Kaikki 15v vastatkaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitä ihmeellistä on jos 15v 70kg äijä nostaa 100kg penkistä?? Peruslukemia...Alueella missä asun kaikki 15-18v nostaa sen yli 100kg (jotka salilla käyvät säännöllisesti...Muutamaa aloittelijaa lukuunottamatta). Ei saatana :D

Tämä on totta. Onneksi näitä junnutreenaajia ei täällä kamalasti ole, siinähän menis itseluottamus. (terveisin 17 vuotta ja 90kg penkistä :itku:)

Ja asut...? Kuussa?
No mitä siinä 100kg:ssa on niin ihmeellistä? Vituttaa jatkuva vinkuminen tulosthreadeissa "Lapinlisästä" ja muusta valittamisesta. Jos joku pistää sitä kuuluisaa "lapinlisää" tuloksiin niin antaa pistää, täytyy aina kuitenkin internet-kirjoituksiin suhtautua pienellä varauksella. Mutta ei sitä "lapinlisää" jokaikisen jannun tulosten perään tarvitse huudella.:arvi::arvi:

Peruslukemia...Alueella missä asun kaikki 15-18v nostaa sen yli 100kg (jotka salilla käyvät säännöllisesti...Muutamaa aloittelijaa lukuunottamatta). Ei saatana :D

Kehon rakenteella, muiden lajien harrastamisella, lähtöpainolla sekä treeniajallahan ei ole mitään suhdetta toisiinsa:piis:

. 3 vuoden saliharjoittelun yhteydessä harvaltaan on näkynyt 15 vuotiaita, jotka nostavat penkistä yli 100 kiloa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ikä vaan 13v ja Pituus/paino on 187cm/72kg

Niin eli millä painolla luulette minun kannattavan aloittaa? en ole juuri koskaan nostellu penkistä mutta kotona treenannu punnerruksia 27x 30 sekunttiin ja jalkaprässi 160kg x3 meni helpon tuntoisesti (plus se häkkyrä).

Mavea ja kyykkyä en ole koittanut ja semmosta..

Otat täältä pakkiksesta vaikka kultaisen kuusikon, ja rupeat sitä tekemään. Kun menet salille, niin joka liikkessä alkuun pelkkä tanko, ja vähitellen lisäät rautaa. Ja niskantakaapunnerrus kannattaa vaihtaa pystypunnerrukseen.

Onko mulla ihan paska tulokset kun pituus/paino 163cm/52.6kg ja penkistä nousee max 57.5kg, 50kgx5. Mavea ja kyykkyä en ole testannut ,max mut jalkapumpusta 130kg + ite se pumppu. 3kk oon käyny salilla ja sillon oli penkkimaksimi jtn 45kg.. Leukoja menee vastaotteella 25 ja myötäotteella 20.

Itselleni tuli kyllä ensiksi mieleen tuosta pumpusta smith.
jos vähääkään mietit niin päädyt myös itse jalkaprässiin :D 130kiloa jalkapumppu :D ja jos tuo 130kiloa on vedetty smithissä esim kyykkynä niin saa aika ihme jätkä olla jos 3kk treenillä ja muihin voimatasoihin nähden sellasen vetää

jos vähääkään mietit niin päädyt myös itse jalkaprässiin :D 130kiloa jalkapumppu :D ja jos tuo 130kiloa on vedetty smithissä esim kyykkynä niin saa aika ihme jätkä olla jos 3kk treenillä ja muihin voimatasoihin nähden sellasen vetää

Jalkaprässiä mä tossa tarkotin :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom