Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
penkki 95kg oisko toden näköstä saaha se nostettua sinne 120 syksyyn mennessä jos oikein kunnolla repis.
Selvät RHP:n merkit. :D
Hmm kovia junnuja täällä on penkaamaan, penaavat paremmin kuin minä, noh RHP:t ovat RHP:ta...
Niin, ihmisissäkin vain on eroja, moni saavuttaa tuon sinun penkkituloksesi muutaman kuukauden treenillä, ilman suurempaa tietoa ravinnosta tai treenaamisesta... Ei tuloksesi ole niin kova, että kaikki, jotka penkkaavat sinua paremmin olisivat RHP:ita...Selvät RHP:n merkit. :D
Hmm kovia junnuja täällä on penkaamaan, penaavat paremmin kuin minä, noh RHP:t ovat RHP:ta...
No ei se nyt mitenkään erikoisen hyväkään ole. Tuon ottaa lähes kuka tahansa 2,5 vuoden treenillä, jos tekee asiat edes sinne päin...[J];1421784 sanoi:Joo eihän toi Änkkärin pena mitenkään huono tollaselle bodypossulle oo..
On kyllä joittenkin poiikiien tuloksissä lisää
Jeps ne eivät ole tavallisia RHP:tä vaan ne ovat genetiikkafriikki RHP:tä :DNiin, ihmisissäkin vain on eroja, moni saavuttaa tuon sinun penkkituloksesi muutaman kuukauden treenillä, ilman suurempaa tietoa ravinnosta tai treenaamisesta... Ei tuloksesi ole niin kova, että kaikki, jotka penkkaavat sinua paremmin olisivat RHP:ita...
Ei olekaan, mutta mua ei oikeasti jaksa kiinnostaa paljon pena, kun CBB tuomaristo vähät välittää siitä kui paljon pena on, ainut asia josta ne välittää on kunto, ei voima.No ei se nyt mitenkään erikoisen hyväkään ole. Tuon ottaa lähes kuka tahansa 2,5 vuoden treenillä, jos tekee asiat edes sinne päin...
Mutta käsitäthän sinä, että sinulla täytyy olla perusvoimat väkisinkin kohtuu kovat, että voisit omata tarpeeksi lihasmassaa CBB:ssa kilpailemiseen?Jeps ne eivät ole tavallisia RHP:tä vaan ne ovat genetiikkafriikki RHP:tä :D
Ei olekaan, mutta mua ei oikeasti jaksa kiinnostaa paljon pena, kun CBB tuomaristo vähät välittää siitä kui paljon pena on, ainut asia josta ne välittää on kunto, ei voima.
15 vuotiaana en salilla käynyt lainkaan, mutta muistan ollessani salibandyleirillä että 40 kg jäi rinnalle. Luultavasti sellanen 35kg olisi silloin mennyt. Kyykkyä ja mavea en tuolloin ollut kokeillut.
On kyllä kumma miten moni 15-16w nostaa penkistä sen 100kg... ihmetyttää vaan. Tottakai se voi olla mahdollista jos on jo taustaa ollut muista lajeista jotka kehittävät voimaa/massaa, mutta kyllä epäilyttää. Ei voi mtn, näillä mennään
Kai se merkkaa jos on vähänkää tehny kotona jotain ruumiillista työtä ni kyllähä siinä perusvoima ja kunto auttamattaki kasvaa. Jos taas on joka päivä jossai tietokoneel ni siin ei kehity ku pakara lihakset.:D
15 vuotiaana en salilla käynyt lainkaan, mutta muistan ollessani salibandyleirillä että 40 kg jäi rinnalle. Luultavasti sellanen 35kg olisi silloin mennyt. Kyykkyä ja mavea en tuolloin ollut kokeillut.
On kyllä kumma miten moni 15-16w nostaa penkistä sen 100kg... ihmetyttää vaan. Tottakai se voi olla mahdollista jos on jo taustaa ollut muista lajeista jotka kehittävät voimaa/massaa, mutta kyllä epäilyttää. Ei voi mtn, näillä mennään
Kyllä kyllä, mutta onhan mulla mave ja etukyykky paljon parempia kuin pena. Ja vaikka pena ei olisikaan kovin hyvä ei se tarkoita, etteikö sielä rinnassa lihaa ole paras esimerkki tästä taitaa olla ironteme joka penkkaa mitä, 120-130 ja silti miehellä on rinnassa lihaa kuin pienessä kylässä.Mutta käsitäthän sinä, että sinulla täytyy olla perusvoimat väkisinkin kohtuu kovat, että voisit omata tarpeeksi lihasmassaa CBB:ssa kilpailemiseen?
Kyllä kyllä, mutta onhan mulla mave ja etukyykky paljon parempia kuin pena. Ja vaikka pena ei olisikaan kovin hyvä ei se tarkoita, etteikö sielä rinnassa lihaa ole paras esimerkki tästä taitaa olla ironteme joka penkkaa mitä, 120-130 ja silti miehellä on rinnassa lihaa kuin pienessä kylässä.
Jep, ja olethan vielä nuori, vuosia aikaa kehittyä, kunhan muistat pitää treenin nousujohteisena...Kyllä kyllä, mutta onhan mulla mave ja etukyykky paljon parempia kuin pena. Ja vaikka pena ei olisikaan kovin hyvä ei se tarkoita, etteikö sielä rinnassa lihaa ole paras esimerkki tästä taitaa olla ironteme joka penkkaa mitä, 120-130 ja silti miehellä on rinnassa lihaa kuin pienessä kylässä.