Kaikki 15v vastatkaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä oon kokeellu vaan penkistä maksimia. :|
16v/160cm/60Kg
Penkki:70Kg
Kun koulut loppuu tavoite ois tuohon semmonen 80 kilogrammaa.

Jalkaprässin maksimia vois testata huomenna, veikkaan että joku 170kg vois nousta(+ se laite)

Itse olen 15 ja täytän noin neljän kuukauden päästä 16. Oon treenannut nyt melko tosissaan vajaa puoli vuotta. Penkissä ennätys on 95kg ja ennätys nousee melkein joka toinen viikko:).
Takakyykky ei oo mitään huippuluokkaa nimittäin 2x100kg, koska en oo treenannut sitä paljoo. Enemmän oon vetäny jalkaprässiä, maksimia en siinä oo kokeillu, mut 240kgx8 on menny ja kyl varmaa 300kg menis. Maves ennätys on 140kg . Kaikki tulokset kuitenkin nousee koko ajan:D
Niin ja pituutta on noin 185 ja painoa 95kg.

Monesti viikkoon poijjaat ja tytöt teette penkkiä viikkoon ja monta sarjaa/toistoa kun noin perhanan riskiä porukkaa kaikilla melkein menee väh se 80:D Kiinnostaisi tietää miten tommosiin rautoihin piäsee käsiksi...

heh toivotaan:D 5x5 hmm voisi kokeilla. Tarkoittaako tuo että 5x5 samoilla painoilla vai lisätään koko ajan? Pystyn varmaan tekemään lähes samoilla painoilla kun 3x8.

Ikää on 16v tällä hetkellä, 17v tulee täytee toukokuus. Pituus n. 178cm, tarkkaa mittausta ei ole tehty pitkään aikaan. Aamupaino on kutakuinkin 73kg ja (enemmän tai vähemmän) aktiivista harrastamista takana noin 10kk. Mavetulosta en viitsi siksi laittaa kun tekniikka on suoraan sanottuna täysin perseestä ja tarviis saada se korjatuksi ennen kuin mitään kunnollista saan aikaan. Mutta joitain muita tuloksia nyt sitten:

Penkki: 1x92kg (prkl että oli 95kg jo lähellä)
Kyykky: 1x150kg
Jalkaprässi (kaverin mukaan, en itse laskenut painoja): 1x275kg
Hauiskääntö käsipaino(i)lla: 1x25kg
Dippi: n. 20 toistoa kolmen sarjoissa viimeksi kun koitin
Leukoja: tämänhetkinen ennätys 23, uutta kokeilemaan piakkoin
Punnerruksia: tasan 100 \o/

Siinä nyt joitain. Olisiko joissain tuloksissa toisiin nähden parantamisen varaa? Voisin sitten niihin panostaa :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ikää on 16v tällä hetkellä, 17v tulee täytee toukokuus. Pituus n. 178cm, tarkkaa mittausta ei ole tehty pitkään aikaan. Aamupaino on kutakuinkin 73kg ja (enemmän tai vähemmän) aktiivista harrastamista takana noin 10kk. Mavetulosta en viitsi siksi laittaa kun tekniikka on suoraan sanottuna täysin perseestä ja tarviis saada se korjatuksi ennen kuin mitään kunnollista saan aikaan. Mutta joitain muita tuloksia nyt sitten:

Penkki: 1x92kg (prkl että oli 95kg jo lähellä)
Kyykky: 1x150kg
Jalkaprässi (kaverin mukaan, en itse laskenut painoja): 1x275kg
Hauiskääntö käsipaino(i)lla: 1x25kg
Dippi: n. 20 toistoa kolmen sarjoissa viimeksi kun koitin
Leukoja: tämänhetkinen ennätys 23, uutta kokeilemaan piakkoin
Punnerruksia: tasan 100 \o/

Siinä nyt joitain. Olisiko joissain tuloksissa toisiin nähden parantamisen varaa? Voisin sitten niihin panostaa :)

Unohda samantien tuo ykkösten veivaaminen. Treenaa niinku kuuluukin ja sitten joskus vaikka kerran kolmessa KK testaa ne ykköset PÄÄLIIKKEISSÄ jos on pakko. Älä nyt saatana rupea mitään hauiskääntö enkkoja käsipainoilla veivaamaan.

Unohda samantien tuo ykkösten veivaaminen. Treenaa niinku kuuluukin ja sitten joskus vaikka kerran kolmessa KK testaa ne ykköset PÄÄLIIKKEISSÄ jos on pakko. Älä nyt saatana rupea mitään hauiskääntö enkkoja käsipainoilla veivaamaan.
No prkl, tarkotukseni ei oo kyllä ollu olla näin harhaanjohtava, mut tosiaan kyse ei ole mistään "ohjelmasta" vaan ihan juu noista maksimitestauksista, joita en tee tosiaan mitään joka reenin yhteydessä. Eli en noita "ykkösiä veivaa". Hauiskäännöt + muut turhat ennätykset tungin lähinnä täytteeksi.

No prkl, tarkotukseni ei oo kyllä ollu olla näin harhaanjohtava, mut tosiaan kyse ei ole mistään "ohjelmasta" vaan ihan juu noista maksimitestauksista, joita en tee tosiaan mitään joka reenin yhteydessä. Eli en noita "ykkösiä veivaa".
No ei kyllä kukaan järkevä ihminen tee missään hauiskäännössä tai jalkaprässissä ykkösiä. :D

15v, 175cm, 75kg, rasvat jotain 8-10.

PENKKI: 5x6 / 75kg
KYYKKY: 5x8 / 130kg
LEUAT: +20 toistoa
MAVE: -
DIPPI: +20 toistoa

Sori, en koita maksimeita kuin joskus vähän ennen kesälomaa.

15v, 175cm, 75kg, rasvat jotain 8-10.

PENKKI: 5x6 / 75kg
KYYKKY: 5x8 / 130kg
LEUAT: +20 toistoa
MAVE: -
DIPPI: +20 toistoa

Sori, en koita maksimeita kuin joskus vähän ennen kesälomaa.
Paljonko treenivuosia takana? Helvetin kova kyykky sulla ainakin on suhteessa penkkiin. Ja lihaakin mittojen perusteella enempi kuin allekirjoittaneella. Kovia nämä nykyajan nuoret kyllä.

No ei kyllä kukaan järkevä ihminen tee missään hauiskäännössä tai jalkaprässissä ykkösiä. :D
No kuka sitä sanokaan että mä mitenkään järkevä ihminen silti olisin :D ei mutta ihan oikeesti, ei noi oo ollu muita ku yksittäisiä kokeiluja ja täys n00bihan mä muutenkin vielä olen, ei sitä käy kieltäminen. Ei sitte ilmoteta mitää tollasia ens kerralla ku jostain syystä tulee tarvetta postailla :).

Paljonko treenivuosia takana? Helvetin kova kyykky sulla ainakin on suhteessa penkkiin. Ja lihaakin mittojen perusteella enempi kuin allekirjoittaneella. Kovia nämä nykyajan nuoret kyllä.

Sellanen vuosi akt. reeniä takana. Oon pelannu lätkässä maalivahtia, niin siinä kehittyi reidet helvetisti. Samoin tuossa pesäpallon nopeusharjotuksissa (4x viikossa) tuli kyykkyyn lisää 50kg puolen vuoden aikana. Siis en reenannu puoleen vuoteen salilla jalkoja. Mutta kuitenkin tossa kyykyssä täytyy ottaa huomioon, että oon ottanut sitä smithissä.

Ovathan ne, varsinkin rasvaprosentit ovat aina vähintään tätä luokkaa ja painoindeksi 25 ->

:wtf: :david:

Back
Ylös Bottom