Kaikki 15v vastatkaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
penkki 105
mave 145
kyykky 140
voisin vaikka videoida koko paskan ku moni tuntuu epäilevän -.- on vuoden salitreeni ny takan

Itse vielä 15 vuotisas olen ja tässä hiukan tuloksia:

Penkistä menee 85 kg
Kyykystä enkat tuli juuri 130 kg
Ja maastavedosta en tiedä kun en ole kokeillut, mutta ronski sata voisin sanoa kun 90 kg:lla saa noin 10 sarjaa vedettyä.
Ja leukoja tulee 14.

Treeniä takana vajaa vuosi.

15v. 163/57
Penkki:45kg
Kyykky:X
Mave:X
Leukoja:5
Punnerruksia:25(1kk sitten)
En oo yhtään treenannu... Eikö kukaan oo yhtä heikko mun kanssa? Vetääkö kaikki oikeesti penkistä 100kg???

Ei vedä ;)

En tiedä oonko vastannu tähän aiemmin, mut laitan nyt vaikka täytinkin muutama viikko sitten 16.

Penkki: 75kg
Kyykky: 95kg
Mave: 110kg

omapaino on 65kg ja pituus 173, leukoja 18 vastaotteella, 16 myötäotteella, punnerruksia 40 minuuttiin

Minkälaisia sarjatuloksia täällä on prässissä? Kertokaa vielä jalkojen kulma, niin ei tarvi siitä alkaa inttämään. Itsellä aika tasan 250kgx8x4.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
voi voi tätä treadia...on kyl niin paljon paskan puhuja siimakäsiä että:rock:treadin nimi pitäis olla valehtele oma tuloksesi!!
No joo, mutta kun katsoo noita kaksia edellisiä tuloksia, niin ne voisivat olla jopa ihan paikkaansa pitäviä.

Mutta on paljon näitä 15v jotka nostelee penkista 120kg, kyykkyä 150kg ja jne...

Huhhui mitä tuloksii, ettei vain pojilla ole lisiä noissa yhtään? Muutama ihan realistinenkin on, mutta tosi kovii tuloksii jos paikkansa pitävät.
Yhden kaverin tiedän joka penkkas 100kg+ kun oli 15 vuotias.

Anteeks nyt kun minä vanha pieru tungen tähän 15v galluppiin mutta pisti vaan silmään että on melkoinen "Kerro tuloksesi vähintään tuplattuna" -thread kun on niin paljo noita "oon 15v, aloin käymään salilla viikko sitten, nostan penkistä 250, maasta vedän 400, kyykkään 350" -tyylisiä. Joko on melkein joka pojalla oikeesti lahjoja ja geenejä vaikka mullekkin jakaa tai sitten tämä on melkoinen kalajuttuthread. :eek: Mutta ne joiden tulokset on oikeet ja kovalla vaivalla hankitut, pahoittelen kun oon tämmöinen epäileväinen heikko vanhus. :rolleyes:

Itse tiedän Erään harrastelija kuulan ja kiekonheittäjän Jätkä otti 9 luokalla Penkistä 135 Kyykystä 180 kilolla nelosen ja scotthauista yhellä käellä 24 kilon kässärillä tosin jätkä oli reenannu 2 vuotta ja lahjat taisi olla melkoiset Painoa taisi olla noin 90kiloa Mutta nämä tämmöiset lahjakkuudet ovat kyllä tosi harvassa:hyper:

olen 16 mutta laitanpa tänne näitä tuloksia. salilla olen käynyt lähes 2 vuotta. pituus: 178 paino:80

penkki 90kg
mave 130kg x10 eli mitäs se sit olis joku 170 ?
kyykky enkkoi en ole kokeillut mutta ei ole varmastikaan mikään kovin kummoinen..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom