Kaikki 15v vastatkaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
5.5.2007 näytti tolta.. Nyt viedään viimeistä päivää 15 vuotiaana niin laitetaanpas päivitystä tänne. ;)

Kyykky: 180kg
Penkki: 115kg
Maastaveto: 190kg ei tullut vedettyä 200 15 vuotiaana.. Polviin asti sain sen hinattua siihen tyssäs.

Kaikki nuo tulokset tehty kesken pk kautta.

180cm/80kg

:thumbs: Hienoa kehitystä...oi oi ku sitä ois itekki tajunnu alkaa treenaamaan 13-14 v:nä kunnolla ni tässähän vois olla ihan vahvakin nykyään:itku:

:thumbs: Hienoa kehitystä...oi oi ku sitä ois itekki tajunnu alkaa treenaamaan 13-14 v:nä kunnolla ni tässähän vois olla ihan vahvakin nykyään:itku:

Kiitoksia. Tosissaan sitä itsekkin tuli aloiteltua vuoden päivät sitten. Sitä ennen se oli vaan jotain viuhumista...

Itse alotin käymää säännöllisesti salil vasta pari kuukautta sitte ja juuri melke täytin 15,et varmaan kerkeen ihan hyviinki tuloksiin täs venymää ennen kun 16 tulee täytee :) Kun nytkin tulokset mielestäni kohtuullisen kovia ainakin meidän porukassa ja kaikki kaverit ja itse harrastanu urheilua,jääkiekkoa sun muuta melke koko elämä :D että ehkä jotenki luonnonvahva :D mutta ei muutaku eteenpäi ---->

Meikällä nykyään kapeapenkki 2*122.5 ja rinnalleveto 105. Rive kyllä tulee parantumaan kun opettelen tekniikkaa.

Säää senki piruulaane yrität päästä mun ohi penkissä:jahas: No sitä iloo Ei voi antaa:evil:

Tosiaan on meikäläiselle tullut mavessa tuota kehitystä runsaasti kuukaudessa sarjat kehittyivät 7x160kg->8x170kg.
Thompzon minkälaisia sarjoja vedät penkissä? ja vedätkö maasta kapeella vai sumolla.

Ja voimanostoo on harrastanu vasta öö 0,5v mutta muuten salilla pyöriny 2v

Säää senki piruulaane yrität päästä mun ohi penkissä:jahas: No sitä iloo Ei voi antaa:evil:

Tosiaan on meikäläiselle tullut mavessa tuota kehitystä runsaasti kuukaudessa sarjat kehittyivät 7x160kg->8x170kg.
Thompzon minkälaisia sarjoja vedät penkissä? ja vedätkö maasta kapeella vai sumolla.

Paras sarja penkissä on 2*3 120, nelosen olisin saanut.
Vedän kapealla, sumolla nousee ehkä jotain 10-20 kiloa vähemmän.

Mulla on aina ollu se ihme homma että on paljo parempi maximi mitä sarjat. huomenna on meikäläisellä kyykkyä ja sit penkkiä. Rivee en oo kokeillu ku kerran ottanu 90kg,se varmaa paranis vaan harjotelemalla :eek:

Jos ottaa rivestä huonolla tekniikalla jotain, niin se ei kerro yhtään mitä vois ottaa jos osais sen tekniikan täydelliseti. Elikkä tekniikan harjottelua.

Niin on myös olemalla raakarinnalleveto ja tuo rinnelleveto. Ja tuo raakarinnalleveto on lattialta painot rinnalle kiskasemalla mitä yleensä nähdään, ja siihen ei kummoista tekniikkaa tarvita. Että tuskin se tekniikan parannuksella nousee yhtään enempää.

Ainut sitten jos siirryt tosta raa'asta rinnallevedosta normaaliin rinnallevetoon eli tiputtaudut syväkyykkyyn. Niin sillonkaan en usko että se nousis, koska se on aikahankala josset ole aikaisemmin tehnyt. Ettei nostot kaadu eteen tai taakse ja saat pidettyä ittes pystyssä jne. Ja sitten riittääkö potku etukyykätä ihan pohjasta ne rive romut, ja rinnallevedon etukyykky vaihe on paljon raskaampi kun normaalin etukyykyn, eli et varmasti ota riveä samaa kuin etukyykkyä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tähän väliin on pakko ihmetellä, että miten h*lvetissä 15v jampat vetää muka +90kg rinnalle? En sano et mahdotonta, mut ihmettelen suuresti, koska oon nähny paljon paljon vanhempia ja isompia miehiä vetävän tuskas jollain paljon pienemmällä sarjaa. (mm. paikallisen pesis-joukkueen körmyt tekee ihan hies 60kg)

No, jos ette kuseta ni iso :hyvä: teille vaan

Tähän väliin on pakko ihmetellä, että miten h*lvetissä 15v jampat vetää muka +90kg rinnalle? En sano et mahdotonta, mut ihmettelen suuresti, koska oon nähny paljon paljon vanhempia ja isompia miehiä vetävän tuskas jollain paljon pienemmällä sarjaa. (mm. paikallisen pesis-joukkueen körmyt tekee ihan hies 60kg)

No, jos ette kuseta ni iso :hyvä: teille vaan
Ei noi ikävä kyllä kuseta.Ottopotto ja Thompzon on vaa jotai alienei:D
Ps:ootko Thömpzöni päässy jo penkkaa 135,ku vipit meni umpee ni en oo päässy treenipäivyrist kattoo

Laitan tähän raw tavotteita mitä pitäs 2,5kk aikana saavuttaa ennen FPO sm kisoja.

Penkki pitäis nyt helmikuun alussa napsasta 140kg, vois nousta jo nyt mutta pitäpä sitä turhaan itteensä rikkomaan ennen aikasesti;) Mavea jos sais 5x195kg tai jopa 5x200kg, nyt uskoisin että 2x200kg tulisi mavessa jo hyvänä päivänä. Kun 5x180kg nostin nyt huonompana päivänä. Kyykystä 200kg+ rawina pohjista.

15 v täytin kans just ja käyny n. 5 kk puntilla. painoa 70 kg ja pituutta kertyny 185 cm.

Vähän tuloksia

penkki : 76 kg
mave : 100 kg
leukoja : 30 kpl
prässi : 80 kg

Mittani ovat 188cm / n. 75kg, salilla olen käynyt säännöllisesti 4 krt viikossa vähän reilu 2 kuukautta.

Penkki: +70 kg :jahas:

Muita maksimeita en ole viitsinyt kokeilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom