Kaikki 15v vastatkaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Penkki: 70kg tällä hetkellä ensiviikolla kokeilen 80
Kyykky: maksimia en ole kokeillut mutta arvelen että noin 90kg
prässi: (sama) jotain 300-325 luokkaa
mavessa: 70-80 kait
pohje seisten: 120
haukka tangolla: 32
t-kulmis:85 kait
pystysoutu:60

tuossa nuo jotka tuli nyt tässä äkkiseltään mieleen.

Mun mielestä toi pysty suotu o kyl aika kova verrattuna muihin..

Hyvin puhuttu pussiin. Vedät penkkiä 85kg:llä ja maveen ei saa enempää kuin 70kg.

Johtuskohan siitä, että tein tuon penkki maximin koululla:D

EDIT: Jos vielä pitää tarkentaa, nii en käy salilla, vaan kotona on tankoon mahtuvia levyjä 70kg:n eestä. Koululla on pieni sali, jossa penkki ja siihen varmaan 140kg:n edestä painoja.

Sillon 3vuotta sitten ku olin 15vuotias muistan jotain kesätreeneissä vedettyjä painoja:
tais mitat olla 160/55

pena 50kg*1
kyykky vajaa sata kiloa oiskohan 95kg*1 (oli puhdas, valmentaja tarkisti)
pystysoutua 20-25kilolla
hauista 20kilon tangolla*10
oisiko 8leukaa sillo mennyt iha normaalilla otteella.

Mavea ei saanu tehä kuulemma rikko vain selän :D

Penkkimaksimi ~76kg, 65kg nousee 2-4 kertaa.
Maastavedon maksimia en ole koittanut, mutta sarjaa teen pyramidin päässä 80kgx3.
Kyykkyjä en tee, mutta prässissä pyramidin kakkoset on ollu 240kg.

mun mielest tolla prässillä ei oo paskaakaa välii... kyykky sen olla pitää!:rock:
itellä kyykky 110 kg:david:

mun mielest tolla prässillä ei oo paskaakaa välii... kyykky sen olla pitää!:rock:
itellä kyykky 110 kg:david:

:D Päätit sitten tulla 3 ½ vuoden päästä valistamaan Ciionia :D

Mää en tajua mistä näitä jannuja sikiää, jotka on jotai 14 ja kiskoo iha tajuttomia määriä penkistä. Sillonku ite olin 14v ni jo 70kg oli todella kova suoritus.

Ja näillä jotka repii lähemmäs 100kg penkistä ni löytyykö teiltä paljo sitä läskiä?

Ihmetyttää vaan sen takia, et omalla salilla ei kukaan ton ikänen nosta edes yli 60kg. Ja muutenkaa tuntuu et ei näitä jannuja pahemmin livenä nää nostelemassa noita painoja. Mut kovia tuloksia on, jos jokainen totta tänne kirjottaa...

Tuloksia alkukeväältä:

Kyykky kisakamoilla: 200kg. Suhteellisen helppo
MaVe vyöllä: 160kg
Penkki salilla: 100kg. "Kisanosto"
Penkki kisoissa: 90kg. Tosi helppo

Salipenkissä oli päällä inzerin f6, joka on niin LÖYSÄ että saan sen puettua yksin päälle :hyper: , kisapenkissä joku varmaan 5 vuotta vanha inzer.

Kaikki tulokset tehty n. 82kg painosena. Treeniä takana about 1.6v, marraskuussa tulee 2v täyteen. :)

Videoita nostoista on vip-puolella kuvat osiolla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mää en tajua mistä näitä jannuja sikiää, jotka on jotai 14 ja kiskoo iha tajuttomia määriä penkistä. Sillonku ite olin 14v ni jo 70kg oli todella kova suoritus.

Ja näillä jotka repii lähemmäs 100kg penkistä ni löytyykö teiltä paljo sitä läskiä?

Ihmetyttää vaan sen takia, et omalla salilla ei kukaan ton ikänen nosta edes yli 60kg. Ja muutenkaa tuntuu et ei näitä jannuja pahemmin livenä nää nostelemassa noita painoja. Mut kovia tuloksia on, jos jokainen totta tänne kirjottaa...

Eipä sitä läskiä ihan hirveästi itellä oo. Se voi johtua siitä ettet nää niitä kun paikkakunnilla on useita saleja, osa yksityissalejakin ja kun ne on auki sen 12h päivässä ja yleensä ite käy sen 1h reenamassa nii on hyvinkin mahdollista että kaikkea ei ehdi nähdä. :D

Mää en tajua mistä näitä jannuja sikiää, jotka on jotai 14 ja kiskoo iha tajuttomia määriä penkistä.

14v, 177cm 80kg ja penkistä 90*9, 105*3 ja maksimi lienee hyvänä päivänä 115.
Eli joo, läskiä löytyy jonkin verran muttei liikaa.:)

joo oot samana vuonna syntynyt kuin minä, mulla on tavoitteena ottaa marraskuun lopulla 130kg Raakana, hyvänä päivänä mulla pitäis mennä se 125kg, tänään Oli tosi huono päivä. Ekaks unohan vaihto vaatteet kotii, siitä alkaaa ärsytys joka pilaa koko aamutreenit.... 110kg otin pari toistoo :E. 120kg otin tossa kesän alussa. Parhaana päivänä pitäis tosiaan mennä se 125kg.

syksyllä on voimanoston fpo sm kisat tampereella, tavottelen penkkin mm- joka irtoo 140kg penkillä.

Vähäsen näytti kyllä siltä että 125 jää tosta 110 nostosta aika kauas.. Ja aika vähä tavotetta jos 125 nousee nyt ni 4kk /5kg.. Vai oliko ottopoton 170 kyykky semmonen 140 ja 125 penkki se 110?

:curs: !!!! En Ookkaa nostanut sitä 125kg, 120kg olen nostanut. Mutta kuka voi oikeasti väittää etteikö se vaikuta mitään jos on fiilikset ihan päin mäntyä.

14v treenasin vielä penkkiä ja maksimi jäi siihen 75 kiloon. Onneks tulin järkiin ja lopetin sen armottoman penkkitreenin... Penkin kanssa ei kannata mitään kiirettä pitää, sitä ehtii myöhemminki.

14v treenasin vielä penkkiä ja maksimi jäi siihen 75 kiloon. Onneks tulin järkiin ja lopetin sen armottoman penkkitreenin... Penkin kanssa ei kannata mitään kiirettä pitää, sitä ehtii myöhemminki.

öö.. Mitenköhän niin ei kannata pitää kiirettä? Kyllähän sen ehtii myöhempäänkin, mutta miksi jättää myöhempään esim. satasen maaginen raja kun se voisi olla jo nyt?

öö.. Mitenköhän niin ei kannata pitää kiirettä? Kyllähän sen ehtii myöhempäänkin, mutta miksi jättää myöhempään esim. satasen maaginen raja kun se voisi olla jo nyt?

Jep jj on oikeessa, kun nyt saa sen 100+ penkiltä niin aikuis iäsä voi sitten vedellä vähän kovemmilla romuilla!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom