Kaikki 15v vastatkaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vittu sie oot Teemu kovempi äijä ku Tarzan...siis 15 v ja 200...sairast:D

:offtopic: sen perusteella, mitä olen galleriassa kytännyt, en voi muuta sanokua kuin että teemu on ihan vitun sairas eläin noilla painoillaan :D Hyvällä tapaa sairas siis tietysti.

Eh.. No en oo paljo maksimeit kokeillu mutta sarjoista sen verran, että penkkiä menee 5x75kg, kyykkyä 10x110 ja mavea en oo kokeillu ku parikertaa ja joku hinuri 100kg tuli vaa sillo nostettua.:D

Teemulle multaki kannustuksia! joskus viime vuoden joulukuussa joku kaveri linkitti mulle sun kuvat galleriasta ja olin pudota perseelleni. Tsemppiä tulevaisuuden treeneihin ja koita pitää ittes kunnossa!:thumbs:

no salilla oon puolivuotta käyny täytin just 16v ja penkistä nousi 2viikkoa sitte 95kg ja mave maskimi oli 2 päivää sit 125kg ja kyykkyä en tee koska polvet ei kestä perkele
ha hauista teen iha fitun isoillllllllllaaaasdasdsasd

Vielä 15-vuotiaana (n. 6 kk sitten)
Paino 81kg ja pituus 180cm
Penkki: 97,5kg
Kyykky: 100kg
Mave: 135kg

Nykyään 16-v
Paino 77kg ja pituus 180cm
Penkki: 105kg
Kyykky: ei maksimeita uskalla koittaa enää :P
Mave: 160kg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
pituus 179cm
paino 74kg (tänään 73,7)
Vastaan tähän ny lähinnä sen takii et tänää nousi
vihdoin se 80kg, mikä ollu tavotteena.:D
mave maxin jos nyt tietäisin nii en kehtais sanoo, mut kokeilen
sitä silti varmaa viikon tai kahen sisällä.:(

183cm / 74kg
Penkkipunnerrus: 80kg
Mave: edelline kerta 120kg. Ei kunnon reeniä vielä, jos sitä vielä kasvaisi.
Kyykky: edellinen kerta 100kg. Ei kunnon reeniä vielä.

Aktiivista salilla käyntiä 2kk 1vk

15v meni penkistä 80..

17v menee penkistä 60+

että kannattaa jatkaa tota salilla käyntiä jos haluaa voimansa säilyttään ( tosin ATM dietillä )

Sain aika keposesti yksi päivä 60 kg kerran toistettua, mutta en ole paljoa pahemmin penkkiä treenannut koska en ole kehdannut salilla, kun siellä on semmosia isoja äijiä mutta nyt uusi sali on avattu ja perse repeää kun yrittää saada sitä 65 kg seuraavaksi jalkaprässissä menee joku 240-250 kg ja kyykyssä ei mee varmaa enempää ku joku 110 kg en oo kokeillu :) mitat taas oli 188/78

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom