Kaikki 15v vastatkaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kaikilla täällä on kyykky maksimi pienempi ku penkki, mikä on aika huvittavaa.
Kuinka niin ?

160/60

Penkki: 75kg
Kyykky 10x3 70kg

Järkikin sanoo, että mun max kyykky on ismopi kuin penkin max, jos teen sarjaa kymmen toistoa kertaa 3 sarjaa 70kg:llä. :dance2:
Huomenna sali päivä, niin voisin kokeilla, nousisko esim. 85kg..

Kuinka niin ?

160/60

Penkki: 75kg
Kyykky 10x3 70kg

Järkikin sanoo, että mun max kyykky on ismopi kuin penkin max, jos teen sarjaa kymmen toistoa kertaa 3 sarjaa 70kg:llä. :dance2:
Huomenna sali päivä, niin voisin kokeilla, nousisko esim. 85kg..

No anteeks. Olis pitäny kirjottaa että melkeen kaikilla :)

Siis musta tuntuu melkee mahottomalta et penkki ois kovempi ku kyykky.. Eihä käy järkeen, muta näköjään noita penkkipellejä riittää.. Ei toikaa mikää hyvä suhde oo noi edelliset tulokset. Tai siis mikä se nyt on hyvä mutta ei oo ainakaa normaali.

Katsotaas..

Pituus: 180
Paino: 70-71 (Aamu)
Ikä: 15

Penkki: kokeilen tänään, 85-90kg, ilmottelen.
Kyykky: Sarjapainot 80-100kg. 6-8 sarjoja vetelen.
Maastaveto: Viimeks 5x120kg (todella kevyt) 160kg oon saanu remmeillä.

pistetään nyt sit tänne, et voi sit jonkun ajan päästä vertailla eikä tarvii muistella tuloksia.

penkki: 40kg 3x10--> 55kg 3x10. max: 50kg--> 65kg
mave: 120kg (lähtötaso, sain selän kipeeks, ku ei ollu tekniikka kunnossa., alan treenaamaan arskan ohjelman jälkeen)
kyykky:55kg 3x10, tekniikan oppimisessa meni muutama vk, eli tuo on lähtötaso.
niskantakaa punnerrus:25kg 3x10--> 30kg 3x10

salilla oon nyt käyny noin 1,5kk, ihan mieleistä on kehitys ollu kyl.

edit: ikää siis on jo kohta 17, eli ei ihan oikeessa paikassa..

pistetään nyt sit tänne, et voi sit jonkun ajan päästä vertailla eikä tarvii muistella tuloksia.

penkki: 40kg 3x10--> 55kg 3x10. max: 50kg--> 65kg
mave: 120kg (lähtötaso, sain selän kipeeks, ku ei ollu tekniikka kunnossa., alan treenaamaan arskan ohjelman jälkeen)
kyykky:55kg 3x10, tekniikan oppimisessa meni muutama vk, eli tuo on lähtötaso.
niskantakaa punnerrus:25kg 3x10--> 30kg 3x10

salilla oon nyt käyny noin 1,5kk, ihan mieleistä on kehitys ollu kyl.

edit: ikää siis on jo kohta 17, eli ei ihan oikeessa paikassa..

Wtf, jätkä vetää 120 kg maasta kun samalla penkkaa 40 kg:llä ja kyykkää 55 kg:llä? :hyper:

No joo tuota ihmettelen vähä itekki, eka kerta ku maasta vedän nii 100 kilolla kevyt 5, ja sit tuo 120kg. Itelläniki painoa kyl melkein 100kg ja pituutta 185 cm, niin se ehkä "pikkasen" avittaa..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo no itellä on tällaset, mutta ikää on 17 ja treenitausta ei oo kovin pitkä..
Mave:135kg 4x8 ainassii..
Kyykky:125kg 4x10
Penkki:60kg 4x10

Mulla tuntuu että penkki ei kule sitten millään, että en tiiä mistä johtuu.. Tekniikka pitäs olla iha suht kondiksessa mitä muut kattonu, mutta ei vaan nouse. :/

Mulla tuntuu että penkki ei kule sitten millään, että en tiiä mistä johtuu.. Tekniikka pitäs olla iha suht kondiksessa mitä muut kattonu, mutta ei vaan nouse. :/

Penkki on kyllä jälessä ihan mahottomasti muihin liikkeisiin verrattuna. Kokeile jotain 5x5 tai 2x6 ohjelmaa niin eiköhän se ala nousemaan. Ja tekniikka kannattaa harjotella todellakin kuntoon.

Penkki on kyllä jälessä ihan mahottomasti muihin liikkeisiin verrattuna. Kokeile jotain 5x5 tai 2x6 ohjelmaa niin eiköhän se ala nousemaan. Ja tekniikka kannattaa harjotella todellakin kuntoon.

jeps. näin^^

Itellä oli sama tilanne kuin sulla. 2x6, 5x5, ryssäohjelmaa testailin ja sain hiukan nousemaan tuloksen.
Sitten kokeilin vaihtaa välillä tanko penkin, KP penkkiin.. Itellä auttoi kivasti tuo liikkeen vaihto.
Jos tuntuu, että ei tangolla meinaa saada tuntumaa ja junnaa penkki paikallaan, niin kokeile välillä käsipaino penkkiäkin :)

kauan oot reenannu?

~2kk reenin jälkeen
pena 8x70kg
takakyykky 8x85kg pari sarjaa
mave 5x100kg - 3 sarjaa
Ikää 16 ja 172/80 mitat, kyl se tästä viel lähtee kulkemaan ;qq

~2kk reenin jälkeen
pena 8x70kg
takakyykky 8x85kg pari sarjaa
mave 5x100kg - 3 sarjaa
Ikää 16 ja 172/80 mitat, kyl se tästä viel lähtee kulkemaan ;qq

Vähän kyllä epäilyttää että 2 kuukauden jälkeen nostat tommosii painoja. Kyllä varmasti on takana enemmänkin salikäyntiä.

Tai sit muuten vaan lahjakas.. Yks mun ikänen (16v) ja kokonen kaveri, joka ei treenaa mitenkää, nosti ennen joulua 20kg enemmän penkistä ku minä ja mulla kuitenki treeniä jonku verran takana.. Jotku vaan luonnostaan lahjakkaita, muaki vähä tuossa vaiheessa nakersi :D

Henkilökohtaset erot on mitä on. Mulla oli lähtöarvot paremmat kuin mitä yhellä kaverilla on lähes vuoden reenin jälkeen, ja sen samasen vuoden reenin jälkeen mun tulokset on samaa luokkaa kuin erään tutun lähtöarvot. Sellaista se on.

Tokihan voi olla, että Vilse:lläkin on pohjalla jotain muuta reeniä. Tiedä sitten.

Juu tosiaa treeniä tai urheilutaustaa ei oo oikein ennestään ollut, wowia pelasin pari vuotta ja lihoin lihomistani kunnes aloin liikkuilemaa :D
En mä sitte tiedä, luontaisesti ollu voimaa jo natikasta asti muttei mitenkää erikoisesti

Back
Ylös Bottom