Kaikki 15v vastatkaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
höööh. oonki huonoin... puol vuotta vaille 15 ja tulokset:
penkki:25kgx8
painopakkaprässi: 3x90x12
mavesta en tiä

StuntMan91 sanoi:
laitan niitä kuvia joskus kun saan kameran, niin ei tarvitse epäillä että olisin pelkkä paskanpuhuja.

Kun laittaisitkin niitä kuvia ja videoita tännä oikeasti, etkä vaan kusettaisi ettei ole kameraa.

johan se porukka vähän liiottelee tuloksiansa eli luulisin ainaki että jos penkistä sen 110 kg nostaa niin kyllä mavesta ja kyykystäki pitäs nyt jonkulaisia tuloksi tulla jos ei nyt kuitenkaa oon vaan sellanen joka penkkiä vaan tekee...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joonaz sanoi:
Penkki: 250
Kyykky: 200
Mave: 225

hmm, mistä ihmeestä näitä turbolla varustettuja 14-15vuotiaita oikeen tulee :)

noälä, suurin osa soopaa, en mä ainakaan muista että yläasteella kukaan olis edes runkkupenkannu lähellekkään 100kg. kyllä se 150kg nousee helposti 15v penkistä kun varmistaja treenaa epäkkäitä samalla tangolla samaan aikaan. :)

Siis omg ? Kateutta ilmassa vitusti näillä 16-18vuotiailla..

Ite olen 105kg nostanut 14v. Toki pienellä pompulla, video ollut todisteena ja on edelleenkin täällä jossain päin näitä topikkeja. Parhaimpia suorituksia jollain ihme turbo boostilla sain 110kg penkistä ja 2x110kg kapeaa ja samalla kertaa 115kg ykkösenä. 14v sain myös 160kg mavesta ja tais parhaillaan mennä 150kg kyykystä. Hauista 50kg suoralla tangolla. 87,5kg + lukkotapit raakarinnalle veto, se "kyykky" jonka noston aikana tein oli apaut. 5-10cm eli ton voi raa'aksi rinnallevedoksi sanoa ?

Mittoja oli tuolloin apaut. rinta 110cm, reisi 65cm, hauis 42cm jne. Nyt rintaan ja hauikseen on tullut lihasta ja läskiä kadonnut mitat aikasamat. Toisaalta siihen vaikuttaa myös sekin, että täytän joulukuussa ;p

Tällä hetkellä tuntuu että ei aivan täydessä vedossa olla. Alotin tässä vähäks aikaa treenaa pienemmillä romuilla ja siltä se tuntuukin, tuloksissa tuli takapakkia, nyt koitan nostella niitä pikkuhiljaa..

www.koti.mbnet.fi/edith tuolta video "jussi 100kg" siinä on viellä. Tosiaan tangossa on 100kg, ikä 14v ykkönen tuolloin 105kg. Tuossa on pieni pomppu, aikalailla treenin lopuksi otettu Klaukkalan ilmais salilla jossa seppo rätykin on joskus ennätys taulukon mukaan treenannut.

Directions^ sanoi:
www.koti.mbnet.fi/edith tuolta video "jussi 100kg" siinä on viellä. Tosiaan tangossa on 100kg, ikä 14v ykkönen tuolloin 105kg. Tuossa on pieni pomppu, aikalailla treenin lopuksi otettu Klaukkalan ilmais salilla jossa seppo rätykin on joskus ennätys taulukon mukaan treenannut.

Siis aika kova 14 vuotiaalta, kun miettii.. että sehän on peruskoulun 8. luokalla. Silloin kun ite olin yläasteella, niin yks iso korsto penkkas 80 kg kasi luokalla ja se oli silloin tosi hämmästyttävä tulos.
Tossa nostossa ei kyllä tainnu ihan perse pysyä penkissä.. mutta kuitenkin.
Itse oisin nostanu 14 vuotiaana vajaat 30 kiloa penkiltä!:hyper: :hyper:

Ihmisten on luultavasti vaikea uskoa nuorien kaverien hyviä tuloksia koska semmoiseen 14-15 vuoden ikään yhdistetään usein ajatus, että ei olla treenattu melkein ollenkaan tai ainakin todella vähän. Jos henkilö on 14 ja treenannut vaikka vuoden sekä ikäisekseen muutenkin fyyisesti hyvin kehittynyt niin ei ole mikään ihme jos tuloksia löytyy jo jonkin verran. Itsellänikin oli tuolloin 14-15 vuotiaana jo ihan ok tuloksia kun oli treenattu jo jonkin aikaa ja kehitystä tuli helposti vaikka kauheasti uneen ja ruokavalioon ei panostettukaan.

Tietysti itsekin suhtaudun netissä kerrottuihin tuloksiin usein aika skeptisesti (varsinkin näissä "kerro tuloksesi" -tredeissä) sen verran monta pettymystä on tullut vastaan ;)

mxu sanoi:
Tossa nostossa ei kyllä tainnu ihan perse pysyä penkissä.. mutta kuitenkin.
samaa mäkin katoin.mutta kova nosto silti :thumbs:

Juu. Mutta sekään ei paljoa, nuo gaspin tuulihousut vaan on lörpyt peräpäästä. Pieni pomppukin tais tulla. So what. Treenin lopuksi, kuhan vaan otin muistoksi 14v@100kg videon..

Silloin kuin olin 15, penkistä nousi ~55kg x 7, maksimi taitaa olla sitten jotain 65-70kg? Tuolloin en tosin hirveästi salilla käynyt, mutta kuntopuoli oli hyvä.

Nykyisin menee 85kg x 7 sarjana, maksimeja en ole edes koittanut. 17 menee rikki heinäkuussa.

Back
Ylös Bottom