Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kyllä se 80kg tulee sieltä ihan perusvoimaa tahkoomalla.. ei mitään 5x5 ohjelmia
Ikää on 16v tällä hetkellä, 17v tulee täytee toukokuus. Pituus n. 178cm, tarkkaa mittausta ei ole tehty pitkään aikaan. Aamupaino on kutakuinkin 73kg ja (enemmän tai vähemmän) aktiivista harrastamista takana noin 10kk. Mavetulosta en viitsi siksi laittaa kun tekniikka on suoraan sanottuna täysin perseestä ja tarviis saada se korjatuksi ennen kuin mitään kunnollista saan aikaan. Mutta joitain muita tuloksia nyt sitten:
Penkki: 1x92kg (prkl että oli 95kg jo lähellä)
Kyykky: 1x150kg
Jalkaprässi (kaverin mukaan, en itse laskenut painoja): 1x275kg
Hauiskääntö käsipaino(i)lla: 1x25kg
Dippi: n. 20 toistoa kolmen sarjoissa viimeksi kun koitin
Leukoja: tämänhetkinen ennätys 23, uutta kokeilemaan piakkoin
Punnerruksia: tasan 100 \o/
Siinä nyt joitain. Olisiko joissain tuloksissa toisiin nähden parantamisen varaa? Voisin sitten niihin panostaa
No prkl, tarkotukseni ei oo kyllä ollu olla näin harhaanjohtava, mut tosiaan kyse ei ole mistään "ohjelmasta" vaan ihan juu noista maksimitestauksista, joita en tee tosiaan mitään joka reenin yhteydessä. Eli en noita "ykkösiä veivaa". Hauiskäännöt + muut turhat ennätykset tungin lähinnä täytteeksi.Unohda samantien tuo ykkösten veivaaminen. Treenaa niinku kuuluukin ja sitten joskus vaikka kerran kolmessa KK testaa ne ykköset PÄÄLIIKKEISSÄ jos on pakko. Älä nyt saatana rupea mitään hauiskääntö enkkoja käsipainoilla veivaamaan.
No ei kyllä kukaan järkevä ihminen tee missään hauiskäännössä tai jalkaprässissä ykkösiä. :DNo prkl, tarkotukseni ei oo kyllä ollu olla näin harhaanjohtava, mut tosiaan kyse ei ole mistään "ohjelmasta" vaan ihan juu noista maksimitestauksista, joita en tee tosiaan mitään joka reenin yhteydessä. Eli en noita "ykkösiä veivaa".
Paljonko treenivuosia takana? Helvetin kova kyykky sulla ainakin on suhteessa penkkiin. Ja lihaakin mittojen perusteella enempi kuin allekirjoittaneella. Kovia nämä nykyajan nuoret kyllä.15v, 175cm, 75kg, rasvat jotain 8-10.
PENKKI: 5x6 / 75kg
KYYKKY: 5x8 / 130kg
LEUAT: +20 toistoa
MAVE: -
DIPPI: +20 toistoa
Sori, en koita maksimeita kuin joskus vähän ennen kesälomaa.
No kuka sitä sanokaan että mä mitenkään järkevä ihminen silti olisin :D ei mutta ihan oikeesti, ei noi oo ollu muita ku yksittäisiä kokeiluja ja täys n00bihan mä muutenkin vielä olen, ei sitä käy kieltäminen. Ei sitte ilmoteta mitää tollasia ens kerralla ku jostain syystä tulee tarvetta postailla .No ei kyllä kukaan järkevä ihminen tee missään hauiskäännössä tai jalkaprässissä ykkösiä. :D
Paljonko treenivuosia takana? Helvetin kova kyykky sulla ainakin on suhteessa penkkiin. Ja lihaakin mittojen perusteella enempi kuin allekirjoittaneella. Kovia nämä nykyajan nuoret kyllä.
Paljonko treenivuosia takana? Helvetin kova kyykky sulla ainakin on suhteessa penkkiin. Ja lihaakin mittojen perusteella enempi kuin allekirjoittaneella. Kovia nämä nykyajan nuoret kyllä.