Kaikki 15v vastatkaa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No mulla paras sarja penkissä taitaa tällä hetkellä olla 6*85kg. Maksimia mä en tiiä mut veikkaisin jotai 100kg. Mä oon treenannu nyt noin 5kk ja penkin sarjapainot on kasvanu 25 kiloa.
Kysyisin vaa et onks noi mun sarjapainot ns. "normaalia" tahtia vai nouseeko itellänne paljon enemmän sarjapainot puolessa vuodessa?

Mä täytin just viikko sit 15 ja n.3kk punttista nyt takana. Penkistä nousee 60kg 3-4kertaa ja maximi 67.5kg. Kyykyssä ja mavessa en ole maximeita testannut.

Ihan hyviä tuloksia täällä, kerran oltiin nostelemassa niin yks mun ikäinen (27) kaveri ei tosissaan saanu 35 ylös penkistä, yritin sitä tsempata että rupeet mun kanssa nosteleen että pikkuhiljaa laitetaan peruskunto kohilleen mutta se vähän loukkaantu tuloksestaan ja sen treenaus ura jäi siihen, paikka missä nosteltiin ei ollut ihan normi sali ja naurujakin saattoi ympärillä kuulua joten harmitti kyllä sen kaverin puolesta. Älkää te nuoret jampat lannistuko ihan pienistä ja tsemppiä teille kaikille ;)

MassGainer sanoi:
No mulla paras sarja penkissä taitaa tällä hetkellä olla 6*85kg. Maksimia mä en tiiä mut veikkaisin jotai 100kg. Mä oon treenannu nyt noin 5kk ja penkin sarjapainot on kasvanu 25 kiloa.
Kysyisin vaa et onks noi mun sarjapainot ns. "normaalia" tahtia vai nouseeko itellänne paljon enemmän sarjapainot puolessa vuodessa?

:eek: mitä täälä kitistään?? onhan sulla nyt noussu perkele 2x enemmän ku mulla :hyper:

Heh mulla on noussut 3kk treenin aikana penkissä 27.5kg maximi:). Mutta se johtuu siitä kun ekalla kerralla nostin 40kg.:nolo: Ne jotka nostaa esim 70kg ekalla kerralla on tottakai paljon vaikeampi saada nousemaan maximit.

Tomekkio sanoi:
Paljo hölkkääjä nostat nyt penkistä?

viime aikoina oon tehny penkkiä 15kg:n hantteleilla 6-8 sarjoja.

37.5kg nous ku kokeilin n. kuukaus sitten ja veikkaisin että sen 40 kiloa voisin nostaakki :D

Huhtikuussa : penkki 62,5 kg, mave 110kg ja kyykky suuriin mitä kokeillu 80kg veikkaisin että menis jotai 90-100, tuolloin olin vielä 14v eikä paljoa ollut salia takana. Nykyisestä kunnosta ei tietoa kun on tullut kaikennäköistä ongelmaa estämään salilla käynnin, tänää ekaa kertaa 1½viikkoon ja arvatkaa oliko tässä helteessä kuuma :rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joonaz sanoi:
Tottahan toki Geenit vaikuttaa pirusti näissä asioissa. Ja ei tuo mahdotonta ole, mutta kun tuntuu minunkin mielestäni olevan suurimmalla osalla 15vuotiailla täällä sellaiset penkkilisäys kertoimet että pois alta.

Eikäse pelkkä treeni Keiko- vaan treenin, ravinnon ja levon yhdistäminen.
Ja bonuksena annan lisäpisteitä Hölkkääjälle ;).

vai että penkki kertoimet. miten sie jaksat kitistä joka topikissa. max nostanu kisoissa 147,5... saa solttupenkkiäkin ilman paitaa 10x100. Täällä on monia kisoissa nostaneita junnuja. ja tosiaan on NORMAALIA että 15v jannu ketä on 13-14v alottanut puntin ni saa 100kg penkistä. se EI OLISI normaalia, jos tuo ei nousisi :eek:

edittinä : että oon selannu pakkist 03 lähtie, ja sä 05. et tota aina tääl on näit kovempii ollu. että oisha se hassu jos pakkikselle ilmestyy aina 500 uutta käyttäjää vuodessa ( 15v ) ja jokanen pistää nettilisät penkki tuloksiisa. :c

härrkä sanoi:
Penkkipunnerrus ja paitapenkki ovat eri asioita. :david:

ihme dissausta ilmassa. imo on aika jees jos 16v nappasee 160kiloa penkistä. varmaan murto-osa pakkislaisista penkkaa sitä koko ikänään....
ja tuskin se raw-penkkikään kovin pieni on maxilla.

Directions^ sanoi:
pp : 110kg, kapee penkki 2x110kg, 1x115kg. lattiapenkki 102,5kg, lankku penkki 10cm lankulta 107,5kg..

NATO sanoi:
Kapeen penkin perusteella sulla ois ojentajat vahvemmat mutta miten silti lattiapenkki ja lankkupenkkitulokset on noin huonot verrattuna normipenkkiin. Nehän on vain osaliikkeitä ja niiden pitäisi sujua paremmin.

Njaa. 6kk sit otin noo. Lankkupenkki otettu normi otteella eikä kapeella. Lattiapenkki normaalia kapeammalla. en sit tiee. Nykyään on ojentajat vahvistunu pirusti noista ajoista, silti ne piiputtaa ekana punnertaessa :F

Directions^ sanoi:
Originally Posted by Directions^
www.koti.mbnet.fi/edith tuolta video "jussi 100kg" siinä on viellä. Tosiaan tangossa on 100kg, ikä 14v ykkönen tuolloin 105kg. Tuossa on pieni pomppu, aikalailla treenin lopuksi otettu Klaukkalan ilmais salilla jossa seppo rätykin on joskus ennätys taulukon mukaan treenannut.

mxu sanoi:
Siis aika kova 14 vuotiaalta, kun miettii.. että sehän on peruskoulun 8. luokalla. Silloin kun ite olin yläasteella, niin yks iso korsto penkkas 80 kg kasi luokalla ja se oli silloin tosi hämmästyttävä tulos.
Tossa nostossa ei kyllä tainnu ihan perse pysyä penkissä.. mutta kuitenkin.
Itse oisin nostanu 14 vuotiaana vajaat 30 kiloa penkiltä!:hyper: :hyper:

Jos sanotaan, niin perse ei ole sillä tavalla ilmassa kuin luulet. Kun oot vippi, tsekkaa miken 10 viikon penkki projekti topikki, siin onse kuva, neutraalikin kai heitti selityksen, ku joku sanoi että mikellä olisi perse ilmassa. Tosiaan kroppaa käyttäessä kaarella ja jos on löysät housut näyttää että perse olisi ilmassa.

Tuossa ehkä vähän onkin, ja onkin, mutta voin sanoa että ei senttiä kahta enempää koska itsellä tulos laskee sitä mukaa kun perse nousee :arvi:

Ite just täytin 15 vuotta ja täs tulee

-kyykky 100kg ehkä enemmän en ole koittanut
-penkki 65kg
-maastaveto 100kg tai 110kg

ja joku pisti niin pistetääs nyt itekki

-prässi 7x250kg

Joonaz sanoi:
Tottahan toki Geenit vaikuttaa pirusti näissä asioissa. Ja ei tuo mahdotonta ole, mutta kun tuntuu minunkin mielestäni olevan suurimmalla osalla 15vuotiailla täällä sellaiset penkkilisäys kertoimet että pois alta.

Eikäse pelkkä treeni Keiko- vaan treenin, ravinnon ja levon yhdistäminen.
Ja bonuksena annan lisäpisteitä Hölkkääjälle ;).

thäh? mistä hyvästä sä mulle nyt lisäpisteitä :confused:

-Glacier- sanoi:
Täytin täs pari päivää sit 15 ja olis kiinnostust tietää mitä
täällä muut 15v. jätkät vetelee penkistä, maasta tai vaikka takakyykkyä?
Itse mä harrastan kiekkoo (todella) aktiivisesti, joten ei aika kauheen paljo riitä punttiksellä käymiseen, paitsi mitä kotona sit niinä harvoina vapaapäivinä ehtii vähä treenaa. Miten on mitä muut tykkää just täyttäny 15v ja mitat on 171/62(Pelkkää lihasta)
penkistä nousee 3*65kg ja maksimit on n.70kg,takakyykkyä enkä, maastavetoa enkä muiden vastaavien maksimeita ole uskaltanut yrittää, vaikka kylläkin luulen et olis aika hyvät edellytykset siihen koska 3 kertaa viikos lätkän kans niit treenataan. Joten millasia rautoja muut tän kokoset jätkät vetelee? Entäs syökös pojat jotain lisäravinteita? Itse vedän joka päivä annoksen Proteiini juomaa.
Täytän vasta ens maaliskuussa 15, mutta laitan nyt kuitenki...

75kg nousee penkistä. Maastavedossa 140kg. Oon reenannu nyt semmoset puoltoista vuotta, mutta viimeiset puol vuotta vasta ihan tosissaan. Sitä ennen tuli aina sillon tällön treenailtua ja ei ollu mitään ohjelmaakaan...

Oon 16-vuotias, mutta kai tähän voi vastata. Salilla käyty säännöllisesti n. 1-2 kuukautta. Penkissä teen 40-55 kilolla toistoja 6-10. Jalkaprässissä n. 200 kilolla (kelkka mukaan luettuna) 8-12 toistoa. Kyykkyä en saa tehdä selän takia enkä myöskään maastavetoa. Enkä oo kokeillu vielä ykkösiä kunnolla. Penkistä 60 kiloa taitaa olla isoin mitä oon nostanu :nolo: Ja pituus 175cm ja paino 72kg.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom