Kaikki 15v vastatkaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Laitan nyt vähän päivityksiä tuloksiin eli:

Penkki tällä hetkellä 62,5 , mutta en ole kokeillut maximia 4viikkoon ja koekilen ensi viikolla maximeja kaikissa pääliikkeissä.Luulen että 65nousee penkistä ens viikolla tai ainakin toivon niin.

Mave on nyt 100kg ja siinä varmaan nousee enemmän koska 100 nous aika helpolla.

Kyykky 85kg meni 6 toistoa eli maximi on jotain 90-95 tai ehkä jopa 100kg

Sitten jalkaprässissä nousee 200kg vaikka ei se nyt olekkaan pääliike.

Ja sitten paino on 65kg pituus 169cm ja täytän 15 ensi kuussa.

suurimmat pukkaamani raudat pääliikkeissä:

penkki 100*2
kyykky 120:david: (130 ei tullut)
maastaveto 160 (170 jäi muutamalla sentillä vajaaksi:wall: )

ikää on 14,5 ja painoa 75.

päivittelen seuraavan kerran sitten, kun olen vielä juuri ja juuri 14:evil:
(puoli vuotta..., tästä tulee rankkaa...:D )

Jätkä on kyl vahva :worship:

Penkki: 72.5-77.5 . Ei oo vähän aikaan tullu testattua mutta tuos välis.
Mave: Maksimia ei ole tiedossa mutta viikko sitten 6*102.5kg ( oli tosi kevyt!!)
Kyykky: 2.5kk sitten kokeilin max ja 2*90kg meni. Menis varmaan 2*100 nyt.

Meidän koulussa ei ainakaan kukaan nostanut 8-9 luokalla penkistä 100kg.

e: paraskin tulos mitä kuulin oli 90kg

Jep, ei meidänkään koulussa kukaan nosta lähellekkään 100kg. Paras tulos 80kg ja yläasteella, siis ainaki meidän yläasteella ne nostot ovat olleet semmosia 2-5cm rinnalta ja ku siihen sanoo jotaki niin tulee vaan "ei sillä mitään väliä"

mistäköhä ihmeestä näitäki 13-15vuotiaita heeboja oikee revitää ku olin ylä-asteella niin ei siellä kukaa mitää 100kg penkistä nostanu. 80kg oli jo tosi kova tulos! :eek:

15v pituutta on 180 ja painoa vähä päälle 70. 77.5 tulee penkistä mutta tulos aika kovassa nousussa. Noussu paris kuukaudes nyt 10kg harjoittelun johdosta.

mistäköhä ihmeestä näitäki 13-15vuotiaita heeboja oikee revitää ku olin ylä-asteella niin ei siellä kukaa mitää 100kg penkistä nostanu. 80kg oli jo tosi kova tulos! :eek:

Samaa mietin minäkin. Varmaan 7-vuotiaana alottaneita :hyper: . Tai sitten vain oikeanlaista treeniä ja aloittanut kohtuu aikaisin 12-13 vuotiaana. Ite olin ikäisistäni toiseksi paras pp:ssä 9-luokalla vaatimattomalla 85kg:n tuloksella. Eniten nosti yli 30 kiloa painavempi jässikkä, 100 kiloa. Harjoittelu oli mitä ihmeellisintä, harvoin tämä kovempikaan jätkä yli 65 kilolla harjoitteli. Ja nämä siis tuppukylän yläastelaisten tuloksia parin vuoden takaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
eipä tommosseen 100 tulokseen hirveetä treeniä tarvee...

No niin nyt taas oli pakko näyttää kavereille kuinka rautaa nousee ja nousihan sitä :hyper: Mavessa 2x105kg Penkissä 1x70kg ja Kyykyssä 1x80 kg tällä hetkellä suunta on ylöspäin.

Penkkissä nousi tänään 72,5 kg, olisi voinut mennä enemmänkin koska olin sitä ennen nostanut 60 kilolla 2x5 :rock:
Paljonkohan olisi realistinen tavoite esim. ysi-luokan loppuun mennessä?
Aikaa about 5 kk.

Samaa mietin minäkin. Varmaan 7-vuotiaana alottaneita :hyper: . Tai sitten vain oikeanlaista treeniä ja aloittanut kohtuu aikaisin 12-13 vuotiaana. Ite olin ikäisistäni toiseksi paras pp:ssä 9-luokalla vaatimattomalla 85kg:n tuloksella. Eniten nosti yli 30 kiloa painavempi jässikkä, 100 kiloa. Harjoittelu oli mitä ihmeellisintä, harvoin tämä kovempikaan jätkä yli 65 kilolla harjoitteli. Ja nämä siis tuppukylän yläastelaisten tuloksia parin vuoden takaa.
Onhan tääl netissä helppo kirjottaa noita tuloksia ruudun takaa, mutta salilla saattaa olla sitten ihan eri asia:rolleyes:

Onhan tääl netissä helppo kirjottaa noita tuloksia ruudun takaa, mutta salilla saattaa olla sitten ihan eri asia:rolleyes:
On varmaan niitäki mutta osa on varmaan oikeesti alottanu joskus 12-13v. Itekki alotin just tuossa 12 ja 13 vuoden välissä. Tarkalleen en muista.

No penkki tuli nytten 92,5kg kun koitin :)
Maaliskuussa sitten sata tai 97,5 ainakin.

Oon 15v enkä oo juuri harrastanu punttisalia ku kerran viikossa noin puoli vuotta ja penkistä menee 65kg ja prässistä 250kg.

Tosta jalkaprässistä jaksaa kyllä tökkästä TOSI paljon.
Uskosin että 2/3 15v jäppiksistä laskee vaan että polvi taipuu vähän...

Itte kyykkäilin 130 kilolla ja tuo kilomäärä alkaa jo kyllä selässä tuntumaan.Eihän se paljoa ole,mutta ottaen huomioon että multa on menny nikama selästä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom