Kaikki 15v vastatkaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
15 vuotta vanha oon, paino on siinä 60 kg hujakoilla ja pituutta 171 cm. Penkki viimeks 70kg, nykyään varmaan ois 80 kg luokkaa. Kyykky sarjat menee siinä 80-85kg painoilla, maximit ois arvatenkin jotain satasen luokkaa. Mave on 130 kg. Voimaa on tullu pirusti lisää, mutta massaa ei niinkään. Pitäs vaan syödä enemmän :kuola:

No ehkä se on asenteesta kiinni, että jaksaako siellä puntilla käydä, ja nää mun tuntemat jäkikset ei sitä salia harrasta, ellei vedä jotain keppijumppaa hallilla joukkueen kanssa.. :D

160 jätin tänään mavessa,että en kokeillut ees 170..penkki armottoman paska,n.90kg on maksimi ja kyykyssä en oo maksimia kokeillu mutta muutama kuukausi sitten on 105x6 tullut ja syvältä kyykkään

Itsekkin olen kiekkoillut, lopetin pari vuotta sitten, kerkesin pelata 8 vuotta. Ikää 15v ja pituutta 195 ja painoa 76kg. Tietääkseni 15 vuotiaana lätkä treeneissä aletaan nostelemaan painoja ennen jäätreeniä, ja varmasti valmentaja osaa hommansa joten kyllähän sinä kerkeät treenaamaan :D Kuntopiirikin on todella yleistä kiekkoilijoille. Itsellä ainakin oli.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
no tota penkki 95kg,maastavetoja teen parhaimpinä päivinä 115kg jaa kyykkyjä en tee hirveesti mutta 80kg pumppaillaan menemään :) ja huom,en oo mikään painonostaja että penkkiäki teen about kerran kuukaudessa,koska vinopenkki on mahtavampi :L

Penkil teen sarjaa huimalla 50kilolla. Mavea vedän yleensä 60kilolla, jalkaprässiä 120kilolla. Jee. Onpa huimaa.

Huoh, noh, nyt taas vitun hauska aika, kesäloman, siis KOKO kesäloman ajan kiinni sali.. Ihanaa -.-

Vittu sie oot Teemu kovempi äijä ku Tarzan...siis 15 v ja 200...sairast:D

Suositut

Back
Ylös Bottom