Kaikki 15v vastatkaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Täytän kyllä kohta 16 , mutta se ei näy tuloksissa

Penkki 80 (NYYh)
Hauis scot 57,5 kg.

Täytin täs pari päivää sit 15 ja olis kiinnostust tietää mitä
täällä muut 15v. jätkät vetelee penkistä, maasta tai vaikka takakyykkyä?
Itse mä harrastan kiekkoo (todella) aktiivisesti, joten ei aika kauheen paljo riitä punttiksellä käymiseen, paitsi mitä kotona sit niinä harvoina vapaapäivinä ehtii vähä treenaa. Miten on mitä muut tykkää just täyttäny 15v ja mitat on 171/62(Pelkkää lihasta)
penkistä nousee 3*65kg ja maksimit on n.70kg,takakyykkyä enkä, maastavetoa enkä muiden vastaavien maksimeita ole uskaltanut yrittää, vaikka kylläkin luulen et olis aika hyvät edellytykset siihen koska 3 kertaa viikos lätkän kans niit treenataan. Joten millasia rautoja muut tän kokoset jätkät vetelee? Entäs syökös pojat jotain lisäravinteita? Itse vedän joka päivä annoksen Proteiini juomaa.

Penkistä nousee 75kg, maastaveto 90kg, hauis yht. 38kg, ojentajat menee 20kg, olkapäät 38kg, samoin kyykky. Varsinainen bodaus tuli aloitettua puol vuotta sitten. Muita harrastuksia bodausta lukuunottamatta ei ole.

Painon ja rasvaprosentin näkee alta, eli suht normi olen painoiltani ja rasvoiltani. Treeni on pääasiassa
Viikko1: 10x2
Viikko2: 8x2
Viikko3: 6x2

Lepopäivä joka kolmas, loput treeniä. Dieetti päällä ja Pilatesta harrastelen nyt ainakin kesän puolväliin. Lenkillä joka toinen päivä 4km. Siinä se.:D

Jotain melko vasta tulleita ennätyksiä-..

-pysty punnerrus istuaaltaan(hack) 12x55kg
-hauis kääntö(mutka tangolla) 30x28kg/17x38kg/6x48kg
-olan kohautukset tangolla 20x90kg
-alatalja 16x80kg
-jalkaprässi 10x285kg
-reisiojennus 16x90kg

Kävellä ei jaksa ja kyllähän tämä kaikkien pakkislaisten mielipide tiedetään sählynpelaajista..

That was en joke. pakkislaisetkin tietävät, että jalat kasvaa kävellessä.
"en treenaa jalkoja, kun pelaan säbää"

Ampukaa, vaikka päähän.

Penkissä menee 6-7 kertaa 65kg ja viimeset maximit mitä siitä olen koittanut niin on 70 pari kertaa siitäkin nyt jo kolmisen viikkoa, kun viimeksi oon kokeillu.
Kyykkyä menny muutaman kerran 120kg, mutta niitäkään ei oo tullu tehtyä, kun prässiä vetelen mielummin. Prässissä painona yleensä 225kg ja sillä kymmenisen kertaa.
MV 3x135kg.
Hauis scot 45 kg.
Pysty punnerrus istuaaltaan(hack) 10x45kg

Parin kuukauden päästä 16 mittarissa ja nyt oon treenaillut vähän alle kolme kuukautta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oon nyt pari kolme kuukautta käyny salilla, ja maksimi on 50kg, 40kg:llä saan jonkun 10 kertaa mutta vedän yleensä 35kg:llä sarjaa. Silloin kun aloitin niin en saanut 40kg kertaakaan jotenka selvää edistystä on ainakin tullut :)

Joka heppu laittaa sitten painonsa tekstiin,on meinaan ihan eri juttu jos 60 kilonen vetää penkistä 80kg ja 80 kilonen saman painon...

Olen kyllä 16v, mutta jospa kukaan ei tule tikulla tökkimään:D

Penkki 120kg
Mave 5*150
kyykky 5*140(saattas tulla enemmänkin)
Hauis levytangolla 5*47,5kg
kulmasoutu 5*90kg
Pystyp seisaaltaan levyt 4*60(täysin puhtaasti)
Rive 1*85(yhyy)

Paino 88kg.

Painoo 78 kiloo.
Penkki 92,5 kyykky 130 mavee en tee viel ku kait se vähä vaikuttaa pituuskasvuun?
Tekniikkakin pitäis opetella. Salil käyny jonku vuoden jolloin tehty vaan kyykky, penkki ja leuanveto. :D sitte puolen vuoden tauko ja ravintoasiat kuntoon ja treeniä vähä monipuolisemmaks. Nyt täs tullu puol vuotta sen tauon jälkeen reenailtua.

Eipä tuo veto mulla mitenkään oo pituuskasvuun vaikuttanu... Kovia vetoja tehny kokoajan ja Tammikuun alusta kasvanu 3cm

Painoo 78 kiloo.
Penkki 92,5 kyykky 130 mavee en tee viel ku kait se vähä vaikuttaa pituuskasvuun?
Tekniikkakin pitäis opetella. Salil käyny jonku vuoden jolloin tehty vaan kyykky, penkki ja leuanveto. :D sitte puolen vuoden tauko ja ravintoasiat kuntoon ja treeniä vähä monipuolisemmaks. Nyt täs tullu puol vuotta sen tauon jälkeen reenailtua.

Se kyykky tekee selälle kanssa hallaa yhtä paljokun mave jos tekniikka on romu. Mave ei tee selälle pahaa jos tekniikka on kohallaan: Oon itte kohta 15v ja mave on 155kg ja pituutta vuodessa tullu silti 9cm.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom