Kaikki 15v vastatkaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sen verran täytynee sanoa, että pikkuveli (15v) penkaa noin 52 kiloisena 6*50 ja minä olin varmistajana ja aivan puhtaasti tuli. Se on kekkosen epeli penkaamaan, jopa suhteessa parempi kuin minä.

Sen verran täytynee sanoa, että pikkuveli (15v) penkaa noin 52 kiloisena 6*50 ja minä olin varmistajana ja aivan puhtaasti tuli. Se on kekkosen epeli penkaamaan, jopa suhteessa parempi kuin minä.

Törkeen kova ton painoselt ton ikäsen,ala treenauttaa kaverii ni se punnertaa koht jotai sotilaspenkki ME:tä

Noh, laitetaan nyt itekkin ^^

Ikää on 15
painoa on 77kg
pituutta on 181cm
ja penkistä nousi ennen joulua 90 kg.

Tavotteena olis ysin loppuun mennessä 100kg :P

tässä omia..

pituus: 181cm
paino: 80kg
penkki: siinä 90 luultavasti, ei tarkkaa tietoa.
kyykky: ei hajua, ei maksimeja eikä muutenkaa..
mave: ensimmäistä kertaa elämässäni tänään ja päädyin siihen tulokseen että sain kaksi toistoa 140 kilolla vöittä..magnesium olis tosin voinu olla paikallaan kun tuli tehtyy yhteensä noin sata toistoa kun innostuin ja nahka esitti oman mielipiteensä :jahas:

Päivittelyä maveen 140kg ;)
Ja ikää on 15.
e. Niin ja lisään että ilman mitään vöitä remmejä yms härpöttimiä. Ei uskaltanu koittaa enempää vöittä. Pitäs sellainki ostaa :P Niin ja lisäks että en oo treenannut mavee yhtään = nyt mavetusreenii päälle ja luvut kattoon. Ei mut jotenki ylpee että treenittä menee tollanen 15 vuotiaana :D Yks kaveri sai painot nousemaan vähän 70 kilolla niin oli tyytyväinnen itteesä siinä. Tuskin 140 on ihan paska tulos 15 vuotiaalta..

Pituus:181cm Paino:84kg(ei lihasta)

Etunojapunnerruksii jaksan 19kpl ja penkki on 65kg.

en oo ennen koittanu penkkii en ikinä.

Prässi on joku??Alaviisto prässi(lähdetään alhaalta)120kg.Yläviisto prässi(lähdetään ylhäältä,jalat menee noin 90 asteen kulmaan ja ylös)180kg.

Muita en oo koittanu...

Painosta huolimatta ei oo läski mahaa.(vatsalihakset)tosin eivät näy mutta pitävät vatsaa tiukkana.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Penkki maksimeja en tiedä, mutta 55 kiloa nostelen 3X8-10 sarjan.
Ikää siis 14.95;) Pituutta 185 cm painoa 65 kiloa.

Piti nyt munkin koittaa penkin loppuojennusta, kun siitä oli puhetta tuola yhdessä tredissä. tein smithissä kun meillä ei oo power rackia.( ja eihän tuota nyt kehtaa edes koittaa, jos on muita salilla:D )

liikerata oli n.20 senttiä, ja 130 nousi:evil:

penkki yköne 50kg, eli aivan suoraan sanottuna: p*ska. Mave 5x90kg, kyykky 1x100kg 5x90kg. treeniä takana kohta 2kk, ja enne sitä en oo puntteja nostellu, paitsi tietysti habaa. :D

paino 67kg, pituus 181cm. :arvi:

e: jahas threadi oliki 15v, mut täytin 16 tos marraskuus, ei voi mittää. ;)

Päivitystä.
Joo huvin vuoks koitin penkis 85 ja nous ihan hyvin.
Mulla on nyt kurkku vitun kipee ja heikko olo mutta en voinu luopuu reeneistäni ;)
Kyllä uskoisin että tää 90 menis jo mutta katotaan sitten helmikuun puolel.

e. Sekä meni 9x70kg penkis :)

suurimmat pukkaamani raudat pääliikkeissä:

penkki 100*2
kyykky 120:david: (130 ei tullut)
maastaveto 160 (170 jäi muutamalla sentillä vajaaksi:wall: )

ikää on 14,5 ja painoa 75.

päivittelen seuraavan kerran sitten, kun olen vielä juuri ja juuri 14:evil:
(puoli vuotta..., tästä tulee rankkaa...:D )

Back
Ylös Bottom