Kaikki 15v vastatkaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Veikkaan että aika moni 15-16 vuotias, kusettaa täällä tuloksistaan. Koska mä oon 15 ja oon urheillu koko ikäni kilpauintia ja korista sekä meian koulussa on tosi paljon urheilijoita ja salilla kävijöitä. Mutta eniten mitä on nostettu penkistä meian koulussa on 85kg ja itekki vedän 75kg tosin en melkein koskaan käy salilla mutta silti harvoin tiedän ikäiseni nostavan 100 kg tai yli (; btw meidän koulussa on 800 oppilasta..

:) Vaikka en enää 15 vuotias ole, tiedän kyllä monta sen ikäistä kaveria jotka työntää tolla 100 sarjaa penkissä. Toki moni varmaa myös kusnuttaa.

Itel max varmaa joku 50 eli pienempi ku ylätaljal sarjapaino:hyvä:

En kyl oo penkkii tehny ollenkaa ku ei kehtaa nostella mtn tankoo+10 päis tuskalla

Just täytin 15 tos kuun puolvälissä,
paino=70kg
penkki=90kg
kyykky=en oo testannu maksimii mut vedän 80kg 3x10
mave=en oo testannu maksimii mut vedän 110kg 5x5

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä nää pakkiksen 15v koltiaiset on sitten vahvoja, ite meinaa penkkasin joskus 15-vuotiaana 55kg.
Tasan ei mene onnelahjat. :D Eiköhän me rääpäleetkin sitten joskus saada vähän voimaa kun vaan keskitytään :puntti: ja jätetään se :kippis1: vähemmälle.

183/75 mitat
Jalkaprässi 280kg
Penkki 75kg

Omasta mielesta ihan kelpo suorituksia vaikka olenkin 16v.
En paljon ole punttiksella käynnyt, abaut 10kertaa. Mutta tästä se kai sitten lähtee.. :D

Edit: Aika kovia tuloksia täällä jo 13 - 15 vuotiaat vetävät.

181cm 65kg
Penkki 85kg
Mave 115kg
kyykky 65kg

Tässä iässä tulokset riippu hyvin paljon siitä koska morrosikä on alkanu ja siitä kuinka pitkään on treenannu: osa on treenannu 3-4vuotta ja osa kuukauden.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom