Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja mä kelasin että oisin aika vahva oman ikäsekseni... Eihä oikeesti joka jannu tääl nosta penkistä sitä +120kg:ta??? Ja viel 15 vuotiaana... en oo kyl viel 15vuotta vanha mut kohta oon :D mut kummiskin miks sil salil mis mä käyn ei näy ikin tommosii?
Mä en nosta vieläkään tollasia rautoja.:D Mut kyllä mä joskus tollasia nuoria jätkiä salilla asti olen nähnyt, mutta monesti sitten kaverin omamassa on sen +100kg ja fläsää on järkyttävästi, joten ainakin mun mittapuulla ei hirveästi rispektiä heru millekään sotanorsulle. Yhden jätkän tosin tiedän, joka 15-vuotiaana painoi n.80kg ja penkitti 115kg, eikä fläsää ollut tippaakaan näkyvillä. (saivartelut rasvaprosentista voi jättää pois).Ja mä kelasin että oisin aika vahva oman ikäsekseni... Eihä oikeesti joka jannu tääl nosta penkistä sitä +120kg:ta??? Ja viel 15 vuotiaana... en oo kyl viel 15vuotta vanha mut kohta oon :D mut kummiskin miks sil salil mis mä käyn ei näy ikin tommosii?
Ja mä kelasin että oisin aika vahva oman ikäsekseni... Eihä oikeesti joka jannu tääl nosta penkistä sitä +120kg:ta??? Ja viel 15 vuotiaana... en oo kyl viel 15vuotta vanha mut kohta oon :D mut kummiskin miks sil salil mis mä käyn ei näy ikin tommosii?
Varsinkin onlinenostajia löytyy todella paljonJoo eihä noita paljoo ole jotka sen 120 ottaa 15vuotiaana, mutta kyllä niitäki o.
Tämä on aika arvoton tredi, kun melkein kailkia tuloksia on pyöristelty ylöspäin lähimpään sataseen. Onhan se kiva, kun saa itsetunnolle boostia netistä.Varsinkin onlinenostajia löytyy todella paljon
Tokihan näitä tapauksia on harmittavan usein, mutta onhan näissäkin joskus ihan todenperäistä infoa takana. Tunsin kyllä yhden kaverin joka nosti 15-vuotiaana (ellei jopa jo 14v) yli 130kg penkistä, että näitäkin on. Kyseisellä kaverilla oli kyllä massaakin sen verran ettei kukaan herran tuloksia mennyt juurikaan kyseenalaistamaan :DTämä on aika arvoton tredi, kun melkein kailkia tuloksia on pyöristelty ylöspäin lähimpään sataseen. Onhan se kiva, kun saa itsetunnolle boostia netistä.
Ihan mahollista että 15v nostaa 120kg penkistä.. itellä ikää vielä 14 ja nousee 92½kg... tai no enempää en ole testannut... luulisin että menis enemmänki mut tavotteena ois saada 2 kuukaudessa penkattua 100kg.. että voin sit sanoa että penkkasin 100kg ku olin 14v :DTämä on aika arvoton tredi, kun melkein kailkia tuloksia on pyöristelty ylöspäin lähimpään sataseen. Onhan se kiva, kun saa itsetunnolle boostia netistä.