Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
14v jannut repii semmosia tuloksia johon ite en päässyt lähellekkään 15v:nä!! Sillon oli just joku 75kg penkistä niin herran jestas sitä oltiin polleaa poikaa mut mitä se joku sano saavansa 115kg penkistä niin huhhuh en tiiä mitä oon jättänyt välistä kun en vieläkään pääse noihin lukemiin :D
Mää en tajua mistä näitä jannuja sikiää, jotka on jotai 14 ja kiskoo iha tajuttomia määriä penkistä. Sillonku ite olin 14v ni jo 70kg oli todella kova suoritus.
Ja näillä jotka repii lähemmäs 100kg penkistä ni löytyykö teiltä paljo sitä läskiä?
Ihmetyttää vaan sen takia, et omalla salilla ei kukaan ton ikänen nosta edes yli 60kg. Ja muutenkaa tuntuu et ei näitä jannuja pahemmin livenä nää nostelemassa noita painoja. Mut kovia tuloksia on, jos jokainen totta tänne kirjottaa...
14v jannut repii semmosia tuloksia johon ite en päässyt lähellekkään 15v:nä!! Sillon oli just joku 75kg penkistä niin herran jestas sitä oltiin polleaa poikaa mut mitä se joku sano saavansa 115kg penkistä niin huhhuh en tiiä mitä oon jättänyt välistä kun en vieläkään pääse noihin lukemiin :D
:D taidat tarkottaa mua vai? Ei kaikki pääse samoihin lukemiin ees vaikka treenai saman verran, itsellä tuo rauta vaan on tosi tärkee juttu ja saatan jättä muita menoja menemättä jos on treenit merkattu sille päivälle.
Mua tais noitten tietojen perusteella tarkoittaa, sähän oot vanhempi ja penkkaatkin enemmän.:D Kuinka sujuu maastaveto nykyään?
Sumatra sanoi:14v jannut repii semmosia tuloksia johon ite en päässyt lähellekkään 15v:nä!!
:D taidat tarkottaa mua vai?
Oon kohta 15, alottanu just punttaamise... tulokset suoraansanottuna huonoja.
Miks mua hauskuttaa.
Pusketteko muuten munat katos, perse ilmassa ja komeella pompulla nää suoritukset? Jotkut mahdollisesti jalat penkillä?
Ajattelin vaan että onkohan jokasella tekniikka kondiksessa :D
Oisko jääny syöminen väliin? Ja osittain kova treeni (en kyllä tiiä miten oot treenannu) Ja jos puntit on tärkeys sijalla 10 nii siinä on ollu 9 tärkeämpää asiaa aina ennen rautoja.
Ei kyllä meikäläinen ainakin ihan perse tiukasti penkissä kinni, ilman pomppuja pienellä pysäytyksellä ja jalat ihan vaan siellä lattialla.
Jalat penkillähän se on vaikeampaa ku lattialla.
Jalat penkillä saa isomman kaaren.