Kaikki 15v vastatkaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aikoinaan 15-vuotiaana ku oli "aktiivista" harjotusta takana hieman niin penkki oli ~90kg paikkeilla, mavesta ollukkaa sit mitää tietoo, kyykkyä joskus tuli kokeiltua vääntää 60-80kg, sitte meniki polvet :F Ja koko homma jäi pimentoon vuodeksi pariksi. Mutta nyt ollaan taas päästy hyvin vauhtiin.

14v jannut repii semmosia tuloksia johon ite en päässyt lähellekkään 15v:nä!! Sillon oli just joku 75kg penkistä niin herran jestas sitä oltiin polleaa poikaa mut mitä se joku sano saavansa 115kg penkistä niin huhhuh en tiiä mitä oon jättänyt välistä kun en vieläkään pääse noihin lukemiin :D

14v jannut repii semmosia tuloksia johon ite en päässyt lähellekkään 15v:nä!! Sillon oli just joku 75kg penkistä niin herran jestas sitä oltiin polleaa poikaa mut mitä se joku sano saavansa 115kg penkistä niin huhhuh en tiiä mitä oon jättänyt välistä kun en vieläkään pääse noihin lukemiin :D

Oisko jääny syöminen väliin? Ja osittain kova treeni (en kyllä tiiä miten oot treenannu) Ja jos puntit on tärkeys sijalla 10 nii siinä on ollu 9 tärkeämpää asiaa aina ennen rautoja. :)

Mää en tajua mistä näitä jannuja sikiää, jotka on jotai 14 ja kiskoo iha tajuttomia määriä penkistä. Sillonku ite olin 14v ni jo 70kg oli todella kova suoritus.

Ja näillä jotka repii lähemmäs 100kg penkistä ni löytyykö teiltä paljo sitä läskiä?

Ihmetyttää vaan sen takia, et omalla salilla ei kukaan ton ikänen nosta edes yli 60kg. Ja muutenkaa tuntuu et ei näitä jannuja pahemmin livenä nää nostelemassa noita painoja. Mut kovia tuloksia on, jos jokainen totta tänne kirjottaa...

Itse myös joskus ajattelee, että mitä nää jannut oikein vetää siä aamupuuron joukossa...Muistan eräätkin kuntotestit ylä-asteella olisko ollut kasi luokalla; paras ja luokan isoin jannu nosti 55kg, muut jäi reippaasti alle 50kg:n. Itse olin melkolailla keskiverto suorittaja omalla 35kg pukkasullani :rolleyes:

Niin ja ei ollut muuten vielä lukiossakaan paljon kovempi taso, ei tainnut kovin moni 50kg nostaa...

:D taidat tarkottaa mua vai? Ei kaikki pääse samoihin lukemiin ees vaikka treenai saman verran, itsellä tuo rauta vaan on tosi tärkee juttu ja saatan jättä muita menoja menemättä jos on treenit merkattu sille päivälle.

:D taidat tarkottaa mua vai? Ei kaikki pääse samoihin lukemiin ees vaikka treenai saman verran, itsellä tuo rauta vaan on tosi tärkee juttu ja saatan jättä muita menoja menemättä jos on treenit merkattu sille päivälle.

Mua tais noitten tietojen perusteella tarkoittaa, sähän oot vanhempi ja penkkaatkin enemmän.:D Kuinka sujuu maastaveto nykyään?

Mua tais noitten tietojen perusteella tarkoittaa, sähän oot vanhempi ja penkkaatkin enemmän.:D Kuinka sujuu maastaveto nykyään?

Sua se joo varmaa tarkottitikin, en oo sua ku muutama kuukaus vanhempi :).
Mave :rock: menee hyvin nykyään raakana oon ottanut 180kg. oppinut tekniikkaa vähän paremmin. ottanut 5*150kg

Penkistä saan punnerrettua 90kg, maastavedon maksimia en ole kokeillut mutta viimeisen sarjan teen 8x85kg ja prässinkään maksimeita en ole sen kummemmin testaillut mutta viimeisen sarjan teen 8x240kg.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eilen tuli penkattua 110 ja muutama päivä sitten mavettua 155. :D
Jonku 4 kertaa ny tehny tuota mavee. Huomenna taidan koittaa kyykkymaksimit.:david:

15 olen ja penkistä 95kg, mavessa 3 kertaa 140kg ja kyykkyy en oo vetäny, mut prässissä kevyesti menee 3* 8*130kg.. liikkeet puhtaina ja maksimaalisilla liikeradoilla.

:offtopic:
Pusketteko muuten munat katos, perse ilmassa ja komeella pompulla nää suoritukset? Jotkut mahdollisesti jalat penkillä?
Ajattelin vaan että onkohan jokasella tekniikka kondiksessa :D

:offtopic:
Pusketteko muuten munat katos, perse ilmassa ja komeella pompulla nää suoritukset? Jotkut mahdollisesti jalat penkillä?
Ajattelin vaan että onkohan jokasella tekniikka kondiksessa :D

Ei kyllä meikäläinen ainakin ihan perse tiukasti penkissä kinni, ilman pomppuja pienellä pysäytyksellä ja jalat ihan vaan siellä lattialla.

Jalat penkillähän se on vaikeampaa ku lattialla.

Oisko jääny syöminen väliin? Ja osittain kova treeni (en kyllä tiiä miten oot treenannu) Ja jos puntit on tärkeys sijalla 10 nii siinä on ollu 9 tärkeämpää asiaa aina ennen rautoja. :)

Tuskin jäi syöminen väliin kovin pahasti mut veikkaan et kamppailulajit vei vähän paukkuja kun oli treenit neljästi viikossa :rolleyes: nykyään ollaan 18v ja penkistä menee vain 105kg et perässä tullaan :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom