 sarjaa
Ikää 16 ja 172/80 mitat, kyl se tästä viel lähtee kulkemaan ;qq
Updatee nyt ku ykköset kokeiltu, ~2,5kk reenii
Pena 90kg(raaka), kyykky 140kg(polvisiteet+vyö), mave 150kg(vyö)

Updatee nyt ku ykköset kokeiltu, ~2,5kk reenii
Pena 90kg(raaka), kyykky 140kg(polvisiteet+vyö), mave 150kg(vyö)
Ollaan muuten suunniilleen yhtä heikkoja, mä vaan oon treenannu yli vuoden enemmän. :D

Ikä 14v
Paino 80kg
Pituus 6''
Penkkipunnerrus 11x70kg ja 2x90kg
Jalkakyykky 6x100kg ja 1x115kg (molemmat kohtuu kevyitä)
Maastaveto 5x120kg ja 1x145kg
Hauiskääntö kp. 10x20kg
Hanska 37cm
Reisi 62cm

edit. Ai siis varusteilla?

Pakkiksellehan nämä Suomen nuoret lupaukset kokoontuu. Itse en ole vielä 15v jannun 100+ penkkiä kertaakaan nähnyt, vaikka omalla salilla tuota nuorisoa myös käy. Onhan pakkiksella muutama kova teinipoika jotka ihan kisoissakin käynyt. Mutta veikkaisinpa että 90% tämän tredin posteista voi ihan omaan arvoonsa jättää.

Back
Ylös Bottom