Kaikki 15v vastatkaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyllä kyllä, mutta onhan mulla mave ja etukyykky paljon parempia kuin pena. Ja vaikka pena ei olisikaan kovin hyvä ei se tarkoita, etteikö sielä rinnassa lihaa ole paras esimerkki tästä taitaa olla ironteme joka penkkaa mitä, 120-130 ja silti miehellä on rinnassa lihaa kuin pienessä kylässä.
Penkkaako Ironteme tosiaan noin vähän. On kyllä heikohko tulos, vaikka Cbb:ssa kisaakin... Vaikka eipä sillä penkkituloksella suoranaisesti väliä ole.

ihmiset lopettakaa pelkkä penkkailu ja keskittykää muihin osiin kehostanne esim jalat

on se naurettavaa ku ihmiset nostaa penkkiä 100-130 mutta kyykky pyörii siinä 80-120

Oon 14v (15v toukokuussa) ja alottelin kuntosaliharrastusta vähän ennen joulua, kun alakertaan tuli punttisali :haart:
Nyt ihan ohjelmalla oon treenannu noin kuukauden, kolme kertaa viikossa ja tuloksia tulee ihan hyvin. Mutta kyselisin vaan että olenko liian nuori/ varhaisessa kehitysvaiheessa kuntosaliharjoitteluun??

Vastatkaa. :worship:

Oon 14v (15v toukokuussa) ja alottelin kuntosaliharrastusta vähän ennen joulua, kun alakertaan tuli punttisali :haart:
Nyt ihan ohjelmalla oon treenannu noin kuukauden, kolme kertaa viikossa ja tuloksia tulee ihan hyvin. Mutta kyselisin vaan että olenko liian nuori/ varhaisessa kehitysvaiheessa kuntosaliharjoitteluun??

Vastatkaa. :worship:

et oo.ite alotin saman ikäsen about ja pituuskasvu ei ainakaa loppunu(181 cm)
treenaat vaa lujaa vaik jengi tulis sössöttää siitä,että pitää ottaa tosi kevyesti.Ehkä kovimmat maastavedot voit tosin jättää väliin eli pitää toisto yli kasissa,mut sekin vaa varmuudeks.:rolleyes:
tsemppiä reeneihin:thumbs:

Veikkaan että kovin moni 15 vuotias ei tee vielä edes kyykkyä/maastavetoa jonka takia ei oikein tiedetä paljonko nousisi:D Itse ainakin olen välttänyt niitä.

16v. 135 nostin yli kuukauden päivät sitten. 130 meni viellä 15v. tänään otin kapeeta penkkiä pinnoista 2x180kg. lankulta oon 160 pukkassu. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
simutheman : empä nyt tie. pukkivedoissa paras 2x230kg, normi maastaveto 200kg, kyykky ilmanvyötä 3x160kg =/

Montako leukaa menee 15 vuotiailta?

Mulla 8 ( Saisin varmaan jo väh. 10 mutta kolmeviikkoa kestäneen taudin takia en pääse salille :itku: )

Eli en oo niissä mikään hyvä.. Tosin on toi leukojen treenaus vähemmälle jäänykki. onko jollakin neuvoa esim. leuanveto tekniikoihin?

:)

Millä liikkeillä treenaatte rintaa?

nimimerkillä: Utelija

Hetkinen.. Mikä olikaan rintaprässi?

Pena, käytätkö jotain lisäravinteita ja montako kertaa viikossa käyt salilla ja sit onko sulla 1-jakonen, 2-jakonen, 3-jakonen... ohjelma? :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom