Kaikki 15v vastatkaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
2 päivää sitten kävin salilla kaverin kanssa, nyt ollaan aateltu et aletaan vakituisesti käymään yms.

Penkki... 45kg vedin 4-5 kertaa =D ja aika tiukilla oli =P

Pathetic.

Penkistä nousee säälittävät 57,5kg mavea enkä kyykkyä oo kokeillu.
Mutta oon silti tyytyväinen penkkitulokseen,koska oon käyny salilla vasta vajaat 2kk.

En nyt tiedä , itselläni ei ole ainakaan kiloakaan nettilisää...
Nyt laitan tähän jotain uusia liikkeitä oon ottanut ja mitä tuloksia.
120kg kapeen penkin otin eilen, oli suht koht kevyt, varaa 5-10kg.
Kohta pian voidaan koittaa 140kg raw penkkkiä jos se jo tulis.

pystypunnerruksia, polvet lukossa oon alkanut tekeen ja täydellä liikeradalla rinnalta kädet lukkoon siis, 50 kilolla 13-15 toistoa tulee.

jalkaprässi on turha laite... voimanostoa ajatellen, itselläni prässi on kehittynyt mitä joskus kokeillut aika huimasti, jalkakyykkyä kun on tehnyt niin prässissä pystynyt tekemään 5x5x450kg, polvisiteiden kanssa. jalkaprässi ei kerro oikeastaan mitään muuta kuin että jaloissa on voimaa, mutta esim jalkakyykkyssäkin tarvitaan koko kroppaa, pelkkä jalkavoima ei riitä.

Meitsi nostaa penkistä sen 75 kilua. Painoa on 64 kg.
Kyykyssä ja maastavedossa hion vielä tekniikkaa joten en oo koitellu mitään maxeja.

ikä kirjotus hetkellä 15.82
penkki 7x85 max 105kg
mave 4x140 max 160kg
kyykky 11x100 max 137,5kg
hauis tangolla pikku heilurilla 60kg
paino 69-70 kg pituss 182 cm

Itellä meni jo 14,5v ikäisenä 90 penkistä, maasta 125 ja kyykyllä aika samoja. Jalkaprässillä 250kg. Nykyään oon siis 15,5v ja aika lailla samat tulokset, jääny salilla käynti vähän vähemmälle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Täytin täs pari päivää sit 15 ja olis kiinnostust tietää mitä
täällä muut 15v. jätkät vetelee penkistä, maasta tai vaikka takakyykkyä?
Itse mä harrastan kiekkoo (todella) aktiivisesti, joten ei aika kauheen paljo riitä punttiksellä käymiseen, paitsi mitä kotona sit niinä harvoina vapaapäivinä ehtii vähä treenaa. Miten on mitä muut tykkää just täyttäny 15v ja mitat on 171/62(Pelkkää lihasta)
penkistä nousee 3*65kg ja maksimit on n.70kg,takakyykkyä enkä, maastavetoa enkä muiden vastaavien maksimeita ole uskaltanut yrittää, vaikka kylläkin luulen et olis aika hyvät edellytykset siihen koska 3 kertaa viikos lätkän kans niit treenataan. Joten millasia rautoja muut tän kokoset jätkät vetelee? Entäs syökös pojat jotain lisäravinteita? Itse vedän joka päivä annoksen Proteiini juomaa.

Penkki 55kg, mave 80 kg.

Ikä 15.7

Rasvaprosentti: liikaa.

Salia takana pari kuukautta.

Pituus 170 cm.

Ruokavalio surkea.

Täytin täs pari päivää sit 15 ja olis kiinnostust tietää mitä
täällä muut 15v. jätkät vetelee penkistä, maasta tai vaikka takakyykkyä?
Itse mä harrastan kiekkoo (todella) aktiivisesti, joten ei aika kauheen paljo riitä punttiksellä käymiseen, paitsi mitä kotona sit niinä harvoina vapaapäivinä ehtii vähä treenaa. Miten on mitä muut tykkää just täyttäny 15v ja mitat on 171/62(Pelkkää lihasta)
penkistä nousee 3*65kg ja maksimit on n.70kg,takakyykkyä enkä, maastavetoa enkä muiden vastaavien maksimeita ole uskaltanut yrittää, vaikka kylläkin luulen et olis aika hyvät edellytykset siihen koska 3 kertaa viikos lätkän kans niit treenataan. Joten millasia rautoja muut tän kokoset jätkät vetelee? Entäs syökös pojat jotain lisäravinteita? Itse vedän joka päivä annoksen Proteiini juomaa.

vaikuttaa selitykseltä tuo että ei kerkeä käymään:) kyllä aina ennen treenejä kerkee puntille varmaan tai treenien jälkeen. ittellä lätkä harkat 5-6 kertaan viikossa ja hyvin kerkeen puntilla käymään lisäksi

ittellä lätkä harkat 5-6 kertaan viikossa ja hyvin kerkeen puntilla käymään lisäksi

Ehkä oot vaan kovempi jätkä kun muut ;) Ei tulis kuuloonkaan et kaverit jotka pelaa lätkää lähtis treenien jälkeen salille, hyvä vitsi. :)

Toi -Glacier- sanoo olevansa 62kg painava ja pelkkää lihasta, silti penkki vaan 70, nojaa, tiedä sitten? :D

Omat tulokset täällä jo onkin, mut mave on nykyään ~145kg

Ei sita nyt voi edes olettaa nuorilta kavereilta mitaan hirveeta lihasmassaa (mina mukaanlukien) Kyll painoa helposti saa sinne sataseen jos tahtoo mutta eri asia jos tahtoo sen satakiloa lihasta, kunnon lihasmassan hankkiminen vie vuosia ja vuosia, sellanen 4-5 vuotta kun kovaa treenaa ni voi saada jo hyvat lihat!!

Itselläni pankkimaksimi on 65kg... maven ja kyykyn maksimeja en ole kokeillut mutta kyykyssä menee 10 sarja 50kg. Mavessa saa 40kg 10 sarjan mutta tuntuu että jo noissa painoissa tekniikka hajoaa eli varmaan pitää siitäkin ottaa rautaa pois. Bodailua ei ole takana kovin paljoa vain pari kk ja pari viikkoa ohjelmalla jossa mave ja kyykky on mukana.

Ehkä oot vaan kovempi jätkä kun muut ;) Ei tulis kuuloonkaan et kaverit jotka pelaa lätkää lähtis treenien jälkeen salille, hyvä vitsi. :)

Toi -Glacier- sanoo olevansa 62kg painava ja pelkkää lihasta, silti penkki vaan 70, nojaa, tiedä sitten? :D

Omat tulokset täällä jo onkin, mut mave on nykyään ~145kg

itte jään ´oskus jään jälkeen hallille vetää puntin:)

Ei ollenkaan. Aina se pääasiallisin panostuksen kohde ei ole puntissa, mutta silti sitä tarvitaan. Eli ei ole lainkaan ihmeellistä, että lajiharjoituksen jälkeen mennään vielä puntille kyykkäämään. Kokemusta on. Ehkä yleisempää kuitenkin käydä ennen lajia puntilla.

Kai sitä omatkin "tulokset" kehtaa laittaa. Penkistä 3x10 toistoa 50kglla, maxeja en ole pitkään kokeillut. 1kk päästä 16v ja painoa 65kg.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom