Kaikki 15v vastatkaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Laitetaan herroille vähän kysymystäkin, että kuinkahan monta kertaa salilla käyntiä harrastatte viikossa? Onko meidän ikäisille "loukkaantumisia" käynyt?
Käyn 4-5 kertaa viikossa ja on ollut vammoja tosin pieniä. Selkä on mennyt mavessa kun vedin aina samalla otteella eli ristiotteella. Toinen puoli selästä meni kokonaan jumiin ja sinne tuli pieni venähdys tai jonkun tuon tyyppinen. Ja uskon, että tän ikäsillä tulee helposti loukaantumisia jos aletaan egoilemaan salilla ilman hyvää tekniikkaa.

Kyykyt ja prässit ei syviä vaan abaut 90 astetta.
Kun sanotaan about, nii sekään ei yleensä ole 90 astetta. Kandee kumminkin tehdä suhteelisen syviä niistä kyykyistä, tiedän se on pepusta ja ei pysty käyttää nii paljo rautaa, mutta se on parempi niin. Sama pätee kaikkeen, pitkällä liikeradalla eikä mitään Coleman liikeratoja missää prässissä.

Kun sanotaan about, nii sekään ei yleensä ole 90 astetta. Kandee kumminkin tehdä suhteelisen syviä niistä kyykyistä, tiedän se on pepusta ja ei pysty käyttää nii paljo rautaa, mutta se on parempi niin. Sama pätee kaikkeen, pitkällä liikeradalla eikä mitään Coleman liikeratoja missää prässissä.

Polvet ei vaan yksinkertasesti KESTÄ viedä pohjiin asti, pari kertaa koittanu ja aina seuraavana päivänä ollu tehny kipeetä ees kävellä :jahas: Ja kyykyn tarkastanu muuan Jerry Ossi ja sanoin just että nakertaa ku ei voi viiä alemmaks ja tähä herra tokas että iha tarpeeks syvälle viet että ei se sen paremmi oikeestaa ota syvemmältä.

ite oon vasta 14 (lokakuus 15) mutta vastaillaan silti

penkki 1x 85kg
mave 4x 100kg / menis varmaa 105 tai 110kg ykkösenä
kyykkyä en oo tehny kun sarjaa smithis, kun en oo uskaltanu ilmankaa tehdä, siellä jotai helppoja kymppejä 60kg:lla.(varon polvia kun ei oo oikee parhaat polvet)

edit: ja laitetaan nyt vielä kulmasoutu tangolla: 5x 75kg(tästä kyl vähä aikaa kun kokeellu viimeks)

Treenii takana n.9kk, josta säännöllistä viimeset 3kk (uusvuos...:D)

Tänään kokeiltu:
Kulmasoutu levyt. 100kg 1x1, 90kg 1x5
MAVE 120kg 1x1, en uskaltanu enempää laittaa ku tuntu et pää räjähtää :evil:.

Sekalaisesti tehty,treenivihkosta kerätty:
Penkki levyt. 72,5kg 1x1, 62,5kg 5x5
Pystypunnerrus levyt. 40kg 2x6
Ranskalainen punnerrus levyt. 37,5kg 2x6, en muista millon tein mut on ainaki 9kk sitten (ei oo noussu,päinvastoin).
Hauiskääntö levyt. 35kg 3x6, heijaten hieman vajaalla liikeradalla.
Leukoja menee puhtaasti (kisatyyli) 3,helposti.

Pystypunnerrukseen ja jalkakyykkyyn (80kg 5x5) olis tarkoitus panostaa, mut etukyykkyy oon tehny 50kg 3x10 (ei lähelläkään max.). :whip:

Pituus n.167cm ja paino n.90kg.

Oon 15,97 vuotias joten voin vastata viellä :) Painoa 83-84kg ja pituutta 185cm.

Mavea koittanut pari kertaa, varmaan saanut rinnallevedosta vähän pohjaa kun ekalla kerralla meni jo 120kg kymppejä. Nykyisestä maksimista ei ole tietoa, voisi vaikka koittaa joku päivä.

Etukyykky 3x 120kg, etureidet vaakatasoon oli syvyys ja viimene tuli kyllä niin vaivalla että huhhuh. Paineita oli kun koko joukkue ja valmentaja kattomassa.

Penkki 95kg

Rinnalleveto 3x 85kg Aika riuhtomista, eli ei täysin tyylipuhtaita.

Hauista mutkatangolla teen 40kg 3x 12 :rolleyes:

3 Viikkoo vielä 15 että voin viä pistää :D
pituus: 174
paino: 76

penkki 110 kg
kyykky 125 kg
Hauis 60 kg "tietysti 2 kädellä" :)

Tuntuu aika monella olevan kivasti tuota "nettilisää" noissa tuloksissa tai sitten kaikki on vaan treenannu 2-3v... Tai sitten on vaan hyvät geenit :P

Tuntuu aika monella olevan kivasti tuota "nettilisää" noissa tuloksissa tai sitten kaikki on vaan treenannu 2-3v... Tai sitten on vaan hyvät geenit :P

Niinpä. Näiden tasoisia tuloksia ei sitten todellisuudessa näekkään siellä salilla tämän ikäisillä. Mutta tämähän on Pakkis.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oon 15,97 vuotias joten voin vastata viellä :) Painoa 83-84kg ja pituutta 185cm.

Mavea koittanut pari kertaa, varmaan saanut rinnallevedosta vähän pohjaa kun ekalla kerralla meni jo 120kg kymppejä. Nykyisestä maksimista ei ole tietoa, voisi vaikka koittaa joku päivä.

Etukyykky 3x 120kg, etureidet vaakatasoon oli syvyys ja viimene tuli kyllä niin vaivalla että huhhuh. Paineita oli kun koko joukkue ja valmentaja kattomassa.

Penkki 95kg

Rinnalleveto 3x 85kg Aika riuhtomista, eli ei täysin tyylipuhtaita.

Hauista mutkatangolla teen 40kg 3x 12 :rolleyes:

Korjataas toi hauis nyt että se on 30kg 3x 12, olin muutaman reenin ajan ajatuksissani merkannut tolleen tonne treenipäiväkirjaankin. Muut tulokset pitää kyllä aivan paikkansa, pitäisikö niistä jokaisen jotain videota tänne laittaa? Ja kyllä, jos joku viittaa noihin mun tuloksiini niin sanotaan vaikka että mulla on hyvät geenit.

Hyvät geenit täytyy sanoa jos nostit jo tuon verran noin nuorena ja ilman treeniä.

Olin muuten puolisen vuotta sitten todistamassa luokkatoverini 94kg penkkausta.
Kaveri ei ollut käynyt salilla oman ymmärtämäni mukaan koskaan. :5:
joo oon kyl kans treenanni himas jostain 5 luokasta asti käsipainoilla ja noita perusjuttuja mitä voi himas tehdä. mut kyl geenitkin on varmaa ihan hyvät ,faija ollu kans kova treenaaja.

nyt kokeilin uuestaan maximia...alotin käymään salilla tossa pari-4kk sitten ja penkki maximi oli 70-75 sillon ja nyt toissapäivänä 85mun mielestä itelleni ihan hyvä saavutus...en sit tiiä miten teillä noin keskimäärin nousee? siis kasvaa tulokset meinaan

nyt kokeilin uuestaan maximia...alotin käymään salilla tossa pari-4kk sitten ja penkki maximi oli 70-75 sillon ja nyt toissapäivänä 85mun mielestä itelleni ihan hyvä saavutus...en sit tiiä miten teillä noin keskimäärin nousee? siis kasvaa tulokset meinaan

Mulla on tullu penkki puolessa vuodessa 45--->90 kg.

Ite en oo viel 15, (pari kuukaut enää.) enkä ole koskaan vetänyt penkkiä..Mutta onko totta että on paras alkaa treenaamaan lihaksia teini-ikäisenä? Näin kaverini sanoi ja selitti jotakin hormoneista.

Ite en oo viel 15, (pari kuukaut enää.) enkä ole koskaan vetänyt penkkiä..Mutta onko totta että on paras alkaa treenaamaan lihaksia teini-ikäisenä? Näin kaverini sanoi ja selitti jotakin hormoneista.

en tiä onko se just paras ikä mut ei ainakaa huono eli alota vaa

Ei ollenkaan huono ikä. Alotin ite 13-vuotiaana. Sillon sitä turpos ku pullataikina...

No nii ja pannaanpas nyt tuloksia:

Kyykky: 150kg
Penkki: 90kg
Maastaveto: 165kg

Suositut

Back
Ylös Bottom