Kaikki 15v vastatkaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Se on kyllä totta. Takaolkapäät kiinni penkissä ja jaloilla puntataan munat kattoon, tangon laskiessa vähä lyödään mahalla vauhtia.

Bodaaja, lopeta noi paskat läpät. Turhaan yrität provota apina.

???:confused:???

Mitä tekemistä salipenkillä on kisapenkin kanssa?

Kyllä mun mielestä jollain superpenkkipaidoilla penkkailu on naurettavampaa kuin joku perseen nousu, vaikka on kuinka liitot ja säännöt jne. Enemmä ne paidat auttaa kuin pomppu tai hanurinnosto ;) Imo, 200 kilon runkkupena on kovempi suoritus, kuin vastaava tunkkinosto.

:provo:

???:confused:???

Mitä tekemistä salipenkillä on kisapenkin kanssa?

Kyllä mun mielestä jollain superpenkkipaidoilla penkkailu on naurettavampaa kuin joku perseen nousu, vaikka on kuinka liitot ja säännöt jne. Enemmä ne paidat auttaa kuin pomppu tai hanurinnosto ;) Imo, 200 kilon runkkupena on kovempi suoritus, kuin vastaava tunkkinosto.

:provo:

Melkein meinaan jo provosoitua.. Ei se kylä näin ole kuten sinä sanot. Säännöt on säännöt. Ne on sovittu tähän lajiin ja ne on mitä on. Säännöisä kielletään perseen nousu ja pomput. Penkkipaidatkin taas on hyväksytty mukaan niin mitä sitten? Osta nyt ihmeessä itelleski paita ettei tarvii vinkua paidoista tai muusta koko ajan.

Melkein meinaan jo provosoitua.. Ei se kylä näin ole kuten sinä sanot. Säännöt on säännöt. Ne on sovittu tähän lajiin ja ne on mitä on. Säännöisä kielletään perseen nousu ja pomput. Penkkipaidatkin taas on hyväksytty mukaan niin mitä sitten? Osta nyt ihmeessä itelleski paita ettei tarvii vinkua paidoista tai muusta koko ajan.

En harrasta voimanostoa:)

Mutta turha känätä enempää tästä RAW VS. Paita hommasta.

Fysiologisesti on voima sitä, mitä ihminen itse pystyy tuottamaan. Mun on hyvin vaikea mieltää tyyliin 400 kilon penkkejä "penkkipunnerruksiksi" Kun paita on pois niin oikea voima on sen 270-300kg raw, yleensä noilla huippunostajilla :)

:offtopic:

Justhan sää sen teit aiemmin omassa postissas ku väitit että runkkupena on kovempi ku paita pena.

Noissä säännöissä on vielä se ongelma, että miten pitkälle niitä voidaan viedä:) Olisiko enää perusteltua sopia sääntöjä ja liittoja, jotka sallii vaikka 3+ paidan käytön ja 10 sentin nostomatkan? Tuossa ei ole kysee enää penkistä, vaan jostain varustepunnerruksesta tms. joilla ei ole mitään tekemistä keskenään.

Lopetan :offtopic: in

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Yhdyn antibodariin siinä, että musta on aika harmillista et pitää noilla paidoilla nostaa, koska se ei oikeestikkaan MINUN mielestäni kerro niin hyvin sitä oikeaa voimaa. Kun sitten semmonen kaveri nostaa ilman paitaa paljon paljon vähemmän. Mutta jokaisellahan saa olla oma mielipide. :rolleyes:

+1

ikää on 16, pituus 180cm, paino 85kg tulokset: pena 90 , kyykkyjä teen 80-90 kilolla sarjaa, en oo maximimeita kokeillu kyykyis mut ei oo paljoo mitn,mavessa 110-115kg.

Ikää 15v8kk Nyk. 180/68 ja kun alotin 180/60,5. 5,5kk treeniä takana:

Penkki 55kg -> 75
Kyykyssä noin kympin sarjoja 45kg -> 67,5
Mavea suunnittelin alkaa tekemään noin puolen vuoden päästä jos selkä kestää. vaihdan sillon
treeniohjelmaa.

Ja toi ~8 kiloo, mitä on tullu lisää, on lähes kokonaan lihasta

Viimeksi muokattu:
Ikä: 16
Pituus: 184cm
Paino: 80kg
Treenaus: Aktiivisesti pari kuukautta keväällä, kesän tauko, alotin taas kun lukio alkoi.

Tuloksia:
Penkki keväällä: 102.5kg
Penkki nyt: 92.5kg
MaVe nyt: 140kg
Kyykky, ei oo kokeillu maksimia... sarjaa jollain 80-90kg 4-6 toistoa.
Muut noista on noita maksimeita, kesä oli taukoa sen takia koska olin kolarissa moottoripyörällä ja ranne murtui.. reeni alkanut taas, ranne vaan hidastaa vieläkin..:rock:

Ikä: 15
Pituus: 180
Paino: 88 (ei paljon turhaa)
Laji: Yleisurheilu

rinnalleveto: ~105kg
kyykky: 10x110 reisi vaakatasoon ohjatulla tangolla (ykköstä en oo kokeillu)

Viimeksi muokattu:
täytän parin viikon päästä 16 eli vielä ehtii tänne kirjottaa:
itse aloitin salin vasta kuukausi sitten, mutta penkistä en ole vielä nostanut muuta kuin tankoa -> tarkoitus on pian aloittaa kunnolla.
jalkaprässissä menee 50kg x20x3
pituus 170-175
paino 69-70

minkälaisia tuloksia pitäs suunnilleen pystyä vetäsemään? :D

Ikä: 16
Pituus: +180cm
Paino: 84kg

Mave: 6x110kg
Kyykky: 6x70kg
Jalkaprässi: 6x125kg
Penkki: 6x50kg
Ylätalja taakse:10x50kg
Ykkösiä en oo missään testannu.

Joskus 6kk kohdalla tuntui, ettei missään kehity yhtään, mutta nyt on alkanu huomaamaan edes jotain kehitystä, kun vertaa alkupään tuloksiin (mavessa, kyykyssä ja jalkaprässissä). Treeniä takana noin 10kk melko huonolla ravinnolla. Heraa pitäis ainakin ostaa.. Vielä ku sais penkin kulkemaan ja ruokailut kuntoon, niin ois hyvä. Tsemppiä kaikille! :P

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom