Kaikki 15v vastatkaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tässähän olisi näitä tuloksia.Treenannut olen noin 6kk,josta siis jälkoja treenannut kolme :D .
mitat ovat mulla 175/65 ja salilla käyn 2 kertaa per vko.

Penkki:45kg---->85kg
MaVe:105kg---->135kg
Kyykky:100kg---->130kg

Tulokset kovassa nousussa,eikä loppua näy:rock: ,ainakaan vielä...

Hyvin on kehittynyt ja hienoa että alusta lähtien voimanostoliikkeitä treenaat!

Penkistä nousee juuri ja juuri yhden kerran 55kg, mutta maastavedossa saan kuitenkin 110kg ylös. Mitäs lihaksia täs nyt pitäis oikein treenata et sais ton penkkituloksen nousemaan..? Ojentajlla saan 18kg painon väh. 5x. Eli penkkitulos on tällä hetkellä mun surkein tulos kyl...

penkkiä vaan 5*5 ohjelmalla ja kyllä lähtee

Nyt tuli ongelmia penkin kanssa.Eli joka kerralla,kun tanko osuu rintaan,tuntuu vihlovaa kipua toisen hartian etuosassa.Tämä ongelma tuli ilmi sen jälkeen,kun vaihdoin otetta leveämpään(tein ennen penaa todella kapealla otteella,taisi mennä isoin duuni ojentajille).Venyttelyt ei auta,joten lepo taitaa olla paras lääke :curs: .

Muttaah....voitteko kertoa minulle jotain korvaavia rintalihasliikkeitä käsipainoilla,mielellään selitysten kera,näes olen tietämätön näissä käsipaino liikkeissä.

Hei, en ole ihan vielä 15v täytän kesäkuun ensimmäinen.. olen käynyt 1,5v salilla ja tässä olis tuloksia, ja mitat on 172cm/90kg.

Penkkipunnerrus 95kg meni 2kk ja tota 100kg en oo koittanu mutta todennäköisesti menis.
Maastaveto 150kg raw.
jalkakyykky 150kg ja noita syväkyykkyjä en oo viel hirveenä vedelly.

Minkäslaisia sarjapainoja muut liikuttelee kyykyssä? Itellä semmosta 3x12x40-50kg.
tuohon vaikea vastata,koska riippuu niin syvyydestä,mutta ite otin smithissä 3x6 85 kilolla.Tosin en mitenkään mainittavan syvältä,mutta silleen että kyllä se ihan ok oli tuon syvyys.

Oon postannut tähä joskus ennenkin mutta laitampa ku on kehitystä tullu:rock: Penkki 90kg :sahaan tota iha hullusti 3 kertaa viikos. 5x5 aina rinta,olkapää ja selkätreenin yhteydessä.

Kyykky 30kg

Mave on jotain väliltä 100-130 en hirveesti viitti tehä ku en oikee osaa. 100 tulee nätisti mutta selkään rupee heti vihloo:hyper:

Ikää siis 15 pituutta 180 ja painoa suunnilleen 80Kg .Päälajina salibandy joten aeroobinen harjoittelu hidastaa kehitystä hieman:curs:

kuinkas tuo kyykky on noin huono?

e. ei se salibandy sitten vissiin ookkaan riittävä jalkatreeni..:D

kun tästä kyykystä nyt oli puhe, niin oma paras atg-kyykky sarja on 110*7, nopeasti lähtee nousuun nyt kun alotin kunnolla tekemään.:)

höh. Heitin ton vaan ku vituttaa ku oon laiminlyönyt venyttelyn täysin. Oon niin :david: jäykkä että pitää kyykätessä pitää jtn koroketta kantapäiden alla:curs: siks en oo kyykyst innostunu. Prässissä ennätys on jotai päälle 300 mut ei toi prässi hirveesti innosta, ni oon ruennu venyttelee ni koht alkaa panostus kyykkyyn. Kyllä voimast riittäs varmaa joku 100 ainaski nostaa tos kyykys:evil: mut :david: homma ku ei oikee pysty kyykkää. Huomen rinta ja hauis treeni, vois koittaa josko 92.5 tulis:rock:

Joo,ei oo pikku-ronnie mikään turha jätkä,hiton kovia tuloksia:rock: .

Kun tuosta kyykystä tuli puhetta,niin itse teen
-ATG:arvioisin 68kgx10
kyykky 90 asteen kulmaan:82kgx10(tosi helppoja)
askelkyykky:48kgx10(nuo menee myöskin vielä suht helposti)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jooh, ite oon 16 mut laittelempa tänne nyt.. Kaverin kaa käyny n. 3 kk salilla ja penkki on noussu 45-->65 , tosin nyt polvivamman takia kepeillä kävellyt yhen kuukauden ajan ja 60*5 nous ilman jalkojen apuja. Ehkäpä kesäkuussa kun jalat taas kunnossa menis se 75 rikki :) MaVe ja kyykkyy en oo kokeillu, pitääpä niitäki alkaa reenaa.

Nii ja mitat 168 cm/57,5 kg

Vastaan minäkin kun viellä noin kuukauden olen 15. Salia jääkiekon ohella miten on kerinnyt ja joskus joukkueenkin kanssa, 185cm ja 83kg.

Rinnalleveto 3x85kg
Etukyykky 3x120kg, etureisien taso alle polvien.
Penkki 90kg

Olen nyt 14. Salilla käynyt 1 ja ½ aktiivisesti, penkistä nostan 110kg ja kyykkään
160kg 2x3. Maastaveto on vielä aika paljon harjottelupuolella ja kunnon tekniikan hakemisessa...

Olen nyt 14. Salilla käynyt 1 ja ½ aktiivisesti, penkistä nostan 110kg ja kyykkään
160kg 2x3. Maastaveto on vielä aika paljon harjottelupuolella ja kunnon tekniikan hakemisessa...

:worship:

paljonko on omaa painoa? ja kyykyn syvyys?

siis olet käynyt 1,5v aktiivisesti, entäs kauanko ennen sitä?

omat enkat on kyykky pohjista 120*4, penkki 105 ja veto 170. saman ikäinen ja reeniä kans 1,5v.
toivon salaa että tuo on varttikyykky..:rolleyes:

:worship:

paljonko on omaa painoa? ja kyykyn syvyys?

siis olet käynyt 1,5v aktiivisesti, entäs kauanko ennen sitä?

omat enkat on kyykky pohjista 120*4, penkki 105 ja veto 170. saman ikäinen ja reeniä kans 1,5v.
toivon salaa että tuo on varttikyykky..:rolleyes:

99.2 on paino, tuota hyllyvää löytyy toki.. Se on suunnitelmissa kadottaa.
Ihan syväkyykyllä mennään, en oo muuta ikinä tehnykkään. Siis 1,5v salilla oon käynyt, en sen pidempään, ennen sitä harrastin jalkapalloa.

Hienot tulokset sulla!

Edit: Niin mitään lisäproteiineja jne. en käytä... Pitäisikö?

ei tartte, ittekkin otan kaiken proteiinin normaalista ruosta ja ainakin omasta mielestäni kehittynyt ihan hyvin.

minkalaiset oli tulokset kun aloitit?

meikäläisellä oli penkki 30, muita en muista.

ei tartte, ittekkin otan kaiken proteiinin normaalista ruosta ja ainakin omasta mielestäni kehittynyt ihan hyvin.

minkalaiset oli tulokset kun aloitit?

meikäläisellä oli penkki 30, muita en muista.

Tollasta 30-40kgllä tuskailuahan se oli ihan aluksi.. Kyykyssä muistan kui vitusti se tanko sattu aluksi siellä selässä ^^ sitten alko se oikee kolo löytymään niin tulokset tuli aika vauhilla ylös.

Tänään vihdoin sain rekisteröidyttyä foorumille ja pitemmän aikaa seuraillut keskustelua. Kyllä näyttää ikäiseni pojat olevan kovassa kunnossa, jatkakaa samaa rataa!

Vähän itsestäni, ehkäpä hiukan offtopickia, mutta kumminkin. Puolisen vuotta olen salilla käynyt isosiskoni poikaystävän valmennuksella. (opetellut asioita, tutustunut laitteisiin ja näin.) Pienikokoinen miehen alku olen, 170cm/56kg ja Huomisesta lähtien meinasin tuon harjoittelun tosissani aloittaa.

Laitetaan herroille vähän kysymystäkin, että kuinkahan monta kertaa salilla käyntiä harrastatte viikossa? Onko meidän ikäisille "loukkaantumisia" käynyt?

Laitetaas vähä uutta dataa nyt kun vielä reilut 5viikkoo 15v ollaan :) Reeniä joku 10kk takana ja omaa läskiä suunnillee 70kg. Kyykyt ja prässit ei syviä vaan abaut 90 astetta.

14.03.2007 mave sumo 10x50kg 10x80kg 5x110kg 4x130kg 2x140kg 10x110kg
30.03.2007 penkki smith 15x20kg 10x50kg 5x70kg 5x80kg 4x90kg 12x70kg
20.03.2007 kyykky 10x40kg 5x80kg 5x100kg 3x120kg 5x100kg
31.03.2007 prässi 15x40kg 10x80kg 10x130kg 8x260kg 2x6x290kg 30x180kg
01.04.2007 pystypunnerrus smith 20x20kg 10x40kg 10x60kg 6x70kg 6x80kg 12x60kg

Laitetaan herroille vähän kysymystäkin, että kuinkahan monta kertaa salilla käyntiä harrastatte viikossa? Onko meidän ikäisille "loukkaantumisia" käynyt?

4 kertaa viikossa. Mulla nyt on kaikki paikat iha paskana mutta niin ne on kyllä ollu jo enne punttejaki. Ei niitä pitäs tulla ku reenaa fiksusti ja maltilla lisäilee niitä painoja.

Suositut

Back
Ylös Bottom