Kaikki 15v vastatkaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vika päivä kun olen 15 niin vika päivitys, mave 145. :D

Viime tiistaina 94kg ja paino noussu reiluun 90 kiloon.
:offtopic: ja tarkoitukseni ei ole vittuilla, mutta jos penkkituloksesi on noussut muutamalla kilolla ja paino on noussut 5kg, lähes kaiken siitä on oltava läskiä. Ei kannata kiirehtiä sen painon nostamisen kanssa, alkaa vaan kaduttamaan, kun jossain vaiheessa huomaa, että ylipainoa on 30kg, fläsän muodossa... Maltti on valttia...

Täytän kyllä vasta tänä keväänä 15, mutta laitetaan nyt kumminkin..

Penkki 6x70kg, 3x75kg ja 1x80kg

Salilla kulkenut säännöllisesti n. 10 kk.

Olen 16 ja elokuussa 17.

Salilla käynti aika mielen mukaan eli joskus enämpi ja joskus vähempi. Viime aikoina tuskin ollenkaan.

Penkkaan n.100kg ja 80kg menee 5*3 ja 65kg teen yleensä 10-12 sarjoja.
Tein tuon penkki enkan 97,5kg 15v ja 72kg. Nyt painoa 80kg.
MV:tä en ole paljon kokeillut. Pari kertaa ja 100kg oli silloin kyllä aika kevyt rauta. Pitäisi tehdä enemmän.
Kyykkää en ole paljon harrastanut.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
.................
Kyykkää en ole paljon harrastanut.
Selvät RHP:n merkit. :D
Hmm kovia junnuja täällä on penkaamaan, penaavat paremmin kuin minä, noh RHP:t ovat RHP:ta...

Selvät RHP:n merkit. :D
Hmm kovia junnuja täällä on penkaamaan, penaavat paremmin kuin minä, noh RHP:t ovat RHP:ta...

Joo ei siit mihinkää pääse et taitaa elää pienei valheen poikanen tässä tredissä
no anyway tässä omii tuloksii,paino 77 ja penkki 185 kyykky230x5 ja mave 260.
kyllä ne tulokset tästä vielä lähtee nousuun;)

Itse penkkaan 70 kg,olen käynyt salilla n. 4 ja puoli kk ja treeni ei ole keskittynyt pelkästään penkkiin. NGV kiinnostais toi sun penkkitulos,eli paljon penkkaat?.
niin ja ikä on nyt just 16.

NGV kiinnostais toi sun penkkitulos,eli paljon penkkaat?.
2,5 vuotta salilla hakattu päätä seinään ja pena 6*80. :D
Noh penkissä en ole hyvä, mavessa pikkasen parempi. Toisaalta eipä CBB tuomareita voisi kiinostaa vähempää sali tulokset, eli ei mulla se ykkönen ole tärkein, tärkein on kehitys lihasmassassa, voima on vaan yli arvostettua humpuukia.

Ei tuo pena ole huono ollenkaan D:,itse olisin hyvin tyytyväinen jos sais vaikka kesän jälkeen nostettua 80 kg.Mullakin ehkä mave on suhteessa parempi.

Joo ei siit mihinkää pääse et taitaa elää pienei valheen poikanen tässä tredissä
no anyway tässä omii tuloksii,paino 77 ja penkki 185 kyykky230x5 ja mave 260.
kyllä ne tulokset tästä vielä lähtee nousuun;)

kaikilta vaan vaatimaan videoclipit tuloksien mukaan niin vähenee valheen poikaset ;)

:offtopic: ja tarkoitukseni ei ole vittuilla, mutta jos penkkituloksesi on noussut muutamalla kilolla ja paino on noussut 5kg, lähes kaiken siitä on oltava läskiä. Ei kannata kiirehtiä sen painon nostamisen kanssa, alkaa vaan kaduttamaan, kun jossain vaiheessa huomaa, että ylipainoa on 30kg, fläsän muodossa... Maltti on valttia...
Oon kyllä tehny muutakin kuin penkkiä, tarkotus ois lähinnä yleisvoimaa kehittää, ei pelkkää penkkiä, ja suurin osa tost nousseest painost onkin läskiä

Muistan kyllä ku olin sen 15 vuotta ku lähes kaikki pisti omiin tuloksiinsa sen 20 kiloo ylimääräst.

mul tais mennä 15 vuotiaana penkistä se 70kg pituutta huimat 164cm ja painoa 69

nyt 173/77

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom