Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Penkki: 70kg tällä hetkellä ensiviikolla kokeilen 80
Kyykky: maksimia en ole kokeillut mutta arvelen että noin 90kg
prässi: (sama) jotain 300-325 luokkaa
mavessa: 70-80 kait
pohje seisten: 120
haukka tangolla: 32
t-kulmis:85 kait
pystysoutu:60
tuossa nuo jotka tuli nyt tässä äkkiseltään mieleen.
Hyvin puhuttu pussiin. Vedät penkkiä 85kg:llä ja maveen ei saa enempää kuin 70kg.
Mun mielestä toi pysty suotu o kyl aika kova verrattuna muihin..
Penkkimaksimi ~76kg, 65kg nousee 2-4 kertaa.
Maastavedon maksimia en ole koittanut, mutta sarjaa teen pyramidin päässä 80kgx3.
Kyykkyjä en tee, mutta prässissä pyramidin kakkoset on ollu 240kg.
mun mielest tolla prässillä ei oo paskaakaa välii... kyykky sen olla pitää!
itellä kyykky 110 kg
Mää en tajua mistä näitä jannuja sikiää, jotka on jotai 14 ja kiskoo iha tajuttomia määriä penkistä. Sillonku ite olin 14v ni jo 70kg oli todella kova suoritus.
Ja näillä jotka repii lähemmäs 100kg penkistä ni löytyykö teiltä paljo sitä läskiä?
Ihmetyttää vaan sen takia, et omalla salilla ei kukaan ton ikänen nosta edes yli 60kg. Ja muutenkaa tuntuu et ei näitä jannuja pahemmin livenä nää nostelemassa noita painoja. Mut kovia tuloksia on, jos jokainen totta tänne kirjottaa...
Mää en tajua mistä näitä jannuja sikiää, jotka on jotai 14 ja kiskoo iha tajuttomia määriä penkistä.
Ja näillä jotka repii lähemmäs 100kg penkistä ni löytyykö teiltä paljo sitä läskiä?
Pikku Ronnie ootko 92 vai 93 syntynyt? siis täytätkö tänä vuonna vielä 15v?
14v treenasin vielä penkkiä ja maksimi jäi siihen 75 kiloon. Onneks tulin järkiin ja lopetin sen armottoman penkkitreenin... Penkin kanssa ei kannata mitään kiirettä pitää, sitä ehtii myöhemminki.
öö.. Mitenköhän niin ei kannata pitää kiirettä? Kyllähän sen ehtii myöhempäänkin, mutta miksi jättää myöhempään esim. satasen maaginen raja kun se voisi olla jo nyt?