Kaikki 15v vastatkaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen ns. RHP eli penkistä nousee tuo 65kg varmaan jonkun 10-15kertaa.. Sarjoja teen 5x5x80kg ja maksit liikkuu 95-100kg.. Just täytin 16.. Maastavedosta varmaan joku 140kg ja kyykystä ei tietoa.:arvi::david:

Noloa kaikki on kamalan vahvoja:nolo:. Mä en ole jätkä niin kuin aloitusviestissä toivotaan, mutta vastaan kuitenkin kun sattui tämä thread silmään kun otsikko oli kaikki 15-vuotiaat ja kuulun kyllä siihen kastiin.

Maksimeja en ole koskaan koittanut, enkä varmaan näin nuorema uskallakkaan, mutta semmonen 47kg penkistä nousee kymmenisen kertaa.

Noloa kaikki on kamalan vahvoja:nolo:. Mä en ole jätkä niin kuin aloitusviestissä toivotaan, mutta vastaan kuitenkin kun sattui tämä thread silmään kun otsikko oli kaikki 15-vuotiaat ja kuulun kyllä siihen kastiin.

Maksimeja en ole koskaan koittanut, enkä varmaan näin nuorema uskallakkaan, mutta semmonen 47kg penkistä nousee kymmenisen kertaa.

Ei varmaan ihan normipenkillä tuo 10*47kg, muuten aika kova tulos 15v tytölle.

Ei varmaan ihan normipenkillä tuo 10*47kg, muuten aika kova tulos 15v tytölle.

Siis tasapenkillä hyvänä päivänä. En tiedä mitä pidät normipenkkinä. Tosin selkä on irti penkistä(notkolla), en tiedä siis onko penkkini ihan puhdas, mutta näin saan paremman tuntuman rintaan. Perse kyllä tietty on kiinni penkissä.

Hömötiainen miksei 15 vuotiaana voi kokeilla maksimeja?

Tottakai voi, mutta loukkaantumisvaara on suuri, kun kudokset ovat vielä pehmeitä etenkin kasvuiässä. Itse en enää kasva, mutta en ole erityisen kiinnostunut maksimeista, eli se ei sillä tavalla houkuttele. En toki sano ettei 15-vuotias voi kokeilla maksimeja.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Noo ikää 15 pituutta 178 ja painoa 82

Penkki on yhyy en tie mutta joku 95-100 vaikee sanoo ku teen 3x6 ja max kerran kuussa. Mulla toi tulos nousee semmoset 5-10kg kuussa. Paitsi että joukkueen kesätreenit verottaa tota vähä:jahas:

Ennenku täytin 16, niin paras penkki sarja oli 67.5kg*6, paras mave sarja 110*6 (oli kevyt) ja kyykyssä tein sadalla kilolla 3-6 (en muista enään monta :D)

Itse kyselisin mittojanne. Kaula, rinta ja haba kiinnostaa. Laittakaa myös pituus ja paino.

Omia:

Kaula: n. 36cm
Rinta: n. 81-82cm
Haba: 30-31cm

Pituus: n. 172cm
Paino: 55-57kg

Ja ikää on 16v.

Itse kyselisin mittojanne. Kaula, rinta ja haba kiinnostaa. Laittakaa myös pituus ja paino.

Omia:

Kaula: n. 36cm
Rinta: n. 81-82cm
Haba: 30-31cm

Pituus: n. 172cm
Paino: 55-57kg

Ja ikää on 16v.

No pannaan nyt tähän vaikkei mittee massaa varsinaisesti hommatakkaa.

Kaula: n. 40
Rinta: muistaakseni jotain 120..
Haba: 39

Pituus: 178
Paino: 80

Selailin treenipäiväkirjaa ja oli muutamia merkintöjä parin vuoje takaa. Elikkäs sillo treenailin todella kevyesti ja vähän mutta olen kuitenkin laittanut näköjään ylpeänä ylös tuloksia:hyper: Penkki 3*70. Mave 3*100. Takakyykky 3*80. RV 3*57,5 ..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom