pituus:175cm paino:70kg
penkkipunnerrus:85kg
maastaveto:160kg
jalkakyykky:145kg
penkkipunnerrus:85kg
maastaveto:160kg
jalkakyykky:145kg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lähe menee Trolli:jahas:toi sama posti lukee prkl joka theardissa ainakin 5 kertaapenkki:100kg
kyykky:130kg
mave:150kg
noi kaikki on raw tuloksia. ikä 15v paino 70kg pituus 177cm.
lisäravinteita en käytä....
Täytin täs pari päivää sit 15 ja olis kiinnostust tietää mitä
täällä muut 15v. jätkät vetelee penkistä, maasta tai vaikka takakyykkyä?
Itse mä harrastan kiekkoo (todella) aktiivisesti, joten ei aika kauheen paljo riitä punttiksellä käymiseen, paitsi mitä kotona sit niinä harvoina vapaapäivinä ehtii vähä treenaa. Miten on mitä muut tykkää just täyttäny 15v ja mitat on 171/62(Pelkkää lihasta)
penkistä nousee 3*65kg ja maksimit on n.70kg,takakyykkyä enkä, maastavetoa enkä muiden vastaavien maksimeita ole uskaltanut yrittää, vaikka kylläkin luulen et olis aika hyvät edellytykset siihen koska 3 kertaa viikos lätkän kans niit treenataan. Joten millasia rautoja muut tän kokoset jätkät vetelee? Entäs syökös pojat jotain lisäravinteita? Itse vedän joka päivä annoksen Proteiini juomaa.
Täytin täs pari päivää sit 15 ja olis kiinnostust tietää mitä
täällä muut 15v. jätkät vetelee penkistä, maasta tai vaikka takakyykkyä?
Itse mä harrastan kiekkoo (todella) aktiivisesti, joten ei aika kauheen paljo riitä punttiksellä käymiseen, paitsi mitä kotona sit niinä harvoina vapaapäivinä ehtii vähä treenaa. Miten on mitä muut tykkää just täyttäny 15v ja mitat on 171/62(Pelkkää lihasta)
penkistä nousee 3*65kg ja maksimit on n.70kg,takakyykkyä enkä, maastavetoa enkä muiden vastaavien maksimeita ole uskaltanut yrittää, vaikka kylläkin luulen et olis aika hyvät edellytykset siihen koska 3 kertaa viikos lätkän kans niit treenataan. Joten millasia rautoja muut tän kokoset jätkät vetelee? Entäs syökös pojat jotain lisäravinteita? Itse vedän joka päivä annoksen Proteiini juomaa.
ittellä lätkä harkat 5-6 kertaan viikossa ja hyvin kerkeen puntilla käymään lisäksi
Ehkä oot vaan kovempi jätkä kun muut ;) Ei tulis kuuloonkaan et kaverit jotka pelaa lätkää lähtis treenien jälkeen salille, hyvä vitsi.
Toi -Glacier- sanoo olevansa 62kg painava ja pelkkää lihasta, silti penkki vaan 70, nojaa, tiedä sitten? :D
Omat tulokset täällä jo onkin, mut mave on nykyään ~145kg
Ehkä oot vaan kovempi jätkä kun muut ;) Ei tulis kuuloonkaan et kaverit jotka pelaa lätkää lähtis treenien jälkeen salille, hyvä vitsi.