Kaikki 15v vastatkaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
bee kuinka vanha oot?

15,5v
pystypunnerrus ihan paska.
penkki 80
mave 140
kyykky 80x5
kulmasoutu 55x8
ei mitää erikoisia tuloksia..

tänää salil 82,5:hyper: ihan hyvi:rock: kyykkyä en pysty tekemään ku o pohkeet tai jotku lihakset jaloist nii kireel et en pääse kyykkyy kantapäät maas:jahas: vaik säbää pelailen iha c-sm joukkueessa

tänää salil 82,5:hyper: ihan hyvi:rock: kyykkyä en pysty tekemään ku o pohkeet tai jotku lihakset jaloist nii kireel et en pääse kyykkyy kantapäät maas:jahas: vaik säbää pelailen iha c-sm joukkueessa

Mikä tuo 82,5 on? Penkki? Mave? Kannattas varmaa venytellä niitä jalkoja:rolleyes:

penkistähän täällä on puhetta vaikka kuinka paljon, mutta mikäs muuten on "yleinen" suhde maven ja kyykyn välillä? niin tän ikäsilläkin kun muillakin.
itselläni maastaveto noin 150 ja kyykky jotain satanen, on vaan jäänyt päähän että eikö kyykyn kuuluisi olla lähempänä mavetulosta..? Tietenkin yksilöllistä, mutta kuitenki.
hyviä treenenejä.

Miten muute treenaatte vatsoja ja onko tullu tuloksia? : david :

Miten muute treenaatte vatsoja ja onko tullu tuloksia? : david :

itse treenaan semmosel vatsarutistuspenkin avulla. niskan takana 10 kilon paino ja sit treenaan sellasel laitteel mikä on tehty vinoille vatsalihaksil.kai sitä tulost on jonkun verran tullu:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
itse treenaan semmosel vatsarutistuspenkin avulla. niskan takana 10 kilon paino ja sit treenaan sellasel laitteel mikä on tehty vinoille vatsalihaksil.kai sitä tulost on jonkun verran tullu:)

Joo ihan hyvin oot treenannu teuri, että jatka vaa samaan malliin ni saat rautaset vatsalihakset.

Viikon käyny ja penkkimaksimia testasin ja tais olla 40 tai 45, ei muista. Katotaan sitten kesällä, jos ois vähän noussut. Ikää siis 15v.

Nyt 3kk jälkeen nousi 55kg, vaikka melko heikosti on tullu käytyä salilla. Kesällä menee 70! Se on varma. Mitäs eroa tuohon nostoon tekee jalkojen paikka? Oon kokeillu jalat penkillä ja jalat maassa mutten huomaa oikein mitään eroa.

moon nyt joku 2kk käyny salilla painoo lähteny joku ööh...6kg arviolta...ja on mahaa lähteny ja lihasta tullu...kyykkyä en oo paljoo tehny niin nyt oon tehny sitä 55kg ja penkki maksimeja en oo ees kokeillu mut 2x8 menee 55kg...maksimit ennen kun aloin käymään salilla oli sen 75, oisko nyt joku 80...salilla käyminen on kun humala...ekaks tulee hyvä olo mut seuraavana päivänä onkin jo asia toinen :D

penkki on 100kg ja kyykystä en oo koittanu enkkaa ja mavesta on tullu 120kg aika heleppoa mutta mitää 100% vetoa en oo teheny :D

7x130kg mave enkka mutta enempää en viittiny tehä - ens kerral sit 2x6x135kg :evil: :evil:
Penkki 115kg kesää mennes kun nyt pyörii 100:n paikkeil mutta maksia päässyt kokeilemaan.
Tosta kun joku puhu penkkityylistä niin toi jättikaari on aika :urjo:
Varsinki kun jotkuu nylkyttää sitä tankoa 5-15cm rinnasta.
Ite teen aina että perse ja selkä penkissä kiinni - ei näytä oikee penalt tollanen runkuttelu. Tekeekös kaikki muut täällä penkin selkä ihan kaarel ja rinnat katos?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom