Kaikki 15v vastatkaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itekkin 16v, tässä omat tulokseni atm.

Kyykky 120
Rive 70
Penkki 85

EDIT: mainittakoon etten tee rinnallevetoo säännöllisesti, tuli vaan tossa joku päivä kokeiltua. Kyykyn tekemisen aloitin about 3kk sitten.

Ja mä kelasin että oisin aika vahva oman ikäsekseni... Eihä oikeesti joka jannu tääl nosta penkistä sitä +120kg:ta??? Ja viel 15 vuotiaana... en oo kyl viel 15vuotta vanha mut kohta oon :D mut kummiskin miks sil salil mis mä käyn ei näy ikin tommosii?

tässä kuussa täytän 16 ja viime maanantaina otin uuden sarjaenkan penkissä 6x85kg,ens viikolla ehkä kokeilen uutta maximia,95 pitäs ainakin nousta,100 havittelen et jos se tammikuun aikana tulis

Ja mä kelasin että oisin aika vahva oman ikäsekseni... Eihä oikeesti joka jannu tääl nosta penkistä sitä +120kg:ta??? Ja viel 15 vuotiaana... en oo kyl viel 15vuotta vanha mut kohta oon :D mut kummiskin miks sil salil mis mä käyn ei näy ikin tommosii?

Joo eihä noita paljoo ole jotka sen 120 ottaa 15vuotiaana, mutta kyllä niitäki o.

Mä en nosta vieläkään tollasia rautoja.:D Mut kyllä mä joskus tollasia nuoria jätkiä salilla asti olen nähnyt, mutta monesti sitten kaverin omamassa on sen +100kg ja fläsää on järkyttävästi, joten ainakin mun mittapuulla ei hirveästi rispektiä heru millekään sotanorsulle. Yhden jätkän tosin tiedän, joka 15-vuotiaana painoi n.80kg ja penkitti 115kg, eikä fläsää ollut tippaakaan näkyvillä. (saivartelut rasvaprosentista voi jättää pois).

Just 3vk sit tuli täyteen 15v.
Pituus 174cm, paino 67kg

Kyykky 87,5kgx10 (viimeinen sarja 4:stä)
Mave 110kgx4 (sama juttu)
Penkki 80kgx5

Maksimeita ei ole tultua nyt aikoihin kokeiltua mut tuossa noita sarjamaksimieja millä on tehty.

Mul oli yks tuttu kans joka nosti 15v yli 150kg penkistä. mitäköhän se mahto painaa... varmaan sadan paikkeilla

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tänään tuli vielä 15v ikäsenä penkissä 100kg raja rikottua,eli 100kgx1..2 päivän päästä on 16v täynnä,,eikä ole kusetusta niinkun täällä kaikki tuntuu jauhavan näinkin nuoren äijän tuloksista

Onnea sulle:worship:

Tämä on aika arvoton tredi, kun melkein kailkia tuloksia on pyöristelty ylöspäin lähimpään sataseen. Onhan se kiva, kun saa itsetunnolle boostia netistä.
Tokihan näitä tapauksia on harmittavan usein, mutta onhan näissäkin joskus ihan todenperäistä infoa takana. Tunsin kyllä yhden kaverin joka nosti 15-vuotiaana (ellei jopa jo 14v) yli 130kg penkistä, että näitäkin on. Kyseisellä kaverilla oli kyllä massaakin sen verran ettei kukaan herran tuloksia mennyt juurikaan kyseenalaistamaan :D

Heitetääs nyt tähän loppuun vaikka joitain omiakin (n. puolen vuoden reenin) tuloksia, vaikka 16 olenkin jo täyttänyt:

Penkki: 86kg tänään, yay!
Mave: 120kg (jossain epämääräisessä telineessä, normimavea en juurikaan ole vetänyt)
Kyykky: max. jossain 100kg tienoilla oletettavasti, enpä ole juuri tehnyt.

Ps. eka postaus pakkotoiston foorumilla \o/

itellä on ikää 16v. ja treenejä takana vuosi. Body tyylillä mennään mut tässä nyt jotain tuloksia:

penkissä 80kg x12 eli ykkönen on noin 105kg
mavessa 160kg x1
kyykkyssä 140kg x1

Tämä on aika arvoton tredi, kun melkein kailkia tuloksia on pyöristelty ylöspäin lähimpään sataseen. Onhan se kiva, kun saa itsetunnolle boostia netistä.
Ihan mahollista että 15v nostaa 120kg penkistä.. itellä ikää vielä 14 ja nousee 92½kg... tai no enempää en ole testannut... luulisin että menis enemmänki mut tavotteena ois saada 2 kuukaudessa penkattua 100kg.. että voin sit sanoa että penkkasin 100kg ku olin 14v :D

Joo joo.. egoilun takia.. myönsin.. joten säästäkää turhat kommentit :D:D

16v 172cm/60kg penkki +70kg sarjoja vetelen 60kg 2x6, Mavea en oo kokeillu kun en ilman vyötä uskalla sitä tehdä ja sellaista en omista joten sarjoja teen 80kg ja kyykkystä en maxeja ole kokeillut mut 70kg kymppejä teen. Täällähän näyttää olevan ihan kovia tuloksia! :thumbs:

Tässä aika hurja luku kymensanomista noin 1.5-2v takaperin. Lehdessä haastateltiin jotain Kotkalaista taisi olla tarkemmin Neuvottomasta kotoisin oleva voimannostaja. Ikää kaverilla taisi olla 35-40v haastatteluhetkellä. Kertoi mm. harrastuksen alkuvaiheista ja saavutuksistaan ja tämä seuraava kiinnitti huomion: 15 vuotiaana nosti 150kg penkistä ja paino tuolloin jotain 85kg. Muistia pinnistelemällä mieleen tulee, että nosti tuolloin 17v sarjassa, kun ei nuoremmille ollut sarjaa ja nosti siihenkin suomenennätyksen, muttei tuota hurjaa 150kg painoa 15 vuotiaana. Tuo 150kg taisi olla joku reeneissä nostettu tulos.

Lehteä ei tietenkään enää ole tallella, kyseessä oli melko iso 1/4 sivun kokoinen artikkeli, mutta totta puhun kuitenkin. Yritin verkosta etsiä hakusanoja käyttäen, mutten löytänyt materiaalia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom