Kaikki 15v vastatkaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
oon 14 mut muutaman kuukauden päästä viistoista, jote pakko oli tuloksii käydä heittää:
Paino 68kg
Pituus reilu 175cm
Penkki 75kg
Leukoja 23
Mave maksimia en oo kokeillu mut 10x80kg sarjoja kiskon
Kyykyssäkään maksimia en oo puskenu mut 10x60kg on se perus mitä sil teen
:)

Melkosia tuloksia nää 60kg jannut kyllä paukuttaa. Omalla salilla kun samaa sarjaa olevia on niin siellä, niin hyvä jos tangon penkistä saa ilmaan. Tosin en näitä isoja jannuja yhtään epäile ettei nostais paljoo, mut tuntuu aika epäilyttäviltä monet tulokset:rolleyes:

totta!täällä on ihan sikana näitä siimakäsi esittäjiä...no saa ainaski aina naurut ku lukee näitä viestejä

totta!täällä on ihan sikana näitä siimakäsi esittäjiä...no saa ainaski aina naurut ku lukee näitä viestejä

Ei kyllä munkaan salilla kukaan 15v ole yltänyt edes välttämättä puoliksi niihin tuloksiin, joita täällä nää 15v jätkät vetää:) Tai sitten nää vähän kovemmat käy eri aikaan siellä salilla, ku minä.

Pistetään nyt itekki tänne vaikka ei näillä paljoa juhlita..

Ikä 15v
Paino 67kg
Pituus 172cm
Mave 100kg
Penkki 70kg
Leukoja menee 10 ja etunojapunerruksia 25 kipaletta. Masentavaa ku muut ikäset vetelee 10 toiston sarjoja mun maksimeilla..

Kuinka monta leukaa menee jos jaloilla ponnistetut miinustetaan? Ja kädet suoriksi alhaalla?
Jos ovat puhtaita niin nais...
joo no kyllä ne ku äsken kävin testaamassa niin tohon kahteenkymppiin asti oli ihan nättejä mut sen jälkeen meni vähä riuhtomiseks

Mielestäni nää mun tulokset ovat aika paskaa, mutta laitetaan nyt. Muakin ihmetyttää vähäsen kyllä nää tulokset mitä nää jotku heittää, mut ihan sama .
Ikä 15v
Paino 65,5 kg
Pituus 181,6 cm
Penkki varmaa se jotai 50kg - 55kg
Kyykky en oo koklannu maksimeita
Mave en oo koklannu maksimeita
Leukoja tais mennä se jotai 13 ja saan 10kg lisäpainoilla 10 toistoa :/

Varmasti joillain nämä tulokset pitääkin paikkansa mutta luulempa että aika paljon saischee seassa myös :D Njoo tai sit olen vaan itse kateellinen.

Eli harrastuksina mulla on brasilian ju-jitsu ja vapaaottelu, jonkun vuoden käynyt silloin tällön puntilla ja nyt käynyt n. 2,5kk n. puolen vuoden täysbreikin jälkeen ja tuloksia:

Penkki: 45kg->67,5kg
Kyykky: joku 55kg lyhyitä sarjoja teen (oon tehnyt kyykkyä vasta jonkun kuukauden elämäni aikana)
mave: sama kuin kyykky
kulmasoutu tangolla: sarjaa teen noin 40kg:llä

edit: niin ja mitat on pituus 185cm ja paino 82kg ja läskiä löytyy vähäsen

Pistetään nyt itekki tänne vaikka ei näillä paljoa juhlita..

Ikä 15v
Paino 67kg
Pituus 172cm
Mave 100kg
Penkki 70kg
Leukoja menee 10 ja etunojapunerruksia 25 kipaletta. Masentavaa ku muut ikäset vetelee 10 toiston sarjoja mun maksimeilla..
Ei saa masentua tollasesta. Kasvuvaihe on eri aikaan nuorilla ja joidenkin ei kannata treenata silloin (mitään maksimeja joka päivä). Jotkut ovat jo 15-vuotiaina melkein täyspitkiä ja voivat treenata kunnolla salilla.

Muuten: Sulla menee leukoja (puhtaita?) 10 kpl ja punnerruksia 25. Mulla 1 leuka ja 40 punnerrusta (puhdasta). Mistäs tämä johtuu?

Noh laitetaan tänne omat kynis tulokset :D
Ikä:15v
Pituus: n.175cm
Paino: n.71kg

penkki: 72.5kg
mavea en ole juuri koittanut
leukoja menee se 10
:david:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ikä: 15
Pituus: n.170
Paino: n.67

Omat ennätykset:
Penkki: 105kg
Mave: n.140kg
Kyykky: n.105kg

Ei mene enää ku oli peukalo murteilla kuukauden :( mut kovasti yritetään saada tulokset takasin :D

ala kävelee käsil ku niis näyttää olevan enemmän voimaa kuin jaloissa:hyvä:

noppeli turhaa sä lapinlisiä pistelet tuloksiin ja maximit ilmotetaan tarkkaan eikä mitään n.140kg
Joo, lapinlisät turhia, mutta mistäs tiedät että tuossa on lapinlisää?

Btw jos teet kyykyssä sarjaa vaikka 100kg:lla niin et voi sanoa maksimisi olevan mikään noin 140kg, vaan sinun tulee ilmoittaa tekeväsi sarjaa satasella, noppeli.

Jatkakaa...

Ikä: 15
Pituus: n.170
Paino: n.67

Omat ennätykset:
Penkki: 105kg
Mave: n.140kg
Kyykky: n.105kg

Ei mene enää ku oli peukalo murteilla kuukauden :( mut kovasti yritetään saada tulokset takasin :D
Kauas käyny salilla? laitas kuvia ku noi kovat tulokset painoo nähden...

Kumminki aika epäuskottavaa että 67kg 15v jannu nostaa 105kg penkistä...
Mut onneks olkoo jos puhut totta :D

noppeli turhaa sä lapinlisiä pistelet tuloksiin ja maximit ilmotetaan tarkkaan eikä mitään n.140kg
Lopeta jo tuo turha paskanjauhaminen ja itkeminen, jokaisessa tulosthreadissa olet jatkuvasti vinkumassa "lapinlisästä" jne. Mene itse sinne salille ja tee jotain, niin saatat itsekin kehittyä. :david:

Mitä ihmeellistä on jos 15v 70kg äijä nostaa 100kg penkistä?? Peruslukemia...Alueella missä asun kaikki 15-18v nostaa sen yli 100kg (jotka salilla käyvät säännöllisesti...Muutamaa aloittelijaa lukuunottamatta). Ei saatana :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom