Kaikki 15v vastatkaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Päivitystä.
penkki 130
sotilaspenkki 122,5
maastaveto 220

Varusteena ainoastaan vyö.

Jätkä ottaa mua kokoaja kiinni! :D Eiku tahti kiihtyy. Kilpa kumpi saa eka 140kg raw penan?

Mites muuten Kyykky ja etukyykky kulkee?
Päivitän omia tuloksia kun otan ensi viikolla kovan kyykyn ja huomenna kovan maven.

Jätkä ottaa mua kokoaja kiinni! :D Eiku tahti kiihtyy. Kilpa kumpi saa eka 140kg raw penan?

Mites muuten Kyykky ja etukyykky kulkee?

No sinä saat, siitä eijjoo epäilystäkään.

En oo pahemmin kyykkäilyä harrastanut viime aikoina, 160 on enkka pohjista. Tähän on kuitenkin tulossa parannusta lähiaikoina. Toivottavasti.:)

Itse keskityn nyt joulukuuhun asti paitapenkkiin kun on Nuo fpo joulupenkkarit tavoite on 180-200kg nostaa siellä, jotenka rupeen raakana taas ottaa vasta 15pv joulukuuta. Jotenka sanottasiinko tammikuun lopulla 140kg tulee ! ;). S0n lupaus :D.

Mitat on 181/75 ja penkistä en oo max. vedelly ... se menee aika lailla 70-75 kohille... kyykyssäkää ei oo maksimeja tullu kokeiltua, treenissä viimeksi tein 3 x 8 x 70kg elikkä ensi kertaan 5kg lisää siihen... mavea en oo tehny, :jahas: pitää ruveta tekemään :david:

Voi prkl vie :D Enhän tässä omia tuloksiani kehtaa ees kertoa, ku täällä on tollasia hirviöitä :O

pp:90kg
MaVe:100kg (just alottanu tekemisen.. Helkkari ku ei pysy otteessa :D)
Kyykky:120kg

Penkki: 80 kg
Kyykky: 140 kg
Mave: 140 kg

Tosin kyykkyä ja mavea olen tosissaan treenannut vasta muutaman viikon ja nuo kaikki tosiaan ilman mitään vöitä, paitoja, pehmusteita tai mitään muita varusteita.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
penkki: 30 kg :itku:

Muuta en oo kokeillu, viikko sitten olin ekaa kertaa punttisalilla ja kyllä olen 15 vuotias.
Pitäisi alottaa nyt kunnolla salitreeni nii ei ois aina heikoin kaikessa varsinkin tappeluissa :rolleyes:
Ja rantakuntoon pitäisi päästä tänä vuonna. Tiedä onnistuuko sekään... :itku:

Itellä ei tule ku 110kg RAW penkistä.olen 15v 170/75kg

Millaisia on teillä nuo paidat kun kuulutte paljonkin niistä irti saavan?

Itse en ole paitaa kokeillut mutta tarkotuksena olisin tämän vuoden aikan sellainen hommata.

Pitäisi alottaa nyt kunnolla salitreeni nii ei ois aina heikoin kaikessa varsinkin tappeluissa :rolleyes:
En tiedä onko vika minussa, mutta alkaa itselläni kiehumaan tuollaiset asenteet. Jos haluat opetella tappelemaan niin sali on väärä paikka, mene nyrkkeilemään. Taas kohta bodarit hyvässä valossa kun kaikki tappelemassa. Sori off topic.

Jatkakaa...

E: Ylireagoin, tiedän.

Tälläsen topiki löysin ja aattelin ny vastata kun itte kanssa täytin 15v juuri hiljattain..
Penkki: 85kg
Mave: Maksimeita en ole kokeillut,mutta 3x5 sarja 110kg on mennyt melko kevyesti
Kyykky: Maksimeita en ole kokeillut,mutta 70kg olen tehnyt sarjaa,en muista kuinka paljon oli toistoja,ei kauheasti mutta jonkun verran..

Painoa 76kg ja kokemusta n.2kk salilta

päivitellään nyt vähäsen.

penkki: 10x100, 3x120.

maastaveto:8x170

kyykky:6x160

171.5cM/-+110kg

mitä HELVETTIÄ :wtf: Jos en väärin muista niin jonknu aikaa sitten vedit vielä maasta 160kg ja penkistä 1x 120kg? Onnea VITUSTI kehityksestä :hyvä:

kauas oot ottopotto harrastanu voimanostoa,vai miksikä sitä nyt sanotaankaan :) Meinaan melkosen huimia lukuja 15-vuotiaalle muuten :D

Ei ollenkaan huono ikä. Alotin ite 13-vuotiaana. Sillon sitä turpos ku pullataikina...

No nii ja pannaanpas nyt tuloksia:

Kyykky: 150kg
Penkki: 90kg
Maastaveto: 165kg

5.5.2007 näytti tolta.. Nyt viedään viimeistä päivää 15 vuotiaana niin laitetaanpas päivitystä tänne. ;)

Kyykky: 180kg
Penkki: 115kg
Maastaveto: 190kg ei tullut vedettyä 200 15 vuotiaana.. Polviin asti sain sen hinattua siihen tyssäs.

Kaikki nuo tulokset tehty kesken pk kautta.

180cm/80kg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom